Posts by lhmedia
- 

- 

heej allemaal,
ik heb me verveeld vandaag en ik dacht hmmm kan ik nog plaatjes maken met Photoshop. dit is eruit gekomen. misschien mening en tips enz.?
 - 

ik bied mezelf aan voor het slicen/coderen van je layout. of heb ik dit verkeerd uit je topic gehaald? zie http://lhmedia.nl voor de voorwaarden enz.
 - 

wel leuk concept ben dit eerlijk gezegd nog nooit tegen gekomen. succes ermee:D
 - 

het is nu zo goed als opgelost. moet nog even anti spyware software ophalen en dan moet het weer goed zijn dacht ik:p
 - 

ik zit inmiddels weer op internet heb 2 virusscanners erover heen laten gaan en heeft aardig wat Trojaans gevonden. nu heb ik er nog een paar inzitten maar ga morgen naar me pc zaak voor nog een virus scanner. hopen dat dat helpt:D
 - 

ja klopt maar ik download via een programma nooit gezijk mee gehad dit is de 1e keer en kijk nu dus wel uit.
 - 

wel grappig maar dat effect zie je tegenwoordig erg vaak dus zo bijzonder vind ik het persoonlijk niet meer.
[offtopic] Robtuner dit is niet met de brush gedaan maar met layer en dan nog wat dingetjes weet zo niet precies.[/offtopic]
 - 

ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik kom er weer in heb me virus scanner laten scannen en de internet kabel eruit gedaan zodat hij mijn ftp enz. niet kan infecteren. ik zal jullie laten horen wat hier uit komt
bedankt voor de snelle hulp allemaal:D
 - 

als ik die cd er in doe komt er een scherm voor te staan na het laden van alles en nog wat:
er is een probleem gevonden in windows om meer schade te voorkomen word de computer afgesloten enz. enz. enz.
 - 

dat laatste zou wel mooi zijn maar dat is het niet want voordat ik hem het laatst uit deed kreeg ik allemaal virus meldingen.:|
 - 

baldex ik heb veilige modus gedaan maar helpt niet. voordat ik dit kreeg had ik wel virus meldingen. en wat is precies een recovery cd?
@ abaddon nee die servicepack heb ik al een hele tijd.
Gangstawar ga ik vanmiddag proberen.
ik heb namelijk liever niet dat alles verloren gaat staan namelijk veel belangrijke dingen op mijn pc.
helpt het ook dat ik mijn pc heb opgedeelt in 2 schijven? 1 schijf voor belangrijke dingen de d schijf bij mij en de c schijf voor programma's. enz. ik heb gelezen dat virusen vaak naar de c schijf gaan. kan dit kloppen?
 - 

hej iedereen
ik heb een probleempje met windows xp als ik deze opstart kom je het windows xp logo tegen en zo'n balkje eronder dat hij laadt. als dit gedaan is sluit de pc zichzelf af en begint weer op nieuw en dit gaat de hele tijd zo door. nu was mijn vraag is er een mogelijkheid om bijv windows 2 dagen terug te plaatsen? dat ik alles van de afgelopen 2 dagen kwijt ben en niet dat ik de hele pc moet resetten?
bedankt:D
 - 

95 euro voor zover ik weet zal het nog ff opzoeken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.10 20:45:15:
alstu - 

iets in je cron verwerken met en een txt in een map zetten. en via de cron de txt om de 12 uur laten bewerken.
 - 

je 1e topic klopt al niet:P ik volg dit hele gezeur op de voet. en de prijs wordt sowieso verlaagt. is die inmiddels ook al. en tsja ik ben tegen maar hier bestaan al genoeg forums voor. maar succes met je id:D
 - 

@Woutr
dit doen ze omdat NL zo een goeie reputatie krijgt de regering is hetzelfde als de straten hoe hoger je reputatie dus hoe meer respect hoe meer respect hoe meer mensen je mogen/of bang voor je zijn. dat laatste geld niet voor de regering maar ik denk wel dat het zo gaat.
 - 

het is allemaal wel erg maar de helft van het geld wat je geeft kom toch niet aan? en wat heb je eraan als hun geld hebben hun kunnen er niks van kopen? ja wij kopen hier voedsel van het kleine beetje wat van mijn 2 euro overblijft. (er is volgens mij keer onderzoek naar gedaan er gaat maximaal 1 euro naar die mensen toe als je 2 euro geeft). alleen daarom geef ik al niet aan de mensen die aan de deur komen of via dat giro nr. ik geef liever het geld aan mijn school daar gaan altijd mensen naar het land toe waar iets ergs is. zo weet ik zeker dat het geld aan komt.
 - 

ja adobe flash
 - 

of een server in het buitenland bestellen. dan gelden toch de wetten enz. van dat land?