Posts by lhmedia

in nederland is het zo dat een overledene pas word begraven na 5 dagen. zondagen tellen volgens mij niet mee.

[offtopic]dit weet ik omdat mijn pa uitvaartondernemer is:p[/offtopic]

Citaat

"En de Koran is de Mein Kampf van een religie die anderen beoogt
    te elimineren..."
    "Islam betekent onderwerping en bekering van niet-moslims."
    "Een religie die beoogt anderen te elimineren."
    "Als ik minister van Binnenlandse Zaken ben, zou ik het verbod op hoofddoekjes de dag na mijn installatie nog laten ingaan. En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
    "Als je alle haatdragende teksten uit de Koran zou verwijderen, dan heb je een boekje net zo dik als de Donald Duck."

deze uitspraken zijn deels wel waar. ik weet niet of je hebt opgelet bij levensbeschouwing op school? maar wij moesten een stukje koran lezen. er staan idd veel haatdragende teksten in en het doel van een moslim is ook om niet moslims te bekeren. waarom plegen moslims die aanslagen? vanuit hun geloof?

[offtopic]meld het even als ik het verkeerd heb[/offtopic]

de 2e. doe enkel wel wat aan je slogan is met dit lettertype erg onduidelijk. een slogan moet je direct kunnen lezen zonder enige moeite.

cartooning dus:p zal de tut voor je opzoeken als je even geduld hebt

hoop wel voor je dat je kunt photoshoppen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.02.10 19:37:09:
    klikkerdeklik

wel even inloggen met je gamecoll account.

ik ben voor geert. hij zegt dingen die wij niet durven te zeggen omdat we bang zijn dat er iets gebeurt. gewoon aanpakken van begin af aan zoals ze ook bij ons doen. verder ga ik helemaal mee met Jellev2

Citaat van TaskForce

Mijn datum staat gewoon goed:O

weet je dat heel zeker?:p dat dacht ik ook ik keek er half overheen toen ik nog een keer keek zag ik het pas het is vandaag 22 februari 2010 he:p

je moet de tut eerst even helemaal goed opvolgen ken die tut en het uiteinde van die tut is een stukje mooier:P maar een goeie poging gedaan

wimmpie zal een kort antwoord geven:P

dit is dus de nederlandse regering zo krom als maar kan. je kunt er geen pijl op trekken. zo vaag vind ik het(xD) en tsja dit zat er al aan te komen.