heb je voorbeelden van layouts die je hebt gemaakt? misschien kan ik een bannertje zetten op http://www.dealergame.net als je goed in designen bent.
Posts by lhmedia
-
-
in nederland is het zo dat een overledene pas word begraven na 5 dagen. zondagen tellen volgens mij niet mee.
[offtopic]dit weet ik omdat mijn pa uitvaartondernemer is:p[/offtopic]
-
zal morgen anders wel ff verder voor je kijken ga nu slapen morgen weer vroeg op om te werken:P
-
-
zie je niks over het hoofd? heb de site nog niet bekeken maar als ik op targetpay.com kom zie ik gelijk een vette kop met wallie?
-
Citaat
"En de Koran is de Mein Kampf van een religie die anderen beoogt
te elimineren..."
"Islam betekent onderwerping en bekering van niet-moslims."
"Een religie die beoogt anderen te elimineren."
"Als ik minister van Binnenlandse Zaken ben, zou ik het verbod op hoofddoekjes de dag na mijn installatie nog laten ingaan. En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
"Als je alle haatdragende teksten uit de Koran zou verwijderen, dan heb je een boekje net zo dik als de Donald Duck."deze uitspraken zijn deels wel waar. ik weet niet of je hebt opgelet bij levensbeschouwing op school? maar wij moesten een stukje koran lezen. er staan idd veel haatdragende teksten in en het doel van een moslim is ook om niet moslims te bekeren. waarom plegen moslims die aanslagen? vanuit hun geloof?
[offtopic]meld het even als ik het verkeerd heb[/offtopic]
-
-
cartooning dus:p zal de tut voor je opzoeken als je even geduld hebt
hoop wel voor je dat je kunt photoshoppen?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.02.10 19:37:09:
klikkerdeklikwel even inloggen met je gamecoll account.
-
ik ga met je mee stephen:cheer:
-
wat voor dingen staan er nu op je dvd?
-
-
ik ben voor geert. hij zegt dingen die wij niet durven te zeggen omdat we bang zijn dat er iets gebeurt. gewoon aanpakken van begin af aan zoals ze ook bij ons doen. verder ga ik helemaal mee met Jellev2
-
Citaat van TaskForce
Mijn datum staat gewoon goed:O
weet je dat heel zeker?:p dat dacht ik ook ik keek er half overheen toen ik nog een keer keek zag ik het pas het is vandaag 22 februari 2010 he:p
-
-
kijk is naar de datum die je hebt? dit had ik ook mijn datum was in 2007 ozfo heb hem weer goed gezet en kon weer fijn msnen:D
-
-
-
ctrl+a rechtermuisknop en dan uitpakken met winrar doe dit 's nachts raad ik je aan anders heb je er hinder van:P
-
-
die van windows duurt trouwens vrij lang:P bij mij tenminste weet niet hoeveel gig aan bestanden je hebt?