Posts by lhmedia

ik base voor het bedrag dat jij ervoor wil geven. ik ga uit van een minimum prijs van 10 euro maar aangezien hier nogal wat werk in zit hanteer ik een prijs van 15 euro indien intresse hoor ik het graag.

[offtopic]vrijdag is dat de deadline?[/offtopic]

online voorbeeld miss?

en joshua margin gaat niet werken het zit hem in de height. margin is alleen voor het verschuiven van dingen niet voor de hoogte of de lengte.

Gunpower heb je het over mijn reactie?:p zo ja, dit was gewoon een cursus voor iedereen je moest enkel wel ouder dan 15 of 16 zijn ofzo maar alsnog ik zou gewoon de scholen in je buurt rond bellen.

haal de hoofdletters is weg dit is zo niet w3 valide:P

<FORM METHOD=post>
    =
    <form method="post">

dacht ik

en je kunt input ook een style meegeven via css hea:p

input [type=text]
    {
    de stijl van je text input veld
    }
    input [tupe=submit]
    {
    de stijl van je submit button.
    }

[offtopic]feetback als ik verkeerd zit.[/offtopic]

bij ons in de buurt had landstede zo'n cursus voor dummies. ik weet niet wat voor scholen er bij jou in de buurt zitten? ik zou ze gewoon even bellen en vragen of ze cursussen geven.

dit is zonde wat je hebt gedaan:p ik zou de kleuren terug halen van die gele balk en het blauw uit de header. en niet deze paterns. en zorg er voor dat je het vak waar de links in komt gewoon 1 kleur is. anders kun je de links erg moeilijk lezen. of je moet een iets te opvallend kleur lettertype gebruiken. probeer is wat met dat geel en blauw.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.02.10 18:29:43:
    [offtopic]doe die renders 1 px omhoog ze zitten nu op de border van die gele balk.[/offtopic]

gewoon simpel:p

je kijkt in de scripts. je zoekt dan naar dingen die UIT de database worden gehaald. en dingen die IN de database worden gezet of geupdate. die tabelen schrijf je op een blaadje of leeg document. heb je de tabellen ga je na wat ze moeten doen en aan de hand daarvan kun je betalen of het een int word of datetime enz enz enz.

hee iedereen,

na het boven verwachte resultaat van mijn vorig avatar ben ik aan de slag gegaan met een nieuwe. maar ik loop nu vast omdat ik slecht ben in kleuren kiezen. ik heb dit keer als thema muziek gedaan. weet iemand misschien leuke kleuren die ik kan toevoegen?

voor de klikkers

ik blijf mooi bij windows xp:p nooit geen gezeur (tenminste dat heb ik nog nooit gehad.) ik heb xp al sinds de release. en het draait altijd perfect. zat nog te denken om over te stappen naar windows 7 maar dat laat ik nu ook wel:p als ik dit zo lees.