hoe bedoel je het forum systeem of het pb systeem?
Posts by lhmedia
-
-
heb je een compressor thuis? deze zichzelf laten oppompen tot ong 1 bar. en dan voorzichtig uitblazen in de schuur. ik zou niet meer dan 1 bar doen omdat je door de druk misschien dingen zou kunnen beschadigen en 1 bar moet die aankunnen is ongeveer de zelfde vlaag als je de deur keer hard dichtgooit.
-
ga je naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel
en dan kijk je even naar de laatste sessie ofzo die bekend is.... let wel op dat je bestandjes die je hebt veranderd of nieuw hebt aangemaakt kwijt ben!
-
pc goed schoonmaken had ik ook toen ik mijn oude pc van zolder haalde stof eruit en hij draaide weer fijn:p
-
systeem herstel doen naar de datum dat je het nog niet had? enkel wel even de later aangepaste bestandjes op usb stickje zetten?
-
ik ga ook met skynet mee.
[offtopic]ag die 45 minuutjes[/offtopic]
-
systeem herstel doen naar een dag voordat je dit probleem had? eventueel later aangepaste bestandjes even op usb stick zetten. zo kom ik ook altijd van mijn virusjes af:P
-
ik zou dat wel kunnen voor die prijs
MAAR
dan gaat het wel onder MIJN voorwaarden en niet onder die van jullie.
-
ja klopt heb er niet echt lang aan zitten werken. weet niet of je meer van me wil zien?
ga dan even naar http://lhmedia.nl/?pagina=portfolio
-
hej iedereen,
ik heb weer even een bannertje gemaakt weet niet of dit jullie stijl is of wat jullie ervan vinden dus brand los met jullie tips:D
-
-
-
ik dacht dat de politie er is voor je eigen veiligheid?:p en mij lijkt niet dat hij dat meisje heeft vermoord omdat die ineens een mes trok. dit haalt dus wel het vertrouwen in de politie weg.... hij mag wel met een heel goeie smoes komen waarom hij dat meisje heeft vermoord....
-
radeon staat erom bekent dat je een appart programma moet installeren toch? start het programma en kijk of je update's kunt/moet uitvoeren. of hij is aan het downloaden. als je ping hoog is betekend dat dat jouw pc of een andere in huis ook op internet zit en aan het downloaden is. anders kun je via ctrl+alt+delete en dan netwerk kijken of er iets een hoog aantal % aan internet weghaalt.(weet niet zeker of dat zo is)
hopelijk heb ik je wat info gegeven?:D
-
ik heb nu de samsung star.
welke ik graag zou willen? samsung jet of een iphone.
-
lees je dat offtopic ook even;)
-
http://www.google.nl/#hl=nl&so…tware&fp=4a954c7ba824f253
[offtopic]meer info als je mij nou eindelijk is betaald[/offtopic]
-
kan je pc de game wel aan?
heb je miss ook gemod? dus andere autos erin gezet enz. toen ik dat deed werd die ook ietsje trager.
-
deze computer -> software installeren en nog wat staat er -> updates aanvinken en de laatste update verwijderen van ie miss dat dat helpt?
-
je wil zeg maar dat mensen kunnen instellen dat ze maar op 1 ip kunnen inloggen? of begrijp ik je nu verkeerd?