Ik vind hem heel leuk. Goede opbouw en goed kleurgebruik.
Posts by Morellow
-
-
jQuery blockUI
-
-
-
Couldn't care less
-
-
ORDER BY RAND()
-
Citaat van JeroenH
Dat is dus precies de reden waarom Fruity Loops normaal alleen met MIDI bestanden werkt. In MIDI worden verschillende tonen,noten,etc. opgeslage, in MP3 niet. Waardoor je in MP3 dit er niet meer uit kunt halen / bewerken.
Midi gebruik ik alleen als ik inspeel vanaf mijn keyboard. De rest gebruik ik VST en samples.
Midi is droog en kaal, om een beetje geluid te krijgen moet je veel fx vst's gebruiken -
Niet echt. Je kan het onderdrukken door de bepaalde frequentie met een equalizer te dempen en alleen de toonsoort die je wilt over te laten.
Lukt nooit echt goed, enkel bij basses
-
-
Fruityloops kan prima. Met de deckadance plugin en slicex VST kan je prima remixes maken.
Als je op google zoekt naar Fruity loops samples vind je genoeg.Btw iemand zei dat midi 10x zo groot is, dat is bullshit. Je bedoeld denk ik WAV of FLAC.
-
-
-
-
Citaat van NielsB
Morellow ik hoor wel weer dat jij geen ervaring hebt.
Als je goed oplet wat voor link ik heb gepost!Wanneer je het volgende in een .htacces pagina zet:
AddType application/x-httpd-php .php .htm .htmlDan kan je php in een html bestand gebruiken en werkt dit als php!
NielsB ik hoor alweer dat jij totaal geen ervaring hebt en de openingspost dus duidelijk niet kan lezen.
Hij wilt PHP bewerken zoals HTML, maar dat kan natuurlijk helemaal niet he.
Wat jij doet is een kleine mod in je htaccess zetten waardoor de extensie .html wordt. En daar heb je helemaal niets aan. -
-
-
invite mij eens, en hoe werkt t precies?
-
Citaat van Kabling
Ga ik vanmiddag doen, moet die quiz nog beantwoorden maar heb er telkens 1 fout.
Maar in ieder geval eind van de middag staat die ook op envato (themeforest).
Zou ik niet doen. Envato is imo 1 grote oplichting met hun woekerprijzen. Supermooie templates voor maar $12 waar de auteur misschien $7 van krijgt. Ookal wordt het vaker verkocht, het blijft weinig. -
ik snap na 5 minuten kijken nog steeds niet hoe ik een circus kan openen. Heel onduidelijk.