Ik ben laatst aangehouden en toen moest ik mee. En toen moest ik eerst 5 uur in een hok zitten en duurder erg lang. En toen zeiden ze we waren je vergeten.
:@:@:@
Posts by jgdonleach
-
-
Prei als jij zegt dat ik onervaren bent. Dan weet jij geen feiten. Ik heb zoveel ervaring al vanaf mijn 10de en ben nu 18 dus.
-
Heel misschien kom ik terug. Hoop dat jullie dit een goede keuze vinden. Het is nog niet zeker ik wil eerst nog even met pim spreken. Dus pim als je mij op msn ziet spreek me even aan.
-
Even een vraag als je met banditi scripts werkt waarom krijg je dan geen toegang tot de scripts? En hoe moet je dan wat doen?
-
Mijn ervaring is dat amd slomer is dan een intel daarom tip om een intel te nemen. En dan vooral een toshiba of sony of acer.
-
:slotje: Lijkt mij
-
Pim gefelicteerd met je status. Persoonlijk zou ik je als mede eigenaar aannemen maarja ik ben koen noem. Kan ik je nog even spreken op msn.
-
JAmmer van die plaatjes in de menu balkjes dan was hij wel mooier geweest. maar hij is een 7 waar NU.
-
Laptops is intel beter k had een amd en die was zo sloom. Intell is nog lekker snel ik gebruik voor dezelfde dingen dan jij.
-
- naam: Gerben de Boer
- leeftijd: 18
- waarom jij die kaart wilt: Omdat ik een slechte tijd achter m'n rug heb. Voor meer info pm. -
PHP
Toon MeerCijfer: (9/10) Goeie punten: (Overzichtelijk) Zwakke punten: (Ingame wijkt af van de outgame dit vind ik niet zo mooi had liever ingame ook zoals outgame) Ideeën layout: (Zie zwakke punten) Waarde layout: (0 euro want hoef hem niet) Overige: (Volg mijn tips) Kleur tips: (Kijk even wat je met de ideeën doet) Slotzin: (Rick Succes)
-
Citaat van puddinghoofd
goed gezegd, jij bent het niet eens met de resultaten, ik denk niet dat Criminalspoint zich gaat verlagen om een goede reputatie te houden
en blijkbaar is de meerderheid tevreden met hoe het op CP gaat. het kan zijn dat je het er niet mee eens bent maar dit zijn toch echt de resultaten
Kan jij het bewijzen dat dit de echte resultaten zijn. NEE. Maarja koen kan er ook mee ziten te kloten je weet maar nooit. Daarom ben ik het ook niet er mee eens.
-
Ik ben lang niet tevreden met de resultaten. Het moest heel anders uit de bus komen.:@
-
Rond de 100 euro. Ik ben zelf begonnen met maffiacity echt een aanrader.
-
Menu's zijn erg vaag. Zie alles door elkaar
-
Enquite is ingevult. Met overal lekker veel kritiek.
-
Volgensmij staat je iframe niet goed of hoe je het anders hebt gedaan.
-
Hij had een paar scripts voor mij gemaakt en daar stond petytn zijn naam in.
-
PHP
if($own['cash'] >= $kosten) { if($own['stad'] != $_POST['city']) { $aankomst = get_global_date("i"); if($aankomst < 5) { $tijd = tijd() - (get_global_date("i") * 60) - get_global_date("s") + (5 * 60); $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd); } else { $tijd = strtotime(get_global_date("Y-m-d H:") . "5:00") + (5 * 60); $aankomst = date("Y-m-d H:i:s", $tijd);
Probeer zo is
-
Ik wil uw vragen om mijn naam uit uw topic te halen.
Edit: Dankje