Dan zult u eerst de layout moeten (laten) slicen.
Posts by Descoo
-
-
Citaat
Hun portfolio is nou niet echt super. En zo moeilijk is het niet. Kijk eens even rond op Google dan zal je zien dat het best goed te doen is.
Offtopic:
Waarom is onze portfolio niet super?Ontopic:
Weet u iets van CSS af?
Zoja, dan kunt u makkelijk de plaatjes in stukjes hakken en het in elkaar zetten. Zoniet, leer eerst even CSS of laat een professional het doen. -
Citaat
Ik heb 1000,00 om uit te besteden
Maar ik ga ook in overleg met de scripter via msn - mailen het hoeft niet echt zelf gescript te zijn mag ook uit andere sources zolang het 110% werkt
Jij leest verkeerd.
-
-
GESLAAGD
-
Ik krijg vandaag tussen 10 uur en 11 uur de uitslag.
Als ik gebeld word ben ik gezakt en anders nietHoop dus op geen belletje
-
Citaat
Wilders wil miljoenen moslims Europa uitzetten(Novum) - Miljoenen tot tientallen miljoenen moslims moeten Europa uit worden gezet als ze problemen veroorzaken. Dat zei Geert Wilders in een interview op de Deense televisie. Daarbij zou volgens de PVV-leider hun nationaliteit moeten worden afgepakt.
"Als ze zich aan onze wetten en regels houden, mogen ze blijven. Maar anders moeten ze dezelfde dag nog het land uit", zei Wilders in het interview. Op de vraag wat er met de uitgezette moslims moet gebeuren ging hij niet in.
In het interview zette hij het verhaal uiteen dat in Nederland al eerder is gehoord uit zijn mond: dat moslims de Nederlandse samenleving bedreigen en verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van de misdaad. Volgens hem willen miljoenen mensen de islamitische wetgeving sharia invoeren en een kalifaat stichten.
Wat vinden jullie hiervan?
-
Dikke duim omlaag voor jou.
Ik geloof er niets van dat het een test was.
Al je layouts die je maakt zijn of nagemaakt of een tutorial.Maak wat unieks, dan bereik je nog wat.
-
Zou handig zijn ja.
-
PHP
Toon Meer<?php include("config.php"); if(isset($_POST['doneren']) ){ if (! ctype_digit($_POST['doneer'])) { echo "Onjuiste invoer ". $_POST['doneer']." $data->zak "; } elseif ($_POST['doneer'] < $data->zak ) { echo"je hebt niet genoeg geld op zak"; } elseif($data->zak > $_POST['doneer']){ mysql_query("UPDATE `famillie` SET `bank`=`bank`+''" .$_POST['doneer']."' WHERE `naam`='$data->famillie'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `zak`=`zak`-'".$_POST['doneer']."' WHERE `id`='$data->id'"); echo "je hebt ". $_POST['doneer'] ." gedoneert aan de familie"; } } else{ ?> <html> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css"> <title>Crime55</title><table width="100%"> <tr><td class="subTitle"><b>doneren</b></td></tr> <tr><td> </td></tr> <tr><td class='mainTxt'> <form method="POST"> <tr> <td> <input type="text" name="doneer" size="25" value=""> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="center"> <input type="submit" class="mod_submit" value="Doneer!" name="doneren"> </form> </body> </table> </html> <body oncontextmenu="return false" ondragstart="return false" onselectstart="return false"> </html> <?} ?>
-
Ik weet fout al, je hebt:
if($_POST['doneer'] <= $data->zak)Dus als je het zelfde bedrag doneert geeft hij dat aan.
Dit moet dus zijn:
if($_POST['doneer'] < $data->zak) -
Heet de rij users in je DB wel users en niet [users]?
Is het niet familie i.p.v. famillie -
Is dat het bedrag wat je ook contant hebt?
-
Waarom sluit je 2 keer </html> ?
-
Heeft u de query niet fout?
U heeft famillie i.p.v. familie.
En u heeft users, Is het niet [users] bij uw crime? -
PHP
Toon Meer<?php include("config.php"); if(isset($_POST['doneren']) ){ if (! ctype_digit($_POST['doneer'])) { echo "Onjuiste invoer ". $_POST['huur']." ". $_POST['aantal']." "; } elseif ($_POST['doneer'] <= $data->zak ) { echo"je hebt niet genoeg geld op zak"; } elseif($data->zak >= $doneer){ mysql_query("UPDATE `famillie` SET `bank`=`bank`+''" .$_POST['doneer']."' WHERE `naam`='$data->famillie'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `zak`=`zak`-'".$_POST['doneer']."' WHERE `id`='$data->id'"); echo "je hebt ". $_POST['doneer'] ." gedoneert aan de familie"; } } else{ ?> <html> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css"> <title>Crime55</title><table width="100%"> <tr><td class="subTitle"><b>doneren</b></td></tr> <tr><td> </td></tr> <tr><td class='mainTxt'> <form method="POST"> <tr> <td> € <input type="text" name="doneer" size="25" value=""> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="center"> <input type="submit" class="mod_submit" value="Doneer!" name="doneren"> </form> </body> </table> </html> <body oncontextmenu="return false" ondragstart="return false" onselectstart="return false"> </html> <?} ?>
-
Hallo,
Ik heb weer een vraag over mod_rewrite (.htaccess)
Ik maak gebruik van een formulier met de methode GET om informatie te versturen (zodat het in de link komt). Nu wil ik die informatie uit de link 'mooier' maken.
Voorbeeld:
Ik heb een formulier met een input veld van naam en plaats. Nu komt er in de link:Domein.nl/bericht.php?naam=Test&plaats=Test&submit=Submit
Maar nu wil ik dat het er netter uit komt te zien:
Domein.nl/bericht/Test/Test
of
Domein.nl/Test/TestHoe zou ik dit het beste kunnen doen?
Met vriendelijke groeten,
Descoo -
Lol, hij heeft niet een twee drie een nieuwe layout.
Kijk de datum van dit topic2009-04-21 11:57:05
21 April 2009 -
Weet u ook toevallig welke regel het moet zijn?
Heb op internet verschillende regels gezien, maar geen van die werkt. -
Hallo,
Ik heb een vraag over Mod_rewrite.
Mijn mod_rewrite werkt gewoon goed, maar nu wil ik een map uitzonderen van de htaccess. Ik heb veel op internet gekeken, maar vele onduidelijke dingen gevonden.Dit is mijn htaccess:
PHPRewriteEngine on RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.*) [nc] RewriteRule ^(.*)$ http://%1/$1 [r=301,nc,l] RewriteRule ^[\|/]?$ home [r=301,nc,l] RewriteRule ^([^.]*)$ index.php?page=$1 [nc,l]
Hoe zorg ik er voor dat de map Websites een uitzondering word?
Met vriendelijke groeten,
Descoo