Ik ben op zoek naar de versie die een ander lid had uitgebreid alleen deze kan ik niet meer terug vinden
Posts by pricehost
-
-
Ik denk dat men een onepage bedoeld dus 1 pagina waar alles op staat maar zodra je op de link klikt in het menu dat die naar die pagina scrolt?
-
Ja nu wel ik heb de map data schrijfbaar gemaakt dit moest dus nog gedaan worden.
Echter vraag ik mij af of ik het wel goed heb ingesteld aangezien hij nu het ip van localhost gebruikt zie screenshot.Onder user level zie je uiteraard een wachtwoord maar waar dient deze voor?
-
Beste leden,
VIa: https://github.com/kbentlage/da-redis-management heb ik de installatie procedure gevolgt echter krijg ik nu via directadmin de volgende melding:
Warning: file_put_contents(/usr/local/directadmin/plugins/redis_management/data/instances.json): failed to open stream: Permission denied in /usr/local/directadmin/plugins/redis_management/php/Controllers/RedisController.php on line 271Redis instance is not created, due to an unkown error. Back to list.
Hoe kan ik dit oplossen?
-
Probeer het eens met aida64 misschien dat die het al weergeeft
-
Een SSD zal je niet horen dit is flash geheugen net zoals een usb. Als je een hardeschijf erin hebt zitten kan het zijn dat je hardeschijf defect is dit kan je met behulp van software checken hij kijkt dan of er sectoren beschadigd zijn. Tevens krijg je meestal bij een kapotte harddisk een melding zoals: replace and reboot meldingen omdat hij hem dan niet kan vinden. Mocht hij toch opstarten en in windows met lezen of schrijven blijven hangen zal dat de defecte sector zijn. Dit kan je oplossen met programma’s maar ik raad aan een backup te maken en een nieuwe ssd/hd te kopen
Mocht dit het niet zijn kijk dan even naar je cpu koeler deze kan door het stuiteren ook los geraakt zijn waardoor hij nu ergens tegen aan draait of misschien een stukje plastic vn binnen is afgebroken.
-
Beste leden,
ik ben bezig met het opzetten van een forum in de auto branche.
Nu wil ik het volgende forceren:Er is een map met de volgende inhoud:
application
index.phpIn de map application staat het volgende:
application -> connection (hierin staan alle database verbindingen)
application -> functions (hierin staan alle functies)
application -> modules (hierin staan alle modules)
application -> template (hierin staan alle template bestanden)Nu gaat mijn vraag over de map modules:
Ik heb hierin ook inhoud staan zoals:
modules -> sitekeuring -> sitekeuring.php
modules -> leden -> aanmelden.phpHoe gaan ik dit forceren met .htaccess dat het zo werkt:
http://www.mijndomein.tld/aanmelden.php
http://www.mijndomein.tld/sitekeuring.phpIk wil niet dat mensen de volledige link zien,
-
Het zou dan een formulier moeten worden met een database waaraan je een email adres hangt en een ip
Deze laat je dan vervolgens checken.Echter met IP zou je even een limit moeten instellen omdat er natuurlijk meerdere mensen kunnen zijn op 1 ip adres.
-
-
Beste FangorN
Dit is andere code en opgemaakt in tpl files.
-
Hij blijft closed omdat ik iemand de opties laat bouwen tegen betaling.
-
@AarClay Nee deze code is niet zo oud gelukkig.
Er is weinig vraag naar criminals op dit moment omdat mijnmaffia dat eigenlijk verpest heeft en
iedereen de kans had om zo een maffiagame op te richten.Echter ben je dan beperkt in de opties en is het net iets anders dan een eigen PHP game waar je zelf de mogelijkheden hebt tot uitbreiding, ontwikkeling en vormgeving. ik zelf heb lopen kijken naar mogelijkheden in bv andere opties voor het spel.
-
Geachte leden,
Op dit moment zijn wij bezig met het opbouwen van een nieuw maffiaspel.
Dit spel is gebaseerd op de code van criminals revamped en zal daarop verbeterd en uitgebreid worden.Ook hebben wij aan een nieuwere layout gewerkt die in bootstrap is gebouwd.
Omdat wij hem in bootstrap hebben gebouwd is het ook mogelijk om hem op de telefoon te spelen.
Wij zouden graag willen weten wat jullie er tot nu toe van vinden? -
Het is al een wat ouder topic maar waar vind ik de nieuwe vliegveld bestanden?
-
Beste,
Ik heb een scriptje gevonden op het internet om de class van je pagina (active) bij elke actieve pagina te laten hoveren.
Echter werkt dit scriptje nu op de A class maar ik wil dat hij op de li class gaat werken.
Hoe kan ik hier nu voor zorgen zie het scriptje hier beneden:PHP
Toon Meer<?php function active($currect_page){ $url_array = explode('/', $_SERVER['REQUEST_URI']) ; $url = end($url_array); if($currect_page == $url){ echo 'active'; //class name in css } } ?> <div id='cssmenu'> <ul> <li><a class="<?php active('shared-hosting.php');?>" href="shared-hosting.php">SHARED HOSTING</a></li> <li><a class="<?php active('reseller-hosting.php');?>" href="reseller-hosting.php">RESELLER HOSTING</a></li> <li><a class="<?php active('wordpress-hosting.php');?>" href="wordpress-hosting.php">WORDPRESS HOSTING</a></li> </ul> </div>
-
Aangezien ik ben overgegaan naar wefact heb ik nog een owned licentie liggen.
Wat wil je hiervoor betalen? -
Hallo Jesse,
Goed opgemerkt ik heb deze gewijzigd! dit hoort 2019 te zijn is net verlengd!
-
- crynzo.nl // 10/11/2018
- devtime.nl // 22/11/2018
- ictking.nl // 15/01/2019
- maffiafanaat.nl // 15/09/2018
- maffiaking.nl // 01/12/2018
- maffiastad.nl // 12/09/2018
- maffiastreet.com // 02/07/2019
- osmaffia.nl // 07/02/2019
- payx.nl // 02/09/2018
- prekasso.nl // 31/05/2019
- atelcom.nl // 20/03/2019
- maffiakill.nl // 12/12/2018Alle domeinen gaan weg in een set voor € 30.00
Misschien dat iemand nog iets leuks ermee kan doen maar wij willen ze niet weer gaan verlengen ivm kosten.
Wijziging domeinhouder verplicht! Interne push mogelijk via TransIP. -
Kijk even op codecanyon.net project planner of planning management dan krijg je er een aantal te zien met een demo.
-
Ja heb ik gedaan mijn keuze is dus uitbreidingen maken voor criminals blue revamped