Posts by Servertjee

Tijd kost ook geld haha

maar inderdaad dan even de sources doorspitten en er naar kijken. Ik wacht ook nog even andere topics af die ik voorbij heb zien komen.

Ben inmiddels nu ook al met 3 websites tegelijkertijd bezig. Dus kan wel even de tijd nemen of dat voorgestelde project van tafel af komt.

Precies wat ik zelf ook dacht na wat research... het lijkt wel alsof er meedere templates worden geladen die totaal geen invloed meer hebben op de huidig ingestelde template ook.

Hoi Twan,

Ik wil wel met een gratis source gaan werken, de betaalde zullen ook vol zitten met bugs en de prijzen die worden gevraagd zijn niet meer reeël in tegenoverstelling tot de aandacht die de games op dit moment krijgen.

Groetjes,
    Alex

Beste Leden,

Ik ben op zoek naar iemand die mij vrijwillig of voor een niet al te gekke prijs kan helpen aan het volgende

Voor mijn website ben ik op zoek naar een plain script, zonder lay-out die ik dus zelf makkelijk kan inbouwen.

Het script dient een formulier te zijn, die mensen/bezoekers van mijn website kunnen invullen. Het formulier dient over de volgende velden te beschikken:

Voornaam: (Verplicht)
    Achternaam: (Verplicht)
    Adres:
    E-mail: (Verplicht)

Ook dient er een box te zijn die aangevinkt moet worden waarmee er akkoord wordt gegaan met de desbetreffende voorwaarden/petitie regels.

Wat heel belangerijk is is dat er een beveiliging in dient te komen dat mensen maar één keer kunnen tekenen en indien ze al getekend hebben ook niet meer het formulier krijgen te zien, maar een melding dat ze het formulier als hebben ingevuld.

Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven, hopelijk is er iemand die mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,
    Alex

Beste Leden,

Ik zou graag vanuit mezelf een nieuwe maffia game willen opstarten, omdat er ook de laatste tijd weinig van zijn en waar ook echt aandacht aan wordt besteed.

Nu is mijn vraag alleen, welke source raden jullie aan om mee te beginnen en uit te breiden?

En nee, ik hoef geen reactie's van begin helemaal van 0. Want daar begin ik niet aan.

Ik hoor het graag ! :)

Groetjes,
    Alex

Hoi Aaron,

Bedankt voor je reactie.

Swap: Wat bedoel je hiermee?
    Laden: De reseller gedeelte en user gedeelte schijn bijna helemaal volledig te werken, de homepage van admin echter niet en ook als ik naar user level ga dan user administration en dan add domain, blijft die ook laden en hangen.
    Firewall: ik heb alles nagekeken en iptables draait goed.
    Websites: heb momenteel dus geen website erop staan aangezien het een schone installatie is. Maar die kunnen wel gewoon goed gedraaid worden (Getest, daarna weer verwijderd).

PS: Als ik de file van add domain op user level chmod naar 777 werkt die wel, maar dat zou niet moeten aangezien die files enigzins beschermd moeten blijven.

PS2: Soms als ik de stop laad knop van de browser gebruik verschijnt de pagina wel.

phpmyadmin: werkt perfect
    Innodes: net uitgezet, brengt geen verschil.

Bedankt voor het helpen :)

Hoi Allemaal,

Hoop dat jullie genieten van je weekend.

Ik heb een probleem wat ik totaal niet verholpen krijg. Ik hoop dat jullie me hierin kunnen helpen...

Ik heb een Linux server draaiende met Centos 7 en DirectAdmin, maar nu sinds een week heb ik dat DirectAdmin continue maar blijft laden en hierdoor bepaalde pagina's dus ook niet (of heel langzaam) kan bereiken.

Ik heb van alles geprobeerd:

- Schone installatie inclusief DirectAdmin
    - Schone installatie en daarna DirectAdmin
    - Logs bekeken (Geven niks aan)
    - Brute Force Attack's grotendeels geblokkeerd
    - CPU / Process verbuik nagekeken
    - Gezocht op internet naar een oplossing, maar blijkbaar schijnt dit een probleem te zijn die niet of nauwelijks is voorgekomen of die toch niet overeen komen met het probleem wat ik heb.

Hopelijk is er iemand van jullie zo technisch die me hiermee kan helpen?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    Alex