Posts by Servertjee

Goeiedag,

Momentele ben ik bezig met het opzetten van een nieuw Gaming Forum, dit forum zal alles te maken hebben met Games uiteraard ongeacht welke console.. PS3 .. PS4 of dat het PC is..

Echter voor dit Forum ben ik nog op zoek naar een paar die in het begin op vrijwillige basis willen meewerken aan het Forum, het forum moet namelijk nog worden voorzien van content om uiteindelijk bezoekers / leden te kunnen trekken en voordat ik het daadwerkelijk live wil gooien.

Uiteraard staat er aan het einde ene vergoeding tegenover, op het Forum zal namelijk met een credit systeem gewerkt worden hierdoor kunnen gebruikers bepaalde lidmaatschappen afnemen en dient er met credits bepaalde downloads betaald te worden. Degene die als vrijwilligers meewerken krijgen dus permanente VIP status en zullen dus ten alle tijden alles gratis kunnen bemachtigen.

Pré is wel dat je Engels kunt, de website is namelijk Engels gebaseerd.

Heb je interesse? Stuur me dan even een privé berichtje.

Om alvast een blik te werpen: Gaming Forum

Met vriendelijke groet,
    Alex

Heey!

Vraagje...

Mijn script werkte voorheen, nu heb ik een paar velden toegevoegd (voornaam,tussenvoegsel,achternaam,woonplaats etc). Nu werkt het nog wel het wordt alleen niet in de database opgeslagen. Kan iemand mij uit de brand helpen?

Heey allemaal,

Ik ben het helemaal kwijt op het moment. Kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen?

Ik wil namelijk op de home page waar het content komt, alle andere pagina's die aanwezig zijn ook inladen zodra ze klikken op de link.

Dus als je op de homepage bent, en je klikt bv op diensten dat dan de diensten pagina wordt geladen i.p.v een hele nieuwe pagina.

Wie kan mij weer even op weg helpen?

Groetjes,
    Servertjee

error reporting staat aan ook in het script, zal me server logs wel ff bekijken als ik er bij kom.

Krijg totaal geen error terug, op zowel server logs niet als error reporting nog apart in het script.

Update: Inmiddels heb ik hem zo ver en krijg ik foutmeldingne te zien, ga er mee aan de slag ;)

idee om eerst dingen af te maken?

Clans werkt nog niet echt super...
    Er is bijvoorbeeld geen clan bank waardoor je niks kan kopen

clan/bank.php bestaat al het probleem is alleen dat die op die pagina steeds een 500 error blijft geven.
    Heb hem er nu in het clan menu bij gezet dna kan je zelf kijken

Bedankt voor het aanmaken van een demo account, even nog niet bij stil gestaan. Ik zal het account straks wat rechten geven. Bedankt voor je hulp ! :)

Hoi Allemaal,

Inmiddels heb ik de Criminals Blue - Revamped gedownload en ben begonnen met het aanpassen.

Live: http://www.helpdoneren.nl/maffia
    Huidige status: Optie's toevoegen aan adminBasic.php/.tpl

Wil jij meehelpen? Dat kan!
    Download de source: https://github.com/Pattoow/Criminals/tree/Development

Maak je aanpassingen en mag ik deze gebruiken? Stuur deze naar mij op, ik zal in dit topic ook een overzicht van update's plaatsen met de bewerkte bestanden.

Met vriendelijke groet,
    Alex Rüter

Update Lijst:

- Achtergrond content transparant gemaakt
    - Content kaders meegegeven
    - Vliegveld toegevoegd
    - Bij "Gebruiker" de link "Bekijk profiel" toegevoegd
    - Shop - ieder item voorzien van "koop" button
    - Profiel wijzigen voorzien van informatie bij de velden
    - Credit's pagina toegevoegd
    - Database credit waarde toegevoegd aan database $users
    - Clan bank & Clan Doneren toegevoegd
    - Clan massa bericht toegevoegd
    - Alle pagina's voorzien van beveiliging "niet toegankelijk" (Wanneer speler verbannen is)
    - ban/index.php - ban/index.tpl gereed
    - Value "Banned" aan tabel "Users" gekoppeld

Okee, dat is dus momenteel onbegonnen zaak. Teveel concurrentie met een gigantisch lage prijs. Dan gaat dit idee over, nieuw idee komt eraan in een nieuw topic haha

Goeiedag,

Ik ben eventueel weer bereid een server op te zetten en hosting aan te bieden. Wel zou ik dit schappelijk en aantrekkelijk willen houden.

Ik zou dus het hostingpakket €1,00 p/m willen laten kosten, nu ben ik alleen wel erg benieuwd wat jullie dan verwachten voor zo'n prijs. Laat me dit a.u.b in het commentaar weten, aan de hand van de voorgestelde lijst hieronder:

Gratis domeinnaam: Ja/Nee
    FTP Accounts: (Hoeveel)
    Databases: (Hoeveel)
    Schijfruimte: (Hoeveel)

Indien je wat meer ervaren bent mag je je eigen bevindingen er uiteraard ook bij vermelden.

Tijd kost ook geld haha

maar inderdaad dan even de sources doorspitten en er naar kijken. Ik wacht ook nog even andere topics af die ik voorbij heb zien komen.

Ben inmiddels nu ook al met 3 websites tegelijkertijd bezig. Dus kan wel even de tijd nemen of dat voorgestelde project van tafel af komt.