Posts by Servertjee

Hoi Tigermaffia,

Geweldig dat je ook een game wilt maken voor je dochter, echter zou ik hier niet de focus op leggen. Het ontwikkelen van een game gericht op één persoon zal nooit de verwachtingen naar voren halen die zo'n website draaiende houden.

Voor je dochter zou ik eerder kijken naar een bestaand script en of website waarvan je weet dat ze veilig het spelletje kan spelen.

Mocht je toch iets willen ontwikkelen, dan ben ik het zeker eens met RJ Webdesign. Hier gaan gigantisch wat kosten aan zitten en zal echt niet "gratis" gerealiseerd kunnen worden.

Goeiedag Lekkeryoo,

Vorige keer hadden we al aangegeven dat het misschien verstandig is eerst eens basis PHP en MySQL te gaan leren. Nu geef je aan een script te hebben gekocht, maar kom je per direct met de eerste fout weer hierheen. Mag ik vragen wat je zelf al hebt geprobeerd om het op te lossen? en wat zijn je eigen bevindingen waar eventueel de fout zou kunnen zitten?

Heey,

Ik heb zo eens de reacties en topics van je bekeken en zoals ik heb opgemerkt heb je nog geen basis PHP / MySQL kennis. Maar wel de urgente nood om een online game op te zetten.

Alle criminals scripts hebben verbetering nodig / onderhoud, tevens trek je unieke bezoekers door andere optie's te maken dan die van je concurrenten, aangezien je nog niet over de Basis script kennis beheerst, zou ik je aanraden dat eerst te leren.

Groetjes,
    Alex

Hoi Allemaal!

Bedankt voor de reacties, ben inmiddels wat dingen wezen uitproberen en inderdaad valt de SSD niet uit te breiden met de HDD, ik heb er nu een aparte partitie van gemaakt met in Plesk een symbolische link naar de nieuwe partitie.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties :)

Inprincipe zouden hun met hun eigen shop / systeem gewoon een xml extract kunnen maken van alle categorieën en producten, met alle informatie tevens de afbeeldingen die hun gebruiken.

Lijkt me handig om daarover in gesprek te gaan met de aanbieder, aangezien het voor de aanbieder ook een verlies is omdat hij er niet vanuit kan gaan dat iedere dropshipper dan alles ook maar gaat overnemen.

Goeiemorgen allemaal!

Ik heb een (unmanaged) dedicated server.

120GB SSD
    2TB HDD

Nu wordt standaard Centos7 geïnstalleerd, me een pre-configuratie van de 120GB SSD. Echter de 2 TB HDD word niet geconfigureerd.

Nu is de SSD aangegeven als /dev/sda (/dev/sda1,sda2,sda3)
    De HDD is aangegeven als /dev/sdb maar nog niet gepartioneerd.

Is het mogelijk de 120GB SSD uit te breiden met de 2TB HDD ?
    Ik heb lopen zoeken op het internet, maar ik maak dan alleen een aparte partitie aan met de naam /dev/sdb1, terwijl ik eigenlijk wil dat hij de /dev/sda uitbreid met het geheugen van de HDD.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
    Alex

Waarom tel je in een moord systeem health op in een db query als ik vragen mag?

Code
    ... , health = health + '" . $health['optellen'] . "' ...

Volgende heeft er mss ook iets mee te maken?

Code
    if($own['health'] + 2 < 300) {
     $health['optellen'] = 2;
     } else {
     $health['optellen'] = 300 - $own['health'];
     }

Het gaat bij de variabel "Optellen" mis, deze wordt 2x aangegeven maar met verschillende waardes.

xfdutch.nl is een website gericht op het Xenforo Forum systeem voor Nederlandse ontwikkelaars.

Domein: xfdutch.nl
    Eindigt op: 10-05-2021
    Geregistreerd bij: Vimexx

Er staat een "Nulled" Xenforo installatie op, V2.2.0 laatste versie.
    Bij de overdracht zal dit er NIET bij zitten, het is alleen bedoeld als demo!

Bieden vanaf: €7,50
    Buy-Now: €35,00

Statistieken:
    Month Oct 2020NA10 Oct 2020 - 10:14

Unique visitorsNumber of visitsPagesHitsBandwidth
    Viewed traffic *2829
    (1.03 visits/visitor)
    92

(3.17 Pages/Visit)
    210

(7.24 Hits/Visit)
    6.91 MB

(243.85 KB/Visit)

Er is geen aandacht aan de website besteed, dus zodra dat wel wordt gedaan kan het erg goed gaan lopen!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hieronder :)

Groetjes,
    Alex

Kan je mij een Privé Berichtje sturen met uw motivatie + korte omschrijving wie je bent en wat je doet?

Budget is beschikbaar & een vergoeding is bespreekbaar ;) Stuur je mij even een motivatie + een korte omschrijving over jezelf? + Wat je eventueel zelf verwacht?

Gedaan :)