Posts by Tieske

Beste Fils,

Budget is 0 euro, aangezien er ook gratis plugins aanwezig zijn ;) die wel willen werken :P
    Ik ben vandaag nog eens kritisch naar gaan kijken & kwam uiteindlijk tot de conclusie dat de volgende plugin doet wat ik wil, enkel op een andere manier dan gedacht,

De plugin myLCO.
    http://wordpress.org/extend/plugins/mylco/
    Je dient een aparte categorie in de link sectie van WP te maken speciaal voor deze plugin.
    Hier zet je alle websites in, waarvan jij de backlink wenst te controleren.
    Vervolgens voeg je voor al die websites de pagina toe waar jou backlink zou moeten staan.
    Deze controleert vervolgens of dit ook het geval is.
    Enkel valt hij nog over het verschil van: http://www. & http://
    maar dat is een kwestie van ervoor zorgen dat je backlinks juist gevormd zijn.

het voordeel van deze plugin, is dus dat je vanuit 1 website (in mijn geval mijn portfolio) voor meerdere andere sites (mijn projecten) de backlinks kunt controleren. Tevens kun je overal de contact informatie, contactpersoon & email adres toevoegen.

Indien iemand elders nog een (reeds ontwikkelde) plugin kent die volgens hem/haar beter werkt graag melden.

Beste allen,

Ik ben voor mijn WordPress pagina's opzoek naar een goede (automatische) backlink checker,
    De wensen die ik hierin heb zijn:
    Verplicht:
    - handmatig toevoegen van te checken links (of automatische selecteren uit de link sectie)
    - makkelijk overzicht of link nog terug te vinden is.

Handig:
    - automatische gehele website crawl
    - overzicht per e-mail.

Ik heb er al enkele uit geprobeerd, maar deze werkten of niet geheel naar zin, of moest ik uiteindelijk uit een .csv bestand lezen of de links er stonden. Of werd ik bij het activeren door mijn Host aanbieder tijdelijk van de server geband.

Is er iemand hier op de website die ervaring heeft met een bepaalde WP plugin die bovenstaande (gedeeltelijk) kan uitvoeren?
    Of ken jij er eentje die het niet geheel zoals hierboven doet, maar volgens jou toch handig is/werkt?

Bij voorbaat dank, voor de info,
    Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Wat mij opvalt is dat je forum nogal leeg is,
    Dit zal hoogstwaarschijnlijk komen omdat je de website pas enkele dagen online hebt staan.
    Maar een leeg forum trekt niemand.

Maak zelf (of huur iemand in) wat 'nep' accounts aan & zorg ervoor dat het forum alvast een beetje gevuld is.
    ± 10 topics per categorie met overal enkele reacties & natuurlijk bij sommige topics geen.
    Dan ziet het er al direct een heel stuk gezelliger uit voor nieuwe leden om te komen & ook te blijven hangen.

Verder zou je wellicht nog een categorie kunnen maken (met subs per provincie) om zo een compleet overzicht van alle tattooshops/piercingshops te krijgen & waarbij mensen dan direct hun ervaringen kunnen delen.
    Zo krijgt je forum in eens heel veel meerwaarde voor mensen die op zoek zijn naar een Tattoshop.

Ik verwacht dat dit niet automatische gaat kunnen,
    Dit omdat betalings mogelijkheiden/sites zelf het risico niet gaan lopen, dat zo'n soort verbinding gehacked wordt,
    want op het moment dat iemand dan jou verbinding hacked, kunnen zij onbeperkt geld naar hun accound overmaken.

Indien je zoiets vind & goed ontwikkeld, zul je hoogstwaarschijnlijk hier best wat geld aan kunnen verdienen door de verkoop hiervan.

Persoonlijk denk ik dat bovenstaande optie, met een CSV uitdraai maken vai de website & deze bij het Internetbankieren uploaden & vervolgens in 1x te verzenden.

succes ermee.

Flyeren in Eindhoven, zonder verdere vergunning/melding is wel degelijk toegestaan.

In de gemeente Eindhoven is het bedrijven en organisaties toegestaan in de openbare ruimte zonder kosten folders (flyers) en/of gratis producten (sampling) uit te reiken. Zie ook artikelen 2.1.3.1 en 2.1.3.1a van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
    http://www.eindhoven.nl/ondern…inks/Sampling-flyeren.htm

Oftewel Bovenstaande informatie klopt ook niet geheel. & zoals de Topicstarter al vermelden is dit per stad/dorp wisselend.
    En zullen dus de regels aldaar opgezocht/opgevraagd dienen te worden.

Ik ontvang ook graag meer informatie via PB,
    o.a. over wat voor soort flyer & is het huis aan huis of is op het station/voor de hogeschool ook voldoende?
    Ik kan mogelijk in Eindhoven en/of Heerlen flyeren.

Dit is simpel te doen door middel van Cron Jobs, (in te stellen via je Host admin panneel)
    Dan stel je een Cron Job in, die elke 24 uur draait,

In je database maak je een veld, dagen.
    Dan laat je de Cron Job elke dag van het veld dagen -1 doen.
    Wanneer Cron Job op 0 staat, moet je een query uitvoeren die de advertentie verwijderd.

Tim, elke dag 80km (enkele) reis fietsen is nu niet bepaald een optie

thjeu, voor een student ook niet bepaald een optie om elke dag zoveel KM te maken, financieel niet te verantwoorden :P

Daarbij komt gewoon dat je het niet kunt maken om een gehele stad (Heerlen) 1 kwartier af te sluiten van Volledig Nederland,
    Deze trein heeft nergens meer (directe) aansluiting met een andere intercity of bus...

@hamza-R, in heel Nederland is de dienstregeling aangepast.
    Gewoon de NS of 9292ov planner gebruiken & je reist met de nieuwe planning,

Op mijn gedeelte is het voor mensen die van Roermond - Sittard moeten, positief veranderd, nu elk kwartier een trein ipv elk half uur. Maar als je naar Heerlen moet, (vanuit Roermond) komt het niet uit, want alle bussen komen aan om de intercity naar Maastricht te halen. Oftewel 1 kwartier langer reizen.

Wie van de leden hier heeft er ook te maken met de nieuwe Dienstregeling van NS en diverse busmaatschappijen?

Ikzelf ben er totaal niet tevreden mee, want ik moet nu dagelijks zo'n uur langer reizen (nu dus 5 uur ipv 4 uur onderweg van & naar school)

Wat zijn jullie bevindingen, zijn deze positief of negatief?

Een uitgebreid verslag van mijn mening is terug te vinden op mijn Portfolio (blog);
    http://mlormans.com/2012/12/10…stregeling-wat-een-feest/
    Ik wens deze niet hier over te kopiëren, want dan creëer ik dubbele content, & dat vindt google niet leuk.

@Fils,
    daar heb ik zeker over na zitten denken.
    Maar momenteel gaat de voorkeur nog even uit naar de .htacces ban,
    Verder moet ik dan even gaan uitpluizen in de wordpress source in welk bestand ik zou moeten zijn,
    Heb jij hier toevallig een idee van?

Hallo ICTScripters,

Ik heb momenteel een aantal diverse websites waarop ik gebruik maak van de zelfde Banlist.
    Ik ban voornamelijk IP adressen welke Spam op een van mijn websites hebben geplaatst.
    Deze ban ik dmv het Deny from princiepe met een .htacces file.

Nu begint deze lijst nogal te groeien & vroeg ik mij af of het mogelijk is een .txt (kladblok bestand)
    Om hierin alle ip adres onder elkaar te zetten of dmv een , te scheiden
    & dit vervolgens in het .htacces bestand te laden.
    Waardoor ik enkel nog dit .txt bestand naar alle hostings hoef te uploaden ipv telkens alle .htacces bestanden aan te passen.

Wat nog mooier zou zijn om het via een database te laten lopen,
    Echter gebruik ik op een aantal websites wordpress & ik zou zo 1,2,3 niet weten waar dit ban bestand dan in de source in te voegen.

Als iemand tips of ideeën heeft, dan hoor ik het graag.

- Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    De soort kleding & helm etc hang volledig af van het soort motor,

Zo ziet het op een chopper niet uit om een full-face helmet met lederen pak aan te hebben.
    maar voldoet een jet helm met een leren jack en spijkerbroek aan het plaatje,
    qua koffers behoren hier lederen zijtassen.

Op een sportive toer vindt ik een lederen broek met textiel jas, of volledig textiel pak juist staan,
    met een flip-up of fullface helm.
    qua koffers behoort hier een kofferset in de kleur van de motor & eventueel een topkoffer.

En bij een racer (super sport) hoort gewoon een volledig lederen combi suit met fullface helm.
    Qua koffers vindt ik hier standaard niets het mooist op & anders textiel tassen die je enkel plaatst wanneer nodig.

Welke soort motoren, en merken spreekt jongeren aan?
    Ikzelf ben relatief jong voor een motorrijder (20 jaar) maar mij en vrienden van mij zijn dan ook wel echt gericht op de Racer types (super sport)
    Voor de iets oudere generatie, 30-40 is het persoons gebonden voor een supersport of een sportive toer.
    en voor de 50 plussers wordt er vaak voor een sportive toer, toer of chopper gereden.

Hoeveel geld kunnen/willen jullie hieraan uitgeven?
    Qua geld is het natuurlijk afhankelijk van de motorrijder hoeveel hij te besteden heeft etc.
    Voor een beetje redelijk spul ben je al makkelijk een kleine 2000 euro kwijt voor je pak/helm etc etc.
    ikzelf voor mijn eerste gear zat ongeveer op de helft. maar op het moment dat er een 'betere/duurdere' motor zou komen zal ik ook mijn pak gaan updaten.