Posts by Tieske

Beste ICT scripters,

mijn DIV kennis is niet super uitgebreid en alweer iets wat verouderd.
    Voor mijn layouts werkte ik namelijk altijd met tables (shame on me, I know ;))

echter ben ik nu bezig aan mijn bedrijf pagina en wil ik iets creëren wat ik in tables weet te doen, maar in divs niet (makkelijk, zoals ik het bedoel) kan terugvinden.

ik wil namelijk een rowspan in een div terug laten komen, als ik hierna ga zoeken op google, krijg ik allemaal tabellen in divs gemaakt, maar dat is niet mijn bedoeling.
    Ik wil d.m.v. divs een bepaalde div achter twee andere plaatsen, waarbij die twee de zelfde hoogte hebben als de achterste div (fixed height)

oftewel dit tabel omgezet in divs maar dan niet werkend met een <div class="table"> etc.

Onderstaand tabel geeft de layout weer, en de id's komen overeen met de gewenste id's in de divs, verder de hoogte etc komt uiteindelijk uiteraard in de css te staan.

PHP
    <table width="1000px" height="250px" border="1" id="home-services">
    <tr>
    	<td width="700" id="home-services-head">home services head</td>
    	<td width="300" id="home-services-img" rowspan="2">Home service IMG WxH 250 x 250</td>
    </tr>
    <tr>
    	<td width="700" id="home-services-text">home services text</td>
    </tr>
    </table>

Zou iemand mij kunnen helpen?
    want ik kom niet verder dan 2 divs langs elkaar en dan eentje onder beide over de gehele lengte.

Naar mijn verwachting zal
    home-services-head & home-services-text een float left krijgen en home-services-img een float right,

de opzet zoals ik hem nu heb:

Echter wil dit niet helemaal werken zoals hierboven in het table gedeelte.

Wie kan mij helpen & direct ook nog iets leren, zodat ik het de volgende keer zelf kan?

Een website met o.a. diverse tips alvores te vertrekken waar aan te denken met inpakken maar ook thuis wat te regelen,
    D.m.v. diverse API's de vertrektijden van bussen, treinen en vliegtuigen.
    En d.m.v. affiliatie diverse reizen aan te prijzen en zo ook o.a. je inkomsten te halen.

Veiling: Nee
    Buy-now: € 10,-

Domein is geregistreerd bij: Versio
    Domein loopt tot en met: 12-03-2014
    Domein leeftijd: 2 jaar 7 maanden

Reden van de verkoop:
    Domein enige tijd geleden overgekocht, had er enkele ideeën mee maar is er nooit van gekomen om hier tijd in te steken.

Betaling d.m.v.
    Bank overschrijving

Verkoop bedraagt een zakelijke verkoop prijs is exclusief BTW.

Veiling: Nee
    Buy-now: € 7,50,-

Domein is geregistreerd bij: Versio
    Domein loopt tot en met: 03-05-2014
    Domein leeftijd: 6 maanden

Reden van de verkoop:
    Wilde er een Nederlandse blog over Bitcoins verdienen van maken,
    Echter ben ik zelf niet 'meer' actief met Bitcoins bezig.
    Bij de verkoop ontvang je ook 0.005+ Bitcoins.

Betaling d.m.v.
    Bank overschrijving

Verkoop bedraagt een zakelijke verkoop prijs is exclusief BTW.

Let wel op, hoewel je ergens misschien gratis een webwinkel aan kunt maken,
    Dient een webshop wel te voorzien van een KVK/BTW nummer en een adres waarop een/de onderneming is ingeschreven.
    zit je wel vast aan de branche organisatie Detail Handel a 110 euro per jaar.

@Fills,

Ik update mijn Wordpress versie ook niet altijd direct na dat deze uit komt,
    Dit komt dan vooral doordat de plugins die ik gebruik in mijn wordpress nog niet compatible zijn met de nieuwe update.
    Omdeze reden wacht ik dus enkele weken tot maanden met het update van mijn wordpress sites.

Beetje jammer, dat wanneer er iemand mogelijk geïnteresseerd is, er dan opeens weer van de BIN 10 euro afgestapt wordt en de topic starter in al zijn posts weer snel BIN 15 euro zet.

Dit zie ik als een vorm van misleiding/poging tot oplichting dus ik zie bij deze dan ook van enige/alle zaken met Refferalboy af.

Sligro en macro zijn groothandels, deze hebben dus 'rechtstreeks' contact met de fabrikant of de landelijke/Europese dealer/aanspreekpunt van die fabrikant.

Doordat zij een tussenpartij zijn, betaal je dus meer, je zult zelf rechtstreeks contact op moeten nemen met de fabrikant,
    maar hou er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk enkel grote afnames kunt doen.

maar wellicht was het verstandiger geweest om je leverancier bekend te hebben / zijn prijzen bekend te zijn.
    Alvores een pand etc te regelen, of je moet het zo geregeld hebben dat je er nog vanaf kunt op het moment dat je plan niet toereikend lijkt met de prijzen/hoeveelheden van je leveranciers.

Je meld dat je geen vertrouwen meer hebt in je HDD, dus om deze reden een nieuwe wil,

Een SSD voor je OS & core programma's is dan een zeer goed idee, maar dan zou ik evengoed nog een nieuwe 'normale' HDD nemen.
    En daar je bestanden op zetten, anders ben je namelijk bij een crash nog al je bestanden kwijt.
    Wat je dan ook kunt doen is die nieuwe HDD als back-up schijf gebruiken en je huidige schijf in je PC laten zitten tot hij crashed.

Zo'n apps bestaan al, in elk geval op iOS, zoek maar eens op benzine jip.

M.Martens elektrische rijden is idd pas beter voor het mileu als het met groene stroom oplaad,
    maar aangezien je zonnepanelen hebt zit dat wel goed, anders was het natuurlijk jezelf voor de gek houden.

Hmmm. jammer dat de games eigenlijk allemaal onder Windows draaien,
    Ik heb wel bootcamp met windows 7 op mijn mac staan, maar heb onlangs ook Fable - The lost chapters voor een prikkie gekocht bij steam, maar merk dat ik hem na het installeren nog geeneens meer op geopend, omdat ik nooit onder windows zit.

Ben dus nog even aan het twijfelen of ik hem wel moet aanschaffen.
    Maar aan de andere kant, voor 5 euro zoveel mooie spellen is ook gewoon een koopje wat je eigenlijk niet kunt laten liggen.

Kom over een maand of 2 a 3 terug, met statistieken, wanneer deze voldoen volgens de adverteerder heb je meer kans dan voor een website die 2 dagen online staat.
    Want hoe weet ik nu dat als ik op jou website ga adverteren dat er überhaupt wel mensen zijn die jou website (dus mijn advertentie) zien.

Just a tip.