Posts by Tieske

Ik ben zelf best wat ervaring met Wordpress en hier ook al diverse website in opgezet,
    Verder heb ik ook mijn eigen onderneming met KVK.

Indien gewest kan ik je ondersteunen maar dit zal dan op offerte of factuur basis gaan, bij interesse verneem ik graag een reactie van je.
    Dit kan via een pb, of via het contactformulier op mijn website: http://lormansdesign.nl (hier staat ook mijn portfolio)

De waarde van een domein hangt van diverse factoren af.

Hoeveel bezoekers trekt het domein, en hoe komen deze bezoekers op de website?
    verder speelt de leeftijd van het domein een rol.
    Wat is het zoekvolume van de keywords in het domein

En het belangrijkste, wat geeft de gek ervoor (spreekwoordelijk)
    oftewel net dat wat men er voor overheeft,
    je kunt wel 100 euro voor je domein vragen, maar als niemand deze waarde ervan in ziet, is hij dit dus niet waard.

Naar mijn mening zijn, domeinen waar geen bezoekers of website op staat. en geen hot extension heeft (.nl / .com / .eu) in de regelmaat niet mer waar als 10 a 25 euro. Als dit er al voor gegeven wordt, maar dat is dus zeer afhankelijk van wat de koper er mee il doen en hoeveel de domeinnaam voor hem waard is.

Dankje tim,

ik zie net dat er enkele (domme) fouten in de code zitten,
    o.a. dat ik de database verbinding net boven het get stukje al had gesloten.
    De execute moest prepare zijn (overblijfsel van het uitproberen)
    en $stmtsaved = moest nog voor $admdb.

Verder werkte de methode uit de oude sources dus wel.

Topic Close aub

Beste ICT scripters,

Ik houdt mijn urgenregistratie voor mijn bedrijf bij in een mysql database.
    Hier ben ik nu de "User Interface" bij aan het schrijven, en nu wil ik graag meerdere uren records tegenlijk kunnen "claimen" (database data van 0 naar 1),

Aangezien ik diverse jaren geleden ooit begonnen ben met criminals, ben ik in de berichten pagina gedoken.
    In dit document gebeurde dit met een checkbox, echter krijg ik dit nu niet in mijn uren overzicht werkend.

ik krijg o.a. deze error:

PHP
    Fatal error: Call to a member function execute() on a non-object

Dit komt doordat $urenid leeg is.

Iemand een idee waarom dit niet werkt, en/of hoe dit beter kan?
    Of op welke keywords ik dien te googelen, om bij een juist alternatief uit te komen?

Bij voorbaat dank,

Het enige jammer aan deze 3D printer is dat hij gebruik maakt van Beton,
    Als we aan naar het nieuwe bouwen, dan moeten we dit ook op een duurzame/volhoudbare manier doen.

Dat betekend dan dus met ecologische en biologische verantwoorde en niet eindige stoffen zoals beton.

Ik gebruik het al enkele jaren, prima vervanger van Excel,
    echter in de laatste versie zitten behoorlijk wat dingen die mij tegen staan / die ik toch echt mis.

En het is dat de oudere versie niet werkt met de ipad versie anders bleef ik die gebruiken!

Wat je ook kunt doen is de entree iets duurder maken ±10 euro en er dan 2 consumptie munten bij verstrekken,
    dan is de uitbater blij, en jullie blij want jullie hebben de zaal voor niets.

Guild Legends in War!
    World Legends in War!

Ik zou meer aan zoiets denken, dit ook vanwege je slogan:
    If the gods don't anser, its upon us to decide.

Oftewel het gaat om legendes die in oorlog zijn,
    En ik heb geen idee of je daar ook iets met guilds wil gaan doen (team verband) maar dan zou de eerste opzicht beter zijn,
    en als het ieder voor zich is spreekt de tweede mij meer aan.

Succes ermee! zoals iedereen al aangeeft ziet het er veelbelovend uit,
    Ik zou het zelf denk ik niet spelen i.v.m. tijdsgebrek etc, maar ik wens je alle succes toe!

Tieske,

Voor de onderdelen vragen we geen geld/geven we geen geld dus dat zal de prijs zeker niet beïnvloeden ;).

Nee okay,
    maar een zaaltje huren kan (als je pech hebt) ook al prijzig worden, Verder moet ik ook van het zuiden des lands op & neer komen.
    Ik zou dus zeker ook aanraden om dicht bij het trein station in Utrecht te zoeken, dan kan ik nog kijken of het dan de auto of trein wordt, maar waarschijnlijk dat laatste.

Cas, hartelijk dank voor de info / het voorstel,

De hosting beheerder/ict kenner van de organisatie kwam er zelf mee aanzetten (op mijn eigen bedrijfswebsite doe ik het ook niet) maar zo'n neutrale zoals deze is o.a. wat ik zoek.
    Hij/zij willen er dus wel graag aan voldoen, ikzelf zie er het nut ook niet zo van in / vindt de wet op niets trekken, en een wet is pas nuttig als er daadwerkelijk op gecontroleerd en bestraft wordt, aangezien dit niet van toepassing is kunnen ze de wet net zo goed weer schrappen.

De organisatie is Wereldwijd, met wel in elk land een eigen divisie, wellicht heb je ooit gehoord van
    The International For Young People (The Netherlands) of The Duke of Edinburgh Award (initiatief uit Edinburgh Schotland).

Ik ben zelf een Gouden Award houder van deze organisatie en ben zodoende dan ook betrokken bij de website ontwikkeling,
    De website zal eind deze week live gezet worden voor het groten publiek

Beste ICTers

Ik weet dat hier op de website best wel wat ervaringen deskundige zitten met Wordpress websites,
    Nu ben ik voor een grote Internationale organisatie (Nederlandse divisie) de website aan het opbouwen / finetunen,
    en gaan wij dus ook de bezoekers monitoren d.m.v. google analytics (oftewel cookie wetgeving van toepassing).

Nu weet ik dat ik met 2 clicks makkelijk kan zoeken op een plugin, maar zijn er leden hier die hierin een favoriet hebben, of met een (niet wordpress) plugin dit opgelost hebben?

Mijn ideaal is een melding die je accepteert en vervolgens niet meer terug komt op die pc (dmv een cookie zou ik zeggen?)

of ik kom is zeer afhankelijk van de prijs, aangezien het me zeer leuk lijkt om eens de koppen achter de nicknames te zien,
    echter zijn de te presenteren onderdelen voor mij persoonlijk niet heel interessant omdat mijn (schoolkundige) vakgebied op Bouwkundig ontwerpen en tekenen ligt.

Beset BulldogMedia,

Graag ontvang ik wat meer informatie,
    Ik ben de afgelopen weken bedrijfsmatig bezig geweest met diverse Wordpress systemen / websites voor klanten,
    Verder ben ik een tijdje geleden bezig geweest om een webshop in opencart op te zetten maar deze is door diverse redenen niet online gegaan.

Ik zie u PB met plezier verschijnen,

Ik denk dat de NSA gewoon een afleidingen zet is van Facebook, nu de NSA bekend is heeft niemand het meer over Facebook.
    Nee dat is natuurlijk onzin, maar het wordt wel steeds meer spooky en freaky met die Amerikanen.

maar bevestigd wel nog altijd mijn vermoeden dat MSN etc toen der tijd al werden gecontroleerd.
    Want zo nu en dan als MSN niet volledig werkten (traag webcam deed het niet etc) dan noemde ik een paar keer bom, microsoft en Amerika in wat chats en nog geen 5 a 10 minuten later vloog mijn msn eruit.

Oeps heb ik nu de NSA en de AIVD ook ICTscripters laten hacken om te kijken of hier geen Terroristen aanwezig zijn door mijn 3 onschuldige woordjes? sorry jongens.

maar zonder gekken en dollen het is natuurlijk te gek voor woorden en zou gewoon niet mogen, maarjah het is de overheid dus wat doe je er tegen? niet meer internetten?? Dat is voor nagenoeg niemand meer een optie, en al helemaal niet voor het bedrijfsleven!

waarom dit discutabel stellen,
    Indien jullie beide bij de ABN zitten zal de overboeking nagenoeg direct verwerkt worden.
    Anders morgen even op je rekening kijken want dan is hij sowieso verwerkt.

Indien het bedrag bij jou dus niet is bijgeschreven heeft de persoon het hoogstwaarschijnlijk niet overgemaakt,
    Om je klant tevreden te houden, hier maandag uiteraard pas reactie op geven.

Michael hartelijk dank,
    dankzij jou opzet heb ik het voor elkaar gekregen,
    het is/was een voor de hand liggende oplossing die ik zelf (had moeten/kunnen bedenken),

Het resultaat is te zien op:
    http://www.lormansdesign.nl

Moet hier de teksten uiteraard nog aanpassen, en de afbeeldingen zullen ook nog wisselen.
    De volgende opgave is om de tekst/afbeeldingen die hierin staan via het wordpress systeem te kunnen aanpassen i.p.v. hardcoded.
    maar dat is voor latere opgave aangezien ik voor de website een deadline van 10 december heb staan.