Posts by Tieske

Ah bedankt,

Ik had nog niet gezien dat er een update was (dus direct even proberen) maar Uiteraard niet geinstalleerd.
    Als ik eerlijk ben, ben ik sowieso niet 100% tevreden met Lion,
    Sinds dat ik Lion op mijn geliefde MacBook Pro september 2009 heb geinstalleerd blijft deze 'regelmatig' hangen in een Freeze (hiervoor nooit, heel zelden meegemaakt)

Tegenwoordig is dit alweer een heel stuk minder tot opgelost (waarschijnlijk de update van 10.7.2)

[offtopic]Sorry maar als ras echte Limburger moet ik toch echt even melden dat dit GEEN carnavals hits zijn!
    De nummers die elk jaar uit het LVK rollen dat zijn carnavals hits! (LVK = Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer)

Een minimaal vereiste van een carnavals hit is dat deze in het (limburgs) dialect is gezongen.
    Maar helaas zal iedereen die niet uit limburg komt dit waarschijnlijk nooit snappen, sorry voor de brabanders zelfs jullie niet :$[/offtopic]

Verder:
    De site ziet er opzich netjes clean uit en overzichtelijk,
    Ik zou alleen de kopjes in het menu meer aan de links die erbij horen plakken. (hopelijk snap je wat ik bedoel)

Succes met je project.

Ik ga er even van uit dat je actief bent in scripten,
    Wellicht op je iMac het script open hebben staan, en op de iPad de website.
    Zo kun je zonder te switchen op je iMac toch je veranderingen online zien.

Its just an idea..

Of gewoon vol gooien met spellentjes & op de bank voor de tv gaan zitten spellen xD

Voor zover ik weet, is het simpelweg:
    illegaal om iemands KVK nummer te gebruiken voor activiteiten die door derden gedaan worden.

Oftewel jij mag niet zijn KVK nummer gebruiken zodat jij dan weer door kunt met jou website, organisatie, bedrijf.

Maar hier ga ik dan af op informatie die ik door de tijd heen vergaard hebt (zelf niet nagezocht etc)

Simpelste manier is om gewoon even de lokale KVK op te bellen, zonder je naam of iets echt te noemen/of een nickname te gebruiken
    en hen de kwestie voor te stellen. Zo blijf je toch anoniem en krijg je een duidelijk en kloppend antwoord op je vraag.

En voor wat voor soort bedragen wil je iDeal gaan gebruiken?
    aangezien een KVK heb je al voor zo'n 50 euro per jaar.

edit
    Via deze link kun je eenvoudig de KVK kosten voor 2012 berekenen:
    http://www.kvk.nl/over-de-kvk/…n-de-jaarlijkse-bijdrage/

Citaat van stijnhau

dat is zelfs nog een beter idee.
    en dan kan ik bv kiezen log ik in met dimoweb gegevens of met de gamecoll gegevens.

stijnhau,
    De DiMoWeb gegevens & GameColl gegevens zijn het zelfde.
    Op beide sites werdt gebruik gemaakt van de zelfde DB betreffende de inlog gegevens.

Citaat van Maviose

Ik vind dat Criminalspoint moet blijven zoals het is, 2 jaar en 10 maand geleden werd K.Rens eigenaar van Criminalspoint en werd er vermeld dat CP en Gamecoll gescheiden zou blijven. Dit is gebeurd en zal ook zo blijven hoop ik ?

Voor de rest vind ik het wel jammer, Gamecoll was eigenlijk nog redelijk groot.

@Maviose Opzich als er een mogelijkheid komt tot inloggen met, dan blijft het toch alsnog gescheiden, je bied je bezoekers/leden alleen een mogelijk om met 'andere' gegevens in te loggen.

Zoals er diverse websites een eigen inlog systeem aanbieden, of in te loggen dmv FaceBook.

Je kunt dan ze dan beter een nieuwe login laten uitzoeken voor op CP (gewoon inloggen met de DMW gegevens) maar op CP wordt dan de CP naam getoond.

Tevens zou ik dan ook gaan voor een optie om je CP account aan je DMW account te koppelen.

Dat je ook kunt doen.
    is in de Cron kijken naar de Donatie Datum.
    En de cron Donatie status laten Updaten naar 0 indien Today > Donatie Datum+30

Ik zou zeggen even op PHP.net kijken voor de preciese uitwerking.
    Zal zo ongeveer werken op de manier zoals de misdaad scripts etc bepalen wanneer je opnieuw mag beginnen.

Enkel nu wordt er niet bij 0 sec (minten/dagen etc) left gezegt dat hij weer mag maar wordt zijn donatie status op 0 gezet.

Jammer dat het (algemene) project/organisatie gamecoll stopt en de stekker eruit gaat.
    Echter is enkele jaren gelden al besloten om hier niets meer aan te ontwikkelen en om door te gaan onder de naam: DiMoWeb. Deze stap is vandaag dus Definitief geworden.

Daar is vandaag dan ook echt "movement" in gekomen & is het voor alle klanten & bezoekers duidelijker geworden dat het, de zelfde organisatie betreft.

Heb jaren met plezier actief deelgenomen binnen de organisatie GameColl.
    Helaas sins DiMoWeb een stuk minder actief ook ivm de studie etc. maar gelukkig nog altijd betrokken & nog altijd invoeld :D

Volgensmij is een BTW nummer in Nederland niet appart te krijgn van een KVK.
    thans laat ik het zo zeggen. als je een KVK aanschaft dan krijg je hier een BTW nummer bij.

Maar waarom overweeg je wel om een BTW nummer te nemen (van miss 25 euro per jaar)
    maar niet om direct voluit te gaan voor een KVK van ±50 euro per jaar.

Vindt hem eerlijk gezegt wat leeg & saai ogen (maar zal nog wel niet geheel af zijn lijkt me? (mis nog de content)

En vind het menu wat breed ogen. Verder vind ik het paars van de achtergrond ook niet mooi (maar dat kan ook aan mij persoonlijk liggen, heb namelijk last van Verstoord kleuren zien)

Ik ben voor mijn portfolio zo'n dag bezig geweest om mijn youtube kanalen netjes te tonen,
    als je zoiets als de titel etc van youtube wil afhalen zul je met de Google API moeten gaan werken. en dan dmv het Zend framework.

Ik heb via de YouTube API website toen een voorbeeld kunnen downloaden (om naar filmpjes te zoeken) en vanuit daar heb ik uiteindelijk het script kunnen maken/extraheren, dat hij alleen de video toont.

De kunst hiervan is of het helemaal gaan snappen, of het half snappen, weten welke functies waar aangeroepen wordt & vervolgens alles wat je niet nodig hebt weggooien & gewoon een try - error proces doorlopen, als ik dit doe dan.. etc.

Dein,

Dit zou inderdaad kunnen, en zo heb ik het ook op enkele sites voor andere uitgevoerd.
    Maar voor mijn gevoel zitten hier ook nog wel eens wat gaten is.
    Het is (mij) onduidelijk wanneer men dan nu precies uitgelogd etc.

Daar komt nog bij, dat eventueel in de toekomst het forum open zou kunnen gaan voor Fans van de band & het is dan dus wel handig om al een Compleet login systeem te hebben.

Hallo CriminalPointers,

Ik ben inmiddels al een dik uur opzoek naar een 'Simpel' login script.
    Het gaat me hier vooral om een veilig en simpel script.

mijn eissen:
    - Mogelijkheid tot inloggen.
    - Pagina alleen te bekijken na inloggen
    - Met of zonder (My)SQL

Dit script wil/ga ik gebruiken om mijn overige bandleden te laten inloggen zodat zij op ons interne forum/gastenboek kunnen.
    Het moet echter wel veilig zijn tegen (ongewenste) hack pogingen etc.

Op die pagina kunnen wij dan overleggen over de volgende repetitie etc.

Heeft iemand nog zoiets liggen. of weet iemand uit welke source ik dit makkelijk zou kunnen slopen?
    Ik zit al een aantal jaar niet meer inde Criminals & de Criminals sources.

(op PHP Freakz stonden er wel, deze kreeg ik of niet werkend of te uitgebreid)
    (op google over het algemeen te uitgebreid of geven een schijn beveiliging)

Zij kunnen/zullen deze code niet terugnemen, op het moment dat de code zichtbaar is.
    Dit omdat zij niet kunnen controleren hoeveel geld er nog op de kaart staat & deze kaart dus opnieuw kunnen verkopen.

Kon geen Nieuw Topic aanmaken + het vorige had ik opgelost Dus vandaar het oude topic omgevormd tot mijn nieuwe vraag.

Ookdit weer opgelost, door natedenken wat er vanmiddag steeds gebeuren.
    En dus opgelost door een (normaal gezien) super foutieve manier.

He header 'info' in de functie gezet die de Video Toont, zodat dit niet nogmaals op de pagina geplaatst wordt bij het aanklikken van de volgende pagina,

:slotje: aub.

Beste CriminalsLeden,

Ik ben nog altijd bezig met mijn YouTube Script voor mijn Portfolio.
    Inmiddels ben ik zover dat hij ingebouwd is en (enigszins) naar behoren werkt.
    Het klikken op andere filmpjes etc werkt allemaal prima:
    http://mlormans.com/filmpjes.html

Echter als je op een video klikt om deze te bekijken herlaad hij de pagina (geen probleem)
    maar dan herlaad hij ook het Header gedeelte van me website.
    Hier volgt het javascript wat dit alles moet regelen:

Ikzelf denk dat het hem in de: ytvbp.sendRequest functie zit.
    Echter heb ik 0,0 verstand van javascript. Vandaar hier de vraag of iemand even zo aardig zou kunnen/willen zijn om dit (proberen) op te lossen.

Ik bied 4,00 euro op:

secretmessage.nl

Mits hier de complete layout/source bij zit,
    En er ook aangetoond kan worden dat de Rechten voor de layout erbij zijn.