Je zou wat console logs (na regel 3) moeten plaatsen in
https://originalmafia.nl/inclu…temen/avatar/js/script.js
Dan kom je er gauw genoeg achter (m.b.t. de avatars).
Je zou wat console logs (na regel 3) moeten plaatsen in
https://originalmafia.nl/inclu…temen/avatar/js/script.js
Dan kom je er gauw genoeg achter (m.b.t. de avatars).
Dat is waarom Docker geboren is. Daarmee kan je een soort virtual machine(zonder alle OS bloat) starten voor een applicatie. Diensten zoals Heroku bieden managed hosting aan waarmee je goedkoop en makkelijk je applicatie online kan zetten.
Backend: Symfony, Laravel en Node.js. Mijn favoriet is nog Laravel vanwege de community en het prachtige gebruik van PHP.
Frontend: Standaard markup languages (HTML, CSS & Javascript). De laatste maanden verdiep ik mij steeds meer in Vue.js en Angular. Binnenkort ga ik dan ook beginnen aan een PWA met Angular en Node.js (of Laravel), ik ben erg benieuwd!
Wat is hetgeen wat je wil bereiken?
Je zou waarschijnlijk beter post templates met een widget kunnen gebruiken.
Ik zou zelf gaan voor VueJS, Angular of React.
Maar het simpel navigeren door divs kan je bijvoorbeeld als volgt doen:
https://jsfiddle.net/rLm3ytjg
Ik vermoed dat je <div id="oe_overlay" class="oe_overlay"></div> niet op het juiste niveau staat. Maar inderdaad probeer eens een jsfiddle.net te maken van je code, we kunnen dan veel beter helpen
dmeigenaar's insteek is prima, zijn kennis is alleen nog niet optimaal. Dat is ook niet iets wat hij ontkent. Hij bied zich aan als "Scripter" en niet als Programmeur.
De kritiek en met name niet echt opbouwend, vind ik op ICTScripters regelmatig slecht en onbehoorlijk.
dmeigenaar, je aanbod is prima. Het voldeed voor mijn behoefte destijds.
Je code is inderdaad niet optimaal maar daar hebben je oplossingen als Udemy voor.
Mijn advies is, volg eens een cursus, start eens een Codeignigter of Laravel project daar leer je enorm van (en ook snel!).
Wat betreft escapen van data gaat als volgt op de msqli manier:
$bedrag = mysqli_real_escape_string($_POST['bedrag']);
Connect::query("UPDATE `gebruikers` SET `silver`=`silver`+'".$bedrag."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['id']."'");
Persoonlijk zou ik hem dan ook nog als int casten.
Ik zelf werk niet met MySQLi, simpelweg omdat ik persoonlijk PDO effectiever vind. Je hebt er meer functionaliteit in om waardes te definiëren (b.v. bindParam/bindValue).
$q = "INSERT INTO `log_useragent` (`username`,`data`,`date`) VALUES (:username, :logData, NOW())";
$st = $db->prepare($q);
$st->bindValue(':username', $_SESSION['user']['username'], PDO::PARAM_STR);
$st->bindValue(':logData', $logData, PDO::PARAM_STR);
$start = $st->execute();
FangorN legt goed uit waarom men dit doet.
https:// moet ik nog regelen.KVK is nog niet nodig, is nog een beginnende site, pas wanneer het loopt schaf ik dit aan. (Kan eventueel de kvk van een andere website van mij eronder zetten maar weet niet of dit mag)
Betaling en leveringsvoorwaarden zijn niet perse nodig, omdat de verkopen via de affiliaite partners gaan. De klanten kopen niets in mijn webshop. (Zou wel handig zijn voor het beter overkomen op klanten en/of meer content).
De site is idd vrij traag, krijgen max 200 bezoekers per dag binnen nu en is nog een goedkope hosting waar deze site op staat. Mocht het iets worden zal ik dit in de toekomst zeker uitbreiden.
Je HTTPS benoemde je al, betaal en levering lijkt mij ook niet nodig.
Verder, duidelijke website, goede afbeeldingen en teksten.
Verbeterpunten:
Laadtijd, de huidige laadtijd geeft een hele hoge bouncerate.
Blog even legen/verwijderen of aanvullen,
Algemene vragen aanvullen,
Je mafia linkpartner is niet echt relevant, ik zou hem eventuel op display none zetten.
Mocht je een snelle goedkope hosting met gratis SSL nodig hebben stuur mij gerust een PM.
- verwijderd -
Zo ver kwam ik ook wel, ik zoek alleen iemand die er creatiever mee is dan ik.
Ik zoek iemand die met creativiteit de een afbeelding(per pm beschikbaar) kan vertalen naar een in 3D Map Generator(Photoshop) of een dergelijke andere tool die een vergelijkbaar(zie voorbeeld) resultaat geeft.
https://i.ytimg.com/vi/LHT43lFME6I/maxresdefault.jpg
Prijs in overleg
dat script is echt heel oud en vies, maar wat je waarschijnlijk moet doen is het *.domein.nl naar je public_html laten routeren. Ik heb een gelijk iets gedaan op mijnrpg.nl
Gaat er niet om of je bekeringen kloppen, meer om het feit dat 0 sec. niet logisch klinkt. Een minimum van 10 sec. ongeacht rank of ervaring klinkt beter, 0 sec. klinkt simpelweg als een fout bij veel mensen.
Dat snap ik, alleen als ik de gevangenistijden verhoog of een initiele tijd instel wordt de irritatie factor hoger. In de tien jaar dat ik meerdere sources heb gedraaid, kom je bijna in elke source deze berekening tegen (welke overigens niet van mij is) waar ik tevreden mee ben en de gebruikers de juiste ervaring geeft.
Al met al was het niet mijn bedoeling om het daar over te hebben, kunnen we aub ook terug naar mijn initiele vraag?
Maar 0 seconden is wel heel weinig... Ik zou toch een laag minimum zetten, al is het maar 10 of 20 seconden.
Ontopic graag, er is niets mis met de gevangenistijden. Er zit hier een mechanisme achter wat werkt. de 0 sec geeft al een interuptie wat voldoende is in die situatie.
Yep, gevangenis wordt berekend op basis van je rank en ervaring..
Thanks, het vinkje was is zo ingesteld voor de app. Ik ga hem inderdaad verkleinen.
Vooralsnog probeer ik niet veel "anders" te zijn dan een leuk platform te maken waar een leuke replay factor aan hangt.
De website bestaat al 10 jaar, heeft al een leuke historie. Maar de playerbase is verdwenen door enkele hacks op de oude sources, nu is er een nieuwe source maar de oude leden mailen is geen optie gezien de tijdspan.
De layout spreekt me niet heel erg aan. Bovendien, wat maakt jouw spel anders dan de miljoenen andere maffiaspellen die er al zijn?
Het vinkje voor onthouden mag wel wat kleiner.
![]()
Dat hoort bij het programmeren haha, het lijkt er nu op dat je sessie niet mee komt door het verwijderen van je session_start, check of er een bom in je php file zit en verwijder alle regels boven session_start. lukt het dan nog niet?