Posts by darkshifty

computerknaller.nl

Mooi domein naam met startklare dag aanbieding webwinkel, ideaal voor
    Black Friday en de aankomende feestdagen. De webwinkel is gemaakt voor
    de verkoop in Woocommerce met een kwalitatief thema, dag deal plugin en
    Mollie koppeling. U hoeft alleen uw API gegevens in te voeren en u kunt
    beginnen met verkopen.

Wat krijgt u bij de aankoop
    - Een unieke facebook pagina
    - Een unieke instagram pagina
    - gratis thema
    - gratis dag deal plugin

Bieden vanaf: € 99,-
    Meerprijs logo: € 100,-
    PNG(5000 pixels bij 5000 pixels) vector SVG, PDF & JPG files

ik ben een student met een onbetaalde stage ik ben een omgeving aan het maken met het volgende doel: een omgeving met een duidelijke layout en een API verbinding met de kvk om te kunnen filteren op bepaalde branche nummers en activiteiten. nu heb ik moeite met een API verbinding te lggen met de API van de kvk en daarvoor vraag ik jullie hulp of jullie mischien een soort gelijke API verbinding hebt gemaakt in php code dat zou mij enorm helpen met mijn project en de rest van mijn stage periode

Dit klinkt trouwens als een aardig complexe opdracht, ik vermoed dat je opdrachtgever onvoldoende kennis van PHP en het KVK heeft. Het probleem zit hem namelijk in de kosten (per zoekopdracht € 0,008) en het aantal zoekopdrachten/filters wat ik verwacht dat je nodig hebt. Ik denk namelijk dat je de data het beste periodiek kan ophalen, opslaan en vervolgens je filters moet uitvoeren. Maar naar wat ik begrijp is je kennis nog minimaal (Junior), en dan is dit absoluut te hoog gegrepen en dat ligt niet aan jou, maar aan je stagebegeleider.

Veel succes in ieder geval!

Het valt mij op dat als ik de API call uitvoer of direct benader, dat ik een SSL foutmelding ontvang

PHP: Error
    cURL Error #:SSL certificate problem: self signed certificate in certificate chain