Ik heb dit ook eens meegemaakt en na een scan de geinfecteerde code verwijderd en de klant geinformeerd. Daarna houdt het probleem in principe altijd wel op.
Posts by darkshifty
-
-
Ik vond https://www.phpconference.nl vermakelijk en leerzaam alleen die was in Juni al, volgend jaar zeker een aanrader!
ik zie dat die dit jaar online was, ik ben voor corona gegaan en toen was die live. Ik zou dat kiezen boven online.
-
Ik vond https://www.phpconference.nl vermakelijk en leerzaam alleen die was in Juni al, volgend jaar zeker een aanrader!
-
Als ik het goed begrijp heb je een link van een afbeelding die mee komt naar een weergave van een bericht. Een advies, bewerk en filter al je data voordat het de database in gaat.
En wat betreft je probleem, zet een class op het element en resize die op desbetreffende pagina.
-
je was er snel bij, netjes!
-
Was je niet in een andere post bezig met nginx? Is het mogelijk dat je de htaccess niet goed hebt omgezet?
-
PM is eens een linkje van je website? ik denk niet dat dit javascriptje het probleem is.
-
De foutmelding in de dev console is "Uncaught SyntaxError: Invalid or unexpected token" zodra je over het plaatje gaat met je muis.
dit klinkt alsof je een js file inlaad d.m.v. een javascript en dat de js file zelf een 403, 404 of 500 geeft als je hem direct benaderd in de browser. Heb je hem los ook kunnen openen?
Of is het een js file dat door php wordt gevuld en gegenereerd, kloppen dan de variabelen? Dump die met een var dump boven de file gevolgd door een exit.
-
Werkt niet is niet echt duidelijk, heb je een foutmelding? Wat zie je in de chrome dev tools(console). De eerste aanname die ik doe is dat het bestand niet geupload is of verkeerd in de site wordt meegegeven.
-
Heb me ff aangemeld met [email protected] en ww demo het ziet er wel geinig uit
-
ga ik eens naar kijken, een eigen server is nog allemaal beetje nieuw voor mij
maar leer er veel van. Ik ga hier naar kijken! Ik laat weten of het gelukt is!
Als je ergens tegen aan loopt hoor ik het graag.
-
ga ik proberen, nou wil ik de vanilla.js downloaden maar welke functies ik ook selecteer het is en blijft een leeg bestand?
Edit: Als ik op je code pen de link verander die de data op moet halen naar die van mij (klikje voor data) dan laad hij ook wederom niks...
Deze data wordt op mn backend gegenereerd, en ook gebruikt op mn backend. Een deel van die data wil ik dus via json op mn frontend gooien. Dat frontend staat overigs elders.In deze situatie komt het omdat je http gebruikt i.p.v. https en cross site origin requests vind geen enkele browser cool, ik verwacht daarom ook dat je nog cors aanpassingen moet doen op je apache/nginx waar het json bestand gehost wordt.
-
Misschien helpt dit je op weg, ik heb het in vanilla Javascript herschreven. Scheelt je straks ook library conflicten met jQuery
https://codepen.io/darkshifty/pen/NWRQeob -
Watvoor server wil je starten, wat wil je er in hebben?
-
Intressant, en hoe zit het met privacy? ik mis nog een hoop voorwaarden en zie dat het bedrijf buiten de EU is geregistreerd. Ook erg vreemd hoe er achter terms of service een andere website zit. feels fishy.
-
@Tim bedankt voor de goede uitleg.
Verder zien we wel of er iets uit de bus valt qua aanklacht, is nog effe wachten aangezien hier een België niet alles even vlot verloopt.
Mijn grootste probleem is dat sommige personen denken dat ze er toch niet voor gestraft kunnen worden.
Ik hou jullie hier op de hoogte van de vorderingen die er namelijk gebeuren.
Bij mij gaat eerst een vooral de aanklacht naar persoon Y voor wat hij namelijk heeft gedaan dat u als bedrijf NIET kan maken naar klant toe.
Klein voorbeeld te schetsen hoe alles is gebeurd.
Bedrijf A waar TOM website's heeft op draaien, beslist Bedrijf A om de codes te verspreid zonder mede weten van TOM.
Eens benieuwd wat jullie hier van vinden
Wow, dat is echt een vieze streek.
-
auteurs rechten ja, maar dan rest natuurlijk de vraag of je de volledige originele auteur bent van de programmatuur en onder welke licentie de programmatuur is uitgebracht. Je zal bij een aanklacht ook moeten kunnen aantonen dat jij de auteur bent en dat lukt niet met een naampje in de programmatuur. Aanpassingen op bestaande programmatuur is een heel ander verhaal, bezat jij wel de juiste rechten? en zo ja, welke licentie zit er nu aan de programmatuur? enfin, veel success diefstal is erg vervelend!
-
Mooi domein naam met startklare dag aanbieding webwinkel, ideaal voor
Black Friday en de aankomende feestdagen. De webwinkel is gemaakt voor
de verkoop in Woocommerce met een kwalitatief thema, dag deal plugin en
Mollie koppeling. U hoeft alleen uw API gegevens in te voeren en u kunt
beginnen met verkopen.Wat krijgt u bij de aankoop
- Een unieke facebook pagina
- Een unieke instagram pagina
- gratis thema
- gratis dag deal pluginBieden vanaf: € 99,-
Meerprijs logo: € 100,-
PNG(5000 pixels bij 5000 pixels) vector SVG, PDF & JPG files -
Welke game scripts zoek je?
-
ik ben een student met een onbetaalde stage ik ben een omgeving aan het maken met het volgende doel: een omgeving met een duidelijke layout en een API verbinding met de kvk om te kunnen filteren op bepaalde branche nummers en activiteiten. nu heb ik moeite met een API verbinding te lggen met de API van de kvk en daarvoor vraag ik jullie hulp of jullie mischien een soort gelijke API verbinding hebt gemaakt in php code dat zou mij enorm helpen met mijn project en de rest van mijn stage periode
Dit klinkt trouwens als een aardig complexe opdracht, ik vermoed dat je opdrachtgever onvoldoende kennis van PHP en het KVK heeft. Het probleem zit hem namelijk in de kosten (per zoekopdracht € 0,008) en het aantal zoekopdrachten/filters wat ik verwacht dat je nodig hebt. Ik denk namelijk dat je de data het beste periodiek kan ophalen, opslaan en vervolgens je filters moet uitvoeren. Maar naar wat ik begrijp is je kennis nog minimaal (Junior), en dan is dit absoluut te hoog gegrepen en dat ligt niet aan jou, maar aan je stagebegeleider.
Veel succes in ieder geval!