Thanks! Heb het ook even in mijn begin topic gezet dat ik dat er in ga bouwen! Dankje voor het commentaar! Ben je misschien nog meer (veiligheids) fouten tegen gekomen?
Edit: Als het goed is zijn die 2 fouten die je vermeld hebt weg!
Thanks! Heb het ook even in mijn begin topic gezet dat ik dat er in ga bouwen! Dankje voor het commentaar! Ben je misschien nog meer (veiligheids) fouten tegen gekomen?
Edit: Als het goed is zijn die 2 fouten die je vermeld hebt weg!
Hey WMdiensten,
Fout 1 : is opgelost, had een verkeerde functie naam.
Fout 2 : Daarvan kan ik het probleem nog niet vinden..
Verder, ik heb even gegoogeld maar ik kan niet vinden wat een CSRF controle is? Misschien zou je daar wat meer uitleg over kunnen geven
Edit: heb een pdfje gevonden over CSRF , zal hem ook even delen : http://people.cs.kuleuven.be/~…/thesis/ThesisWimMaes.pdf
Hallo leden,
Ik heb een login systeem gemaakt , en ik ben benieuwd hoe veilig mijn systeem is?
Hoe kan ik weten of wat ik heb gemaakt veilig genoeg is?
Zou iemand misschien kunnen testen of mijn login systeem veilig is?
Graag hoor ik uw mening over
- Template parser
- Permission system
- Aanvullende optie's
Te doen lijst:
- Logs Belangrijke formulier post / get zendingen controleren en door zetten naar een log.
Groetjes,
Frenzo
Het is opgelost door J.Rijdes! Thanks Jeff!
Ik moest ipv
<a href="page/login">
dit doen:
<a href="../page/login">
Nogmaals bedankt!
Hallo,
Ik heb denk ik een klein probleempje met mod_rewrite.
http://frenzobrouwer.nl/
Als je op een link klink van het menu, en vervolgens een andere (zie resultaat).
Wat gaat er mis??
Dees, ik heb even geprobeerd te zoeken naar een fout in je script. Ik kan niks vinden.. Misschien moet je eens proberen om je cache te legen?
Dees040 heel veel succes!
@ Tim,
Ik kan het niet laten om even te reageren, osBanditi licht momenteel ook stil. Daar zal snel verandering in komen (wellicht niet door mij).. Maar ik moet prioriteiten stellen..
@ J.Rijdes,
Nee dit is niet pressies wat ik bedoel.. Jij haalt nu de docent op via $docent->getNaam..
Maar in het script zag ik dit: doctent::getnaam;
Vond dat er wel mooi uit zien dus ben benieuwd hoe dat gemaakt wordt
Dus dan roep ik via een class de informatie op? Zou je een voorbeeld kunnen laten zien?
Hallo,
Ik zat laatst een beetje te rond te neuzen in iemand anders zijn script.
Toen kwam ik het volgende tegen;
Hij haalde bijvoorbeeld de gebruikersnaam op;
Dit werd wel in pdo geprogrameerd dat script, misschien wel handig om er bij te vermelden.
Wij doen meestal
Mijn vragen dus;
- hoe maak je een fetch zo, dat hij login::username en dan mijn gebruikersnaam?
- Wat zijn de voor en de nadelen?
Gr,
Frenzo
@Dees040,
Heb het geprobeerd, maar dat geeft het zelfde weer als wat ik heb.
stijnhau,
Kan je een voorbeeldje laten zien? Of eventueel een aantal zoek termen voor op php.net
-aanpassing-
Dit bracht mij tot de oplossing:
http://stackoverflow.com/quest…ly-build-queries-with-pdo
Wat is er dan ongeldig aan de query?
Goede avond leden,
Momenteel loop ik vast aan een functie die een vreemde error geeft. Aan deze error ben ik nu al heel de dag aan het klote. Van alles geprobeerd! Natuurlijk de error's gegoogled maar ben er geen wijs uit gekomen. Wellicht dat iemand van hier antwoord op kan geven.
Ik werk aan een register script, voor dat script heb ik een functie gemaakt genaamd : "registerCheck()".
Maar hij blijft hier mee een error aangeven.. Er staat een gebruiker in het database "Frenzo"...
Ook ik heb interesse, PM me mocht u nog niet voorzien zijn
Wat is de oplosssing, toevallig heb ik presies het zelfde probleem :)?
Werkt itunes niet op windows??
ik gebruik iVideo is kei handig app, kan je youtube filmpjes mee downloaden en op achtergrond afspelen!
Gr
Spreek me aan op Skype!
Helaas ben ik nog steeds niet voorzien. Heb al met een aantal scripters een gesprek gehad, waar ik uiteindelijk weinig tot niks meer heb gehoord helaas!!
Je hebt bericht