Posts by Tredgy

Apple voorwaarden:

Ik vind de regelement en voorwaarden van apple goed, een serieuse developer die zijn app wil uitgeven moet gewoon eenmaal aan die voorwaarden voldoen en dat vind ik terecht.

Prijzen:

L.Groot overpriced producten is een mening en ondanks de producten wel duur zijn verschillen de prijzen qua toestellen niet veel met die van samsung (600, 730). zoals Apple ook al duizend keer heeft aangegeven zijn ze niet gericht op de goedkope consument.

Store:

Android heeft gewoon teveel onzin apps en apps die fake zijn en virussen bevatten, ook heeft de android store de install popup wat ik onzin vind maar goed.
    Android heeft ook voor bijna elke optie een aparte app wat ook onzin is.

De helft hier weet amper hoe android en apple is opgebouwd qua OS dat is niet echt relevant te melden maar vind ik wel handig even te zeggen. iOs is slimmer en beter opgebouwd dan Android dat is gewoon een feit.

Welke je nou beter vind is totaal je eigen keuzen.

Ondanks dat vind ik android toestellen niet slecht heb zelf een S4 gehad en werkte leuk en je zal continue deze discussie hebben over wie/wat beter is maar dat kan je gewoon simpel weg niet zeggen omdat ieder mens iets anders vind.

Nou gewoon simpel, Apple's app store vind ik gewoon goed er zouden natuurlijk wel dingen zijn waarvan ik zeg dat wil ik erin of dat zou anders kunnen maar daar ga ik niet over.

De app store ziet er qua lay-out in iOS 7 goed uit en qua gebruiksvriendelijkheid ook,
    De Android store is gewoon waardeloos in mijn mening.

Ik zou niet het install gebeuren laten afhangen van een variable, je kan bijvoorbeeld ook config zonder extensie eringooien indien hij niet aanwezig is die renamen naar config.php en dan de install uitvoeren en na install de install.php verwijderen.

Het idee zoals vbulletin het doet dus, en je kan ook eventueel kijken of de tabellen die hij nodig heeft aanwezig zijn indien niet is er waarschijnlijk geen install ..

@TS Gebruik je windows of unix ?

EDIT: Bestanden 777, folder 755 dat is de standaart voor OSCOMMERCE.
    Windows of linux als in host waar deze bestanden op staan?

Indien dit niet kan is je server setup niet correct of gaat er wat fout in het script ( wat mij sterk lijkt).

Ik gebruik zelf altijd het DateTime() samen met het DateTimeZone() object van PHP ;)
    Hierdoor kan je heel makkelijk functies maken door simpelweg de clone() magical function aan te roepen...

PHP
    <?php
    $date = new DateTime(null, new DateTimeZone('Europe/Amsterdam'));
    $date->modify("Monday this week");
    echo $date->format('Y-m-d') . "\n";
    ?>

Leuk idee, maar hoe had jij in gedachten zo tussen weken te switchen?

Momenteel ben ik bezig met een groot inkomsten systeem voor een aantal bedrijven maar voor een functie af te ronden heb ik wat advies nodig.

Ik heb momenteel een tabel waarin netjes staat wat de omzet is wat deze week gepland is met hoeveel opdrachten.
    De datums worden netjes opgehaald met een strtotime.

PHP
    $time = date('Y-m-d', strtotime('Monday this week'));

Dit was als test maar nu moet het mogelijk zijn om via een druk op de knop de week van volgende week te zien en zo gaanden.

Nu is dus de vraag richting ICT hier of iemand weet hoe dit zo efficiënt mogelijk gebeuren kan? het is niet dat ik niet weet hoe het moet het is meer dat ik wat mogelijkheden wil zien.

M.Martens Javascript onderaan zetten versnelt minimaal de laadtijd beter is de code te optimaliseren.

Ik vind op de main site de pijlen raar en de achtergrond komt teveel naar voren.

2e layout ziet er leuk uit maar simpel ook de soort zoekbox die groen is in de banner vind ik vervelend alsook de 2 euro tekst.