Heb je de code nog gewijzigd nadat je hem van php-yt hebt?
Posts by Tredgy
-
-
Dit is dus onder anderen de reden waarom ik zo kort af ben in mijn reacties, mensen posten en verwachten zoals altijd wel een antwoord die het probleem oplost.
Zoals Stefan zegt is het verbeteren/opschonen niet erg nodig, maar in mijn mening is dat essentieel voordat je echt verder gaat.
Even verder op het topic je moet gewoon duidelijk kijken of je niks vergeten bent en of alles wel zoals behoren werkt en word doorgegeven. Als het eerst echode en nu niet meer heb je iets verkeerds gedaan controleer goed je code en niet te haastig want dan kijk je over dingen heen.
-
Nutteloos deze opmerking vind je niet? Als jij het beter kan doe het dan maar voor hem.OT:
Mogelijk oplossingen
- Cross-domain instellingen aanpassen dat men niet met javascript vanaf een ander domein kan callen
- Een unieke token meesturen per call en deze serverside controleren of hij nog kloptNee totaal niet juist, je gaat toch geen website runnen als de code niet optimaal geschreven is of wel, of simpeler en beter kan?
Ik hoef me aan niemand te bewijzen hoor.Ik noem het meer een tip voor verbetering.
Je kan inderdaad zoals Maikel als zegt tokens meesturen en bij elke handeling kijken of alles klopt, het beveiligen hiervan is dus wel mogelijk. Door middel van het combineren van verschillende methodes kun je uiteraard iets goed neerzetten.
-
Je mag eerst wel beginnen met het optimizen van je code.
-
Ja maar als je het al controleert en de uitkomst is niet gewenst doe je iets verkeerds, en raar ik je aan het script te bekijken.
-
Als ik het goed begrijp komt er dus na jou reactie bij iedere reactie een bewerkt knop?
Controleren of de reactie/topic van jou is en in de if een controle zetten en daarna pas echo' en.
Het zou heel eenvoudig moeten zijn.
-
Hij denkt waarschijnlijk dat ik TS ben of zo iets?
@Fils Het ligt niet daaraan.
-
Kan beter:
- Engelse vertaling
- Russische vertaling (dit is verschrikkelijk)
- Animatie bij zoekenIk snap heel dit gebeuren niet je maakt zelf gebruik van youtubeinmp3, waarom okalweer?
P.S: De download mp4 werkte niet kreeg een undefined error.
-
Stuur maar een PM linkje dan als ik tijd heb kijk ik even.
Maikel heeft trouwens wel gelijk, gebruik geen PDO als je geen prepared statements gebruikt.
-
-
Jij geeft echt de meest on-logische antwoorden in topics.
-
Lijkt me wat realistischer als je 15 bankoveroverschrijving vraagt i.p.v 20.
-
Gooi jezelf weg.
Misschien moet je eerst eens lezen wat de fouten zijn dan nogmaals controleren of je alles goed heb gedaan, iedere idioot kan dit oplossen dus jij ook.
De paginia waar het om zou moeten gaan _include-config die volgens de gegevens weg is is echt aanwezig en geupload
En ik nu 3 keer de database er af gegooid een nieuwe gemaakt met verschillende namen en wachtwoorden maar niks helpt
Het is gewoon 1 dikke bende die rommel best wel jammer eigenlijk maar ja
Wil iets uit een source halen en in een andere source zetten maar wil je het eerst zien hoe het er uit ziet kan het niet omdat de hele zooi niet eens werkt
Ik kan hier wel meer over zeggen maar dat doe ik maar niet dan krijg ik weer scheve gezichtenEn als je iets online zet wees er dan zeker van dat alles goed is en werkt en dat er wat bugjes/kleine bugjes inzitten okee dat kan maar dit is wel heel erg weg gooi dat ding
fijne avond allemaal
Greets Terr0r
-
Nee niet aan te raden, code opschonen en overzetten niet twee pagina's gebruiken als je er een kan gebruiken.
-
Dat snap ik uiteraard, maar als je nou eens voordat je je reactie plaatst eens verplaats in iemand die deze pagina opent en die reactie dan leest wat zou je er dan van denken, is het gepast?
Sorry maar ik heb net weer 2-3 projecten aangenomen dus heb er gewoon geen tijd voor.
-
Iedereen leert van zijn fouten en je kan niet constant blijven terugvallen in het verleden sony heeft ervan geleerd, en heeft echt wel die klap gevoeld.
-
Spoot spontaat in de lach na dit debakel hieronder, LOL.
Dit topic komt over met '' ik wil dit samen voegen kan iemand dit voor me doen? ''
Je doet dat met waarschijnlijk, denk ik, maar weet ik niet zeker? 'PHP' & ' HTML'Beste tim
Het geen wat u zegt klint voor mij je moet nu je titel veranderen anders ..... !!!
Dat komt bij een beetje over als bazig dat vind ik zelf niet heel erg prettig en ben ik ook niet echt van gedient als mensen in het algemeen zo tegen mij gaan praten
Als je zou vragen zou je je titel willen veranderen in iets anders . I.V.M de regels ofzo iets prima hoor geen probleem en mischien de reden er bij waarom de titel veranderd zou moeten worden
Maar goed terug komen op u punt titel veranderen
Kan ik dat doen ?
Zo ja ? Waar kan ik dat doen ?
Zo nee ? wie zou dat dan voor kunnen en willen doen ?En waar zou ik in de titel dan in moeten veranderen ?
Beste RoelC
Ik voeg geen onbekende toe aan mij skype alleen familie en vrienden staan er in
Beste wimmpie
Wat moet ik toevoegen ? dat woord kan ik niet lezen sorry
-
^ dat
en na de vorige keer heeft sony echt wel geleerd dat het nu veilig moet
-
Dat is onzin, en ook nog niks over bekend.
-
Wat is daar moeilijk aan? gewoon integreren in je pagina.