Posts by Tredgy

Dit is dus onder anderen de reden waarom ik zo kort af ben in mijn reacties, mensen posten en verwachten zoals altijd wel een antwoord die het probleem oplost.

Zoals Stefan zegt is het verbeteren/opschonen niet erg nodig, maar in mijn mening is dat essentieel voordat je echt verder gaat.

Even verder op het topic je moet gewoon duidelijk kijken of je niks vergeten bent en of alles wel zoals behoren werkt en word doorgegeven. Als het eerst echode en nu niet meer heb je iets verkeerds gedaan controleer goed je code en niet te haastig want dan kijk je over dingen heen.

Nutteloos deze opmerking vind je niet? Als jij het beter kan doe het dan maar voor hem.

OT:
    Mogelijk oplossingen
    - Cross-domain instellingen aanpassen dat men niet met javascript vanaf een ander domein kan callen
    - Een unieke token meesturen per call en deze serverside controleren of hij nog klopt

Nee totaal niet juist, je gaat toch geen website runnen als de code niet optimaal geschreven is of wel, of simpeler en beter kan?
    Ik hoef me aan niemand te bewijzen hoor.

Ik noem het meer een tip voor verbetering.

Je kan inderdaad zoals Maikel als zegt tokens meesturen en bij elke handeling kijken of alles klopt, het beveiligen hiervan is dus wel mogelijk. Door middel van het combineren van verschillende methodes kun je uiteraard iets goed neerzetten.

Als ik het goed begrijp komt er dus na jou reactie bij iedere reactie een bewerkt knop?

Controleren of de reactie/topic van jou is en in de if een controle zetten en daarna pas echo' en.

Het zou heel eenvoudig moeten zijn.

Kan beter:

- Engelse vertaling
    - Russische vertaling (dit is verschrikkelijk)
    - Animatie bij zoeken

Ik snap heel dit gebeuren niet je maakt zelf gebruik van youtubeinmp3, waarom okalweer?

P.S: De download mp4 werkte niet kreeg een undefined error.

@Fils
    Zoals jij het hierboven beschrijft wil je alleen de folder fotos naar een subdomain rewriten.

PHP
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} domain.nl
    RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/fotos/(.*)$
    RewriteRule .* http://fotos.domain.nl/%1 [R]

Jij geeft echt de meest on-logische antwoorden in topics.

Gooi jezelf weg.

Misschien moet je eerst eens lezen wat de fouten zijn dan nogmaals controleren of je alles goed heb gedaan, iedere idioot kan dit oplossen dus jij ook.

Spoot spontaat in de lach na dit debakel hieronder, LOL.

Dit topic komt over met '' ik wil dit samen voegen kan iemand dit voor me doen? ''
    Je doet dat met waarschijnlijk, denk ik, maar weet ik niet zeker? 'PHP' & ' HTML'