Posts by kroepjes

Dat gaat moeilijk worden, een source voor slechts 15 euro, alleen de layout kost soms al meer dan 1000 euro.

Ga opzoek naar een open source, kost niks en je leert er ook nog eens wat van.

Dag Tim,

Mijn sql is uitgevoerd uit vijf bestanden, en ik snap niet wat u precies bedoeld met het uitvoeren van een query via phpmyadmin.

Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?

Beste,

Wat willen jullie nou precies wat ik doe? Want ik zie door de bomen het bos niet meer, bij de code die staat op plaatscode.be krijg ik onderstaande error.

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php:1) in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/inc/config.inc.php on line 3
    Update Fout 1

Is er misschien iemand die een kijkje zou willen nemen via teamviewer? Zodat ik er zelf ook nog wat van opsteek?

Ik hoor het graag,
    Philip

Ik snap er niks meer van, sorry, ik ben nog maar een beginner.
    Ik weet wel gewoon 100% zeker dat de fout ligt aan wat ik invul bij:

SQL
    geld=0,winst=0,klanten=0

Er moet dus iets anders komen te staan bij geld, winst, klanten, want als ik het verander bij reizen krijg ik dezelfde error: Update Fout 1

Geachte Maikel,

Bedankt voor uw tijd en werk, maar het werkt nog steeds niet.
    Krijg nu onderstaande error:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php:2) in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/inc/config.inc.php on line 3
    Update Fout 1

Helaas, het werkt allemaal niet.
    Zie hier mij complete koop.php

#Optie Luchthaven Kopen WERKT 100%, dus zou het ook voor blackjack moeten werken.

Dag Martens,

Mijn mysql klopt wel, het is mij bij 'reizen' ook gelukt, en doe dit op dezelfde manier.

Ik weet alleen niet wat ik hieronder moet invullen.
    inzet=0,kaart=0,dealer=0

Dag Baldex,

Nu krijg ik dit:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/philisb20/domains/crimewars.nl/public_html/koop.php on line 60

Dag Jeroen,

1 id bigint(20) Nee Geen AUTO_INCREMENT
    2 login varchar(150) latin1_swedish_ci
    3 inzet int(255) Nee 0
    4 kaart varchar(255) latin1_swedish_ci Nee
    5 kaartpic varchar(255) latin1_swedish_ci Nee
    6 aas varchar(255) latin1_swedish_ci Nee
    7 dealer varchar(255) latin1_swedish_ci Nee
    8 dealerpic varchar(255) latin1_swedish_ci Nee

NEE = hoort bij kopje LEEG
    GEEN EN 0 = hoort bij kopje STANDWAARDE
    AUTO_INCREMENT = hoort bij kopje EXTRA

Dit is precies wat er staat, hier zou ik dus iets uit moeten kiezen neem ik aan, maar ik weet niet welke van de 8.

Alvast bedankt,
    Philip

Hoi, ben bezig met een blackjack maar loop tegen een probleem aan, krijg steeds Update Fout 1.

Zie hieronder mijn php code.

SQL
    mysql_query("UPDATE `[blackjack]` SET owner='". $data->login ."',inzet=0,kaart=0,dealer=0 WHERE land=". $data->land) or die('Update Fout 1');
    		mysql_query("UPDATE `[blackjack]` SET `belcredits`=`belcredits`-'250' WHERE `login`='". $data->login ."'");

Ik weet niet wat ik hier moet invullen, wat er nu staat is dus fout.

SQL
    inzet=0,kaart=0,dealer=0

Ik kan kiezen uit:

ID
    Login
    Inzet
    Kaart
    Kaartpic
    Aas
    Dealer
    Dealerpic

Alvast bedankt ik kom er niet uit.

Volgens mij zien jullie alleen het negatieve aspect, ik ik zoek juist een alternatief voor moorden, omdat iedereen moorden gebruikt, en het ook nog eens veel tijd kost.

Dus vraag ik of jullie een goed idee hebben, om unieker te zijn dan de anderen.

Hoi,

Ik kan opeens niet meer vanaf mijn wifi verbinding op mijn website die ik host bij Versio.
    Als ik de wifi uit doe en op 3g internet ga doet de site wel gewoon, hoe kan dit? Ik kan ook niet meer in de phpmyadmin via versio...

Hopelijk weet iemand wat er aan de hand is,
    Philip

Beste ICT Scripters,

Ik ben al een tijdje bezig voor mijn crime game, alles werkt perfect, maar wil dus een beetje concurrentie in het spel brengen. Heeft iemand een makkelijk alternatief voor moorden? Want dat gaat erg veel gescript kosten, en daar heb ik makkelijk gezegd gewoon geen zin in.

Dus heeft iemand een idee hoe je wel een beetje concurrentie in het spel kan brengen op een makkelijke manier?

Ik hoor graag van jullie,
    Kroepjes