Posts by M.Martens

Zou voor een VPS gaan.
    Bij de volgende hosters zou ik gaan kijken. TransIP B.V. En Yourhosting B.V.

Mijn voorkeur zou uitgaan van TransIP en zou je graag helpen het in orde te maken meteen systeem.
    U kunt mij hiervoor contacteren via PB.

Ik vind dit een goed idee, wij thuis hebben een speciaal aparaat met hard disk waarop alle beelden worden opgeslagen en we hebben ook nog eens ip camera die bij beweging langer dan 30 seconden fotos stuurt naar ftp server. Dat laatste vind ik erg handig.

Toch ga ik dan nog liever voor continu filming. Dan weet je zeker dat alles erop staat of gedeeltelijk.

De bewegingsscanner geregistreerd bijna alles.

Zover ik weet mag je trouwens dat niet als bewijs aanleveren dat is o.a schending van de privacy is bij mij hier in de buurt ook gebeurt en politie wijst zulk soort bewijs af en kunnen het zelfs in beslag nemen.

De politie en het OM mogen alles in beslag nemen met de juiste papieren die ze op verzoek moeten tonen.

U mag filmen voor bewijs materiaal en dat mogen ze niet weigeren.

Stel u ziet een auto en de pleegt een overval u maakt een foto van het kenteken en geen medewerker van Justitie noch Openbaar Miniserie die er naar kraait dat het misschien "onwettig" is verkregen.

@TS je mag dus filmen.

@T.Aaron
    Begrijp ik maar als we nu niks doen loopt het straks helemaal uit de hand, me broertje is niet makkelijk boos te krijgen maar nu kan je beter uit ze buurt blijven zo erg is het onderhand al.
    Zal zomenteen als ik de foto's heb wat bijlages toevoegen, dan kunnen jullie zien hoe erg het is, het zijn niet alleen krassen, ze hebben ook met eieren erop gegooid.

Je wilt een camera die over de computer/laptop alles kan zien wat er gebeurt.

Conrad Electronicks - Camerabewaking

Opnemen kan je dan meen ik instellen via de camera met de software die erbij zit.

Ik meen het ook. Iets met modereren dat dat moeilijk was maar hier valt een filter voor te bouwen.

Dank je Tim.

Hierbij zoals ik al eerder heb gezegd tegen mensen.
    Kijk op mijn profiel voor meer informatie over wat ik gedaan heb.

Ik moet helaas nog iets aanpassen maar scripten lukt al aardig.
    Tevens al 2 scripts afgeleverd.

Tevens voor mocht u een stukje code willen zien. Stuur mij even een PB.