Dat vliegdek schi van Amerika wil ik wel graag hebben.
Denk alleen dat ik daarna de dood straf krijg daar voor het stelen van een vliegdekschip met F-18's
Posts by M.Martens
-
-
Lijkt mij leuk.
Eens zien wat eruit komt.
Voor het huis zou ik liever gaan naar een makelaar dan naar een ICT'er. Dan weet ik ten miste wat ik kan verwachten. Van de scripter misschien een virtueel huis.
-
Ik neem aan dat je daar wel de vaste activa mee gedekt krijgt. (De server kosten.)
Tevens zul je toch nog wel een klein percentage (Presentje.) overhouden.Vele denken dat een webhosting starten een ei bakken is maar dat is het niet.
-
Wat voor beveiliging is hier voor dan?
Ben er namelijk nog geen tegen gekomen. -
U kunt mij uw voorstel sturen.
-
Ik betaal dan liever iets meer aan ontwikkeling dan aan Versio die achteruit de tijd in gaan.
Prijs vind ik niks van te zeggen als de service goed is en je kan bellen als er iets is.
-
Misschien is dit zinloos.
Maar ze hebben wel betaald voor die handelsnaam dus is het terecht in mijn ogen.
Hoe on-eerlijk het mogen zijn want ben het ook met Fils eens. -
Hallo,
Pak de USB en steek die weer in een poort.
Daarna verwijder je hem volgens uitwerpen.
Probleem moet dan weg zijn.
-
Mijn cloud hosters hebben beloofd dat hun dit zouden oplossenJij bent de provider in dit geval.
Jou probleem dus jij lost het op.Jou provider voor jou dienst staat in dit geval er lost van.
-
Toch blijf ik bij mij standpunt, je vraagt maar zoekt niets zelf uit...
Om je toch tevreden te houden: https://www.google.nl/search?q…o+secure+linux+web+serverHallo Denni,
Ik zoek wel dingen uit.
Maar even goed. Mag ik dan nog om advies vragen? -
Waarom de moeite doen voor een vps als je hem niet kan beveiligen noch managen?
Kijk zelf eens rond op google wat de beste software is nu de dag.Ik heb niet echt het gevoel dat je zelf wat probeert ofzo.
Hallo Denni,
Ik vraag advies en wat ik beter kan doen.
Ook kwa beveiliging denk ik dat sommige meer verstand ervan hebben ervan, vandaar ook de vraag.Ik loop niet graag als een kip zonder kop.
Ik vraag het aan hen die het beter weten dan ik. -
Oké. Ik heb even genoeg voor en nadelen gehoord van Windows en Linux. Deze zal ik meenemen in mijn besluit.
Maar wat voor beveiligingssysteem moet ik dan laten draaien?
-
En dan de website's koppelen aan de VPS.
Gaat dat makkelijk?
En wat voor beveiliging raden jullie mij dan aan voor de VPS.De eerste word toch Windows en dan denk ik als die te klein word de volgende Linux.
-
Windows VPS is op remote desktop connection (bij transip) dat is zó simpel ..Je gaat naar start --> accessoires --> daar ergens staat Remote Desktop of Externe verbinding.
Vul daar je VPS IP in en dan inloggen met Administrator en het VPS wachtwoord.Dan zit je gewoon op een externe computer.
Hallo,
Dan bedoel je meer zoals op mijn afbeelding?
-
Hallo Tim,
Dat zeker.
Eerst leren dan doen zeg ik.Maar hoe werkt dat dan met een Windows server? Precies het zelfde?
-
Hallo,
Ik wil binnenkort een VPS bij TransIP bestellen.
Alleen heb ik over het besturingssysteem van de VPS heb ik een vraag.Zouden jullie mij misschien een beeld kunnen geven hoe het besturingssysteem werkt?
Misschien doormiddel via een screen.Alvast bedankt.
-
Het was te verwachten.
Nu maar hopen dat alle bedrijven die daar hun servers hebben staan er niet onder leiden.
-
Voorwaarden:
-Je geeft een feedback of de servers goed werken.
-Je vertelt het als er problemen zijn.
-Je vertelt wat er verbetert kan worden.
-Je moet het gebruiken.Hallo,
Waar kan ik de AV vinden want dit is meer tekst dan een voorwaarden?
Waar host jij het?
Wat is de up-time garantie? -
Ik kan het aanbieden omdat ik de baas ben van universal-games.
En dat ik geen log-in gegevens heb is omdat thijs op vakantie is.Menno. Ik geloof nooit dat jij een bedrijf kan leiden.
Laat staan een product aanbieden. Dit kan je misschien wel maar heel onveilig is het dan.Kijk eens naar het aantal help topic's van jou.
Die gaan nergens over. Leer eerst een PHP en zo en dan ga verder. -
Hallo,Ja, dan is dat er allemaal.
Email, dacht dat het al bij Cpanel zat. Anders moet je deze even installeren.Nogmaals, leer eerst wat. En neem voor de zekerheid een managed VPS, dan wordt het voor je geregeld.
Mvg,
TimOf besteed het uit.
Dit kan je meer dan 100 euro per jaar schelen.