Zo hoor ik het graag.
Icts die vooruitgang maakt in plaats van achteruitgang
Posts by M.Martens
-
-
De aanhouder wint :).
Heb dat vroeger ook wel met games gehad. je krijgt 5 / 6 keer een standaardmail terug. Maar op een gegeven moment willen ze je wel helpen.
Net een helpdesk zullen we maar zeggen. Afwerken volgens standaard bericht en na meerderen keren de zelfde vraag gesteld te hebben gaan ze je helpen.
-
Jammer dat je weggaat Tim.
Succes met je opleiding
-
Je moet ineens met veel zaken rekening gaan houden als ondernemer. (lees: Mogelijk ondernemer)
Allereerst komt de vraag bij het starten van een onderneming welke rechtsvorm. Iedere rechtsvorm heeft zijn/haar aansprakelijkheid voor de bestuurders.
Bij een NV/BV zijn deze minder dan bij een eenmanszaak.
http://www.belastingdienst.nl/…ordat_u_start/rechtsvorm/
Dan komt nog de administratie.
http://www.belastingdienst.nl/…ondernemen/administratie/Over het onderwerp administratie heb ik een tijd geleden een blog geschreven. Het is erg verstandig bij het starten van een onderneming deze ook door te lezen. Ik zie nog steeds veel bedrijven die deze grote fout maken.
https://www.ictscripters.com/b…cturen-en-uw-boekhouding/https://www.ictscripters.com/b…cturen-en-uw-boekhouding/Ook moet jaarlijks een ondernemer een jaarrekening opmaken en indienen bij de Kamer van Koophandel (KvK).
Wat hier op moet komen is verschillend per ondernemer en de winst die het bedrijf maakt.
http://www.kvk.nl/producten-be…t-er-in-een-jaarrekening/
Binnenkort post ik een blog over winst in een bedrijf. Ook erg interessant om mogelijk te lezen.Laat je vooral niet afspreken door het vele administratieve werk.
Hopelijk heb ik jou en anderen met deze informatie kunnen helpen. -
-
Noord-Korea is 10 uur offline geweest.
Vermoedelijk door een cyberaanval op de servers van de telecom providers in Noord-Korea.
Internet experts verklaren tegenover NBC News dat het internet in Noord-Korea zo makkelijk plat te leggen is dat iemand met weinig computer kennis het al gedaan zou kunnen hebben.Sommige mensen hebben al het vermoeden dat Amerika erachter zou zitten. Amerika heeft gedreigd met een tegenaanval wegens Cybervandalisme.
Dit denken ze omdat Sony Pictures Entertainment een film wou publiceren.
Sony Pictures heeft afgelopen week al een aanval op de servers gehad.
Deze film zou gaan over iemand die een moord zou doen op de president van Noord-Korea..Een zaak met een staartje en zeker de moeite waard om te volgen.
-
Dit ICT jaar vloog weer voorbij.
Ook was het weer een geslaagd ICT jaar.Ik wens iedereen fijne feestdagen en de beste wensen voor 2015.
Laten we er met zijn alle weer een goed ict jaar van maken. -
Het logo lijkt wel veel op de Telegraaf zoals Dees al heeft gezegd en ben het zeker met hem eens.
Ook onderaan helemaal aan het einde de foutcode is niet professioneel maar is eerder amateuristisch.
-
Gefeliciteerd Victor en J. Rijders.
Aan L.Kok en Cas wil ik graag zeggen dat ik het persoonlijk jammer vind dat jullie vertrekken.
-
Hallo,
Allereerst super leuk dat je dat voor je vader wilt doen.
Ook verbeter je mogelijk je kwaliteiten in programmeren.Waarom zou je werken met het PHP excel systeem?
Heb je ook al nagedacht hoe je de factuur laat bereken?
Je geeft aan dat het een facturatie systeem wordt. Laat je alleen dat doen met je systeem of ook bijvoorbeeld het klaarmaken van een BTW aangifte? -
Je zoekt een administratie programma in de cloud voor je boekhouding.
Wel eens aan Exact Online gedacht?
Home - Exact Online -
Natuurlijk.
bol.com | TP-LINK TL-WPA4220 KIT 300 Mbps AV500 Wifi Powerline Adapter startset |...Nou heb ik wel een stomme vraag.
Heb je het apparaat wel goed ingesteld? -
Wifi problemen zijn bij die set al bekend. Zag er net snel al 3 met problemen. (Traag internet)
Mogelijkheid is terug te gaan naar de winkel waar je hem kocht en aanspraak maken op garantie als het nog gaat.
-
Hallo,
Het is helemaal niet onbeleefd om meteen een vraag te stellen.
Maar nu ontopicJe geeft aan dat je internet erg sloom is en je je computer hebt verbonden via een powerline kit.
Zou je misschien een speedtest willen doen?
Dit kan via speedtest.net .Zoals je aangeeft heb je de KPN gebeld.
Ik leid hier van af dat KPN jullie provider is.
Ik neem dan aan dat het modem van KPN is en dus een Experia model is. Welk Experia model is het als ik vragen mag?Als deze vragen beantwoord zijn kan ik je misschien al gerichter sturen.
-
Het probleem is dat statistieken zo snel achterhaald zijn.
Ik zou dit liever dan meteen dynamisch maken, maar daar kruipt wel wat tijd in...Rome stond er toch ook niet in 1 dag?
Ik zou het zelf ook leuk vinden als er dynamische statestieken zijn. Maar daar gaat zoals je zelf zegt wel tijd in zitten.Wil je het zelf maken en heb je er vertrouwen in vliegt de tijd. Zo niet dan kruipt de tijd.
-
Onze volledige geschiedenis kun je terugvinden op de geschiedenis pagina:
https://ictscripters.com/cms/Page/?alias=historyIk vind de geschiedenis pagina eigenlijk wel/niet een geschiedenis pagina.
Vind het namelijk ook een statistieken pagina.
Misschien is dit slim om dit van elkaar te scheiden? -
Na even wat graven over de bestreden rechtszaak ben ik tot de volgende conclusie gekomen.
Zoals te lezen onder 3.9 heeft gedaagde partij (Flexjob) niet voldoende haar stelling onderbouwd. Zij heeft alleen aangevoerd het bericht niet ontvangen te hebben. Omdat er 2 vinkjes aanwezig waren was het dus duidelijk voor de rechtbank dat het bericht wel ontvangen was.
Ook de stelling van @L.Groot klopt dat techniek niet waterdicht is.
@Ferhat,
Je zegt in je laatste bericht dat Facebook ook al als bewijs gebruikt wordt.
Ik ben mij nog niet een rechtszaak tegen gekomen waarbij Facebook of een bericht op Facebook als bewijs diende -
De rechtbank achte van niet.
Al moet ik Victor ook weer gelijk geven dat het indirect bewijs kan zijn maar bewijs is het dan weer wel.
En de rechter kijkt alleen naar de bewijzen.Bewijs was de vinkjes en de rechtbank achte het bewezen dat het bericht was ontvangen.
-
Dat dat kan hahaha.
Zo komen er steeds meer dingen in het rechtssysteem.
Misschien straks wel Twitter of Facebook.
Zo'n bericht kan ook dienen als bewijs. -
Hallo Jordi,
Ik heb het zelfde probleem ook gehad en ook zo verholpen!
Waarom dit zo wel ging is mij en Skype nog een raadsel. (Had namelijk een e-mail gestuurd)
Alleen was bij mij het probleem veel eerder en kreeg ik ook geen error code.
Kreeg jij die wel?