Posts by FX-DNS

Db-maffia

Er zijn ook nog mensen die het graag zelf gescripten , en niet de scripts gebruiken van de andere zoals jullie :S

En ja ik gebruik misschien ook wel de scripts van andere maar goed , dat is dan mijn probleem , niet die van jullie !

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.09 13:46:58:
    :slotje:

Over de layout kunnen we nog over praten maar over de standaard code niet :)

De source is volledig zelf gescript hier ziet u een stukje van onze code :

Ik heb is met nick velten gepraat over de G4G source. De reden waarom dat hij nog illegaal was is omdat er paar scripts van g4g in zaten.

Ik zou graag met de behulp van jullie de g4g legaal maken.

Wat moeten we doen om deze legaal te maken ?
    1) Een andere layout installeren.
    2) De teksten veranderen.
    3) De scripts die van g4g zijn opnieuw scripten zodat het niet meer de code is van g4g.
    4) dan laat ik het keuren door nick of er nog dingen zijn van g4g en als het gekeurd is en goed is post ik hem gratis op criminalspoint.

Ik ga nu eventjes uitzoeken waar de script's van g4g zijn.

Daarna maak ik een lijstje van wat er moet aangepast worden van de codes (g4g).

Citaat

Werkt nog niet ik denk dat het aan mij gratis host ligt:
    Bplaced

Ik bied ook webhosting aan ,
    voeg me eventjes toe op msn [email protected]
    dan kunnen we onderhandelen voor een pakket die voor u het beste is geschikt.

Citaat

Wat is er verkeerd aan banditi ? Ik heb op 1 dag 50 leden gevonden .. het is gewoon erg in trek bij de spelers daarom dat er zoveel mensen dit downloaden!

Ik gad 300 leden , maar toen heb de leden verwijderd + reset en gad op 1 dag 80 leden :d

Citaat

Hallo,
    We hebben het er toch niet over wat wel mag en niet mag ?
    en je mag toch maar 50cc onder je brommer hebben of word ik nou gek ?

Toen ik men examens gad , was het 55cc hoor :)

Ik ben misschien van plan om zelf ook een webmaster forum te beginnen.

Alleen ben ik dan bang dat het nie zo actief zal worden maar misschien met de hulp van jullie dat dit wel zal lukken..

Ik ga het wel eerst is overleggen met K.rens over het project.
    En natuurlijk wil ik niet dat criminalspoint dan hierdoor zal kapot gaan. Maar criminalspoint zal zeker ook een plaats krijgen op het webmaster forum.

Met vriendelijke groet ,
    James