Bedankt! Ik heb de website even bekeken, omdat de filters naar mijn mening niet optimaal werken + (nog) niet responsive is vind ik hem geen €125,- waard. Sorry. Hopelijk kun je een koper vinden!
Posts by C.Steenbakkers
-
-
Kun je PM sturen met een een overzicht dat er daadwerkelijk €10,- per maand wordt gegenereerd?
-
Wegens privacy redenen heb ik deze reactie aangepast, ik heb de TS een PM gestuurd met de nodige informatie.
-
Beste Sven,
Ik weet niet of je inmiddels al een website hebt gevonden. Indien je nog geen website heb gevonden kun je wellicht eens kijken naar de volgende websites:
Hopelijk kun je op deze manier een website vinden!
(ik heb zelf overigens geen ervaring met de websites)
-
Ik heb het zelf maar even uitgezocht, voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
Het zal plaatsvinden op:
7-10 augustus in Florida, USAVoor meer informatie kun je de volgende website raadplegen: http://moschampionship.com/
-
Laura zetten een record tijd neer van 7 minuten en 14 seconde daarbij haalde ze ook het hoogste aantal punten.
Iets in de zin klopt niet helemaal
Leuk dat Laura (16 jr.) ons zal vertegenwoordigen met het kampioenschap, wanneer vindt de wedstrijd plaats?
-
Beste Ties,
Misschien een idee om alleen numbers te accepteren bij het zoekveld (zie bijlage).
-
Account is niet meer ingebruik
-
-
-
-
Bedankt voor je reactie @FangorN.
Het probleem zat inderdaad in de database. De collatie van de kolom stond op 'utf8_bin' en heb dit veranderd naar 'utf8_general_ci'.
Andere, maar over het algemeen minder kwalitatieve, oplossingen zijn:
- Mogelijkerwijs is het voor het systeem sneller om binnen PHP gewoon de eerste letter die uppercasen. Dit is wel nadelig voor de onderhoud en foutgevoelig.
- Binnen de search query LOWER of UPPER gebruiken. Nadeel is dat dit trager is dan de oplossing van FangorN en je dient de string ook te uppen of te lowren.
Hier had ik ook aan gedacht. Dan zou ik veel stukken code moeten veranderen. En een tabel moeten converten (waar alles met een of meerdere hoofdletters er in staat). Iets in me zei dat het makkelijker kon worden opgelost. Het is op de manier van @FangorN gelukt
Corné
-
Goedemiddag,
Ik ben bezig met het maken van een search function binnen mijn eigen website.
Je kan op dit moment zoeken op voornamen. (in de database staan de namen met een hoofdletter opgeslagen) Gezien het feit dat namen opgeslagen zijn met een hoofdletter krijg ik niet het gewenst resultaat.
Zodra ik bijvoorbeeld 'Anja' probeer te zoeken kan dit alleen met 'A', 'An', 'Anj' etc. Maar het lijkt me ook logisch dat ik 'Anja' krijg zodra ik zoek met 'anj' (zonder hoofdletter). Dit gebeurt alleen niet.
Mijn Query:
Kort gezegd:
- De query die ik momenteel gebruik zoekt hoofdletter gevoelig. Kan dit zo gemaakt worden dat ik met én zonder hoofdletters een gewenst resultaat kan krijgen.Alvast bedankt,
Corné
-
Ingevuld, hopelijk heb je er iets aan! Succes met de opdracht.
Corné
-
Gelijk ook even in mijn project toegepast
was het namelijk bijna vergeten, Bedankt Tytgat!
Corné
-
En nieuwe quotes
En nieuwe quotes
-
Volgens mij gaat dit idee compleet in het water vallen. Het mag niet zo makkelijk zijn om geld over te maken (naar mijn mening). Leuk dat ze erover nadenken, maar ik zal het niet gebruiken denk ik. Zoals ik het nu zie ziet het er heel onveilig uit.
Corné
-
Hallo @Justice
Ik wil het idee niet gelijk afkraken, maar kijk eens rond wat er al te vinden is. Deze games waren een tijd geleden erg populair maar dat wordt naar mijn mening ook minder. Aangezien de vraag er minder naar is, lijkt dit me geen geschikt project om me in te gaan verdiepen.
Dit is al vaker vermeld op ICTs, er zijn een heleboel mensen die een eigen mafiagame willen/wilden maken.
Corné
-
Blijf je gedurende die tijd wel actief op ICTs
-
Ik ben ook wel nieuwsgierig, heb je misschien ook een kleine preview voor mij?