Bedankt! Ik heb de website even bekeken, omdat de filters naar mijn mening niet optimaal werken + (nog) niet responsive is vind ik hem geen €125,- waard. Sorry. Hopelijk kun je een koper vinden!
Posts by C.Steenbakkers
-
-
Kun je PM sturen met een een overzicht dat er daadwerkelijk €10,- per maand wordt gegenereerd?
-
Wegens privacy redenen heb ik deze reactie aangepast, ik heb de TS een PM gestuurd met de nodige informatie.
-
Beste Sven,
Ik weet niet of je inmiddels al een website hebt gevonden. Indien je nog geen website heb gevonden kun je wellicht eens kijken naar de volgende websites:
Hopelijk kun je op deze manier een website vinden!
(ik heb zelf overigens geen ervaring met de websites)
-
Ik heb het zelf maar even uitgezocht, voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
Het zal plaatsvinden op:
7-10 augustus in Florida, USAVoor meer informatie kun je de volgende website raadplegen: http://moschampionship.com/
-
Laura zetten een record tijd neer van 7 minuten en 14 seconde daarbij haalde ze ook het hoogste aantal punten.
Iets in de zin klopt niet helemaal
Leuk dat Laura (16 jr.) ons zal vertegenwoordigen met het kampioenschap, wanneer vindt de wedstrijd plaats?
-
Beste Ties,
Misschien een idee om alleen numbers te accepteren bij het zoekveld (zie bijlage).
-
Account is niet meer ingebruik
-
-
-
-
Bedankt voor je reactie @FangorN.
Het probleem zat inderdaad in de database. De collatie van de kolom stond op 'utf8_bin' en heb dit veranderd naar 'utf8_general_ci'.
Andere, maar over het algemeen minder kwalitatieve, oplossingen zijn:
- Mogelijkerwijs is het voor het systeem sneller om binnen PHP gewoon de eerste letter die uppercasen. Dit is wel nadelig voor de onderhoud en foutgevoelig.
- Binnen de search query LOWER of UPPER gebruiken. Nadeel is dat dit trager is dan de oplossing van FangorN en je dient de string ook te uppen of te lowren.