Posts by Dees

Beste PhilipR,

Je kan een account maken door dit in de database te doen. Je gaat naar de tabel users of user. Ligt eraan hoe de tabel heet, maar in ieder geval naar de tabel gaan waar de gebruikers opgeslagen worden. Klik daar op insert.

Daar kan je je gebruiker neerzetten. Misschien moet je je wachtwoord beveiligen met een HASH, daarvoor kan je een online hasher gebruiker. Je moet dan wel in de code opzoeken welke HASH je moet gebruiken maar ik neem aan dat dit MD5 is.

Voor advertenties op je website kan je misschien even kijken naar Google AdSense.

mvg,

Dees

Is handig voor als je klanten/dergelijke dit wil laten veranderen. Zo niet kan je dit ook gewoon met html zelf doen.

@scareface
    Vandaag iets in database naam veranderd, vergeten de verandering in dat bestand te zetten. Ben nu niet thuis dus zal dit later in de avond oplossen.

Facebook login / register is een leuk idee, zal het meteen opschrijven bij de ideeen. Bedankt voor de tip!

Inmiddels is een tweede ingame theme aanwezig. Deze is geleverd door Starohosting

Er moeten hier en daar nog wat kleine aanpassing gemaakt worden aan de CSS. Als er nog meer mensen zijn die graag een Theme willen maken of mee willen helpen met andere dingen hoor ik dit graag.

De makkelijkste oplossing is met CSS en HTML (een tooltip maken dan). Om de tekst daar te krijgen zou ik het met een PHP variabel doen en dan de tekst uit een database halen.

Type & omschrijving werk:
    Ik bied mezelf aan als Web programmeur. Ik ben ervaren met PHP en werk op een nette en gestructureerde manier. Naast PHP heb ik ook veel ervaring in HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, SQL, PDO en C#.

Tijdsduur / Periode:
    Gemiddeld per dag 3 a 4 uur beschikbaar.

Gevraagd / Aangeboden:
    Aangeboden

Prijs:
    Rond de €5,- per uur.

Betalen kan via:
    Bankomschrijving.

Extra informatie:
    Voorbeelden staan op mijn GitHub account. Voor vragen kunt u mij altijd een PM sturen.

De source staat nu online op GitHub. Vragen of opmerkingen over de source op GitHub kunnen gesteld worden d.m.v. een privé bericht naar mij.

@Wmdiensten

Dank je voor je snelle reactie. Ik heb het even nagecheckt en het klopt. Weet ik dit voor de volgende keren!

Beste lezer,

Soms als ik mijn update SQL query's schrijf moet ik een grave (`) toevoegen anders krijg ik een error en andere keren hoeft dat niet? Weet iemand waarom dit is? Ik zelf denk dat het iets te maken heeft met de tabel structuur.

Hier een voorbeeld:

Een SQL code waarbij ik geen grave hoef te gebruiken.

SQL
    UPDATE menus SET link = :link, menu = :menu WHERE pid = :pid

Dit is de menus tabel structuur van de genoemde rijen in de query.
    link: VARCHAR(100)
    menu: VARCHAR(50)
    pid: INT, auto increment

Een SQL waar ik ineens wel graves moet gebruiken.

SQL
    UPDATE crimes SET `name` = :name, `min_payout` = :min_p, `max_payout` = :max_p, `change` = :change WHERE `id` = :id

Dit is de crimes tabel structuur van de genoemde rijen in de query.
    name: VARCHAR(100)
    min_payout: INT
    max_payout: INT
    change: INT
    id: INT (auto increment)

Dit is de error die ik krijg als ik geen graves toevoeg:

Code
    exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[42000] Syntax error or access violation: 1064; You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'change = '10' WHERE id = '1'' at line 1'

Ik hoor het graag!

In de css doe je dat door:

Code
    input[type="(type input field)"] {
      background: #000000;
    }

dus als je bijvoorbeeld alle jou input velden de achtergrond kleur #F4F4F4 wil geven behalve je input field password die wil je #000000 doe je dit zo:

hier nog een simpele documentatie