Kijk ook is naar de talen: JavaScript, CSS en jQuery.
Posts by Dees
-
-
Heb je misschien een var_dump() van LIBS_PATH . $class . ".php"
Kleine kans maar misschien fout pad naar de class, maar daar heb je waarschijnlijk al naar gekeken.
-
Ik heb je een PM gestuurd!
-
Ik heb contact met je opgenomen via Skype.
-
Klinkt erg overtuigend. Denk toch dat ik Frameworks ga gebruiken voortaan. Heb je misschien een aanbeveling qua Framework of is dit voor iedereen een eigen smaak dingetje.
-
Beste lezer,
Ik zit er over na te denken om een PHP Framework te gebruiken. Maar weet niet zo goed waarom ik een PHP Framework zou moeten gebruiken en welke ik dan zou moeten gebruiken. Ik weet wat een Framework is maar zie nog niet echt het nut ervan in, bij PHP dan teminste. Misschien kan een van jullie me uitleggen waarom ik een Framework zou moeten gebruiken, welke dat ik het beste kan gebruiken en waarom je me aanbeveelt om dit Framework dan te gebruiken.
Ik heb zelf naar de Frameworks CakePHP en Zend gekeken. Die volgens mij een van de betere PHP Frameworks zijn.
mvg,
Dees
-
Hij heeft sommige mensen die er om vroegen de (ingame) lay-out laten zien, waaronder ik.
-
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Zou je misschien die ingame layout kunnen posten?
-
Dit is wat ik bedoelde, alleen op regel 6 staat een nuttelozze zin met code. Die kan je dus weghalen.
-
Misschien dat als je iets beter op lijn 5 kijkt je deze wel ziet.
-
Volgens mij is het gratis anders is het niet echt 'OpenSource'.
-
Dat komt omdat je het anders gewend bent. Als je alleen maar nl.google (als voorbeeld) gewend bent en ze willen alle top level domeinen veranderen door land codes zou je hebt zelfde gevoel gehad hebben als het veranderd word naar google.nl. Van mij mogen ze best nieuwe top leven domeinen maken. Zorgt soms voor leuke link namen.
-
Haal $stmt->rowCount(); weg op regel 6. Je zegt tegen je database statement dat je de tabellen wil tellen. Deze keert een int terug. Daarna wil je op de integer een PDO functie "fetchAll()" doen. Dus dit doe je op een integer in plaats van op een database statement.
Als het goed is moet dat helpen.
Als je alleen de integer wil terug keren keer dan de rowCount() terug i.p.v. de fetchAll() terug sturen.
-
Wat wil je precies sneller gelinkt hebben?
-
Het lukt hem zelf volgens mij niet en hij wil graag hulp van iemand, maar hij heeft geen budget.
-
Bij sommige vind ik het wel hebben. Ook grote bedrijven als FaceBook en Google proberen hun eigen top level domein aan te vragen. Of je nu nl.google of google.nl, google.me of me.google, ik.vlaanderen of vlaanderen.be etc. moet type vind ik persoonlijk niks uitmaken.
-
Amsterdam had al een tijdje geleden het idee om .amsterdam aan te vragen bij ICANN. In 2012 was dat als ik me niet vergis.
-
Als je een account aanmaakt komt er een knop te staan waarmee je deze .PSD kan downloaden.
-
De knop waar "Prt Sc" of "Print Screen" op staat kan je een printscreen mee maken. Hier een afbeelding er van.
Als je deze knop hebt ingedrukt word (op Windows) deze afbeelding op het prikbord opgeslagen, dus deze moet je dan nog even plakken een Paint.
Maar als je niet weet welke knoppen er op een toetsenbord zitten raad ik je af om meteen een Maffia site te beheren. Misschien eerst de knoppen op een toetsenbord leren en de beginselen van PHP.
-
Als je een printscreen van de tabel structuur kan sturen kan ik je verder helpen met hoe je jezelf admin kan maken. Verder weet ik geen gratis hosting provider.