Posts by Dees

Ja dat is precies wat ik bedoel. Had print_r al geprobeerd maar dan zonder de return te specificeren. Dankje!

Ik moet voor debugging een array laten weergeven in een string.

PHP
    "Arguments: ".$trace['args'];

Natuurlijk als je dit doet krijg je een Array naar string conversion. Ik heb het met print_r en var_dump geprobeerd maar dan komt het er steeds zo uit te zien:

PHP
    array(1) { [0]=> array(1) { ["piet"]=> string(19) "Du Boi" } } array(2) { [0]=> &string(17) "SELECT * FROM jan" [1]=> &array(1) { ["piet"]=> string(19) "Du Boi" } }
    Arguments:

Het komt dus helemaal boven aan te staan (er staan nog meer dingen boven arguments maar die zijn nu niet relevant).

Ook heb ik het met json_encode gedaan maar dan vond ik niet passend omdat de JSON string er dan niet overzichtelijk uit ziet. Ik heb het ook met een foreach gedaan maar het kan zijn dat je een stuk of 5 arrays in elkaar hebt en dat is steeds verschillend en dat vind ik ook niet de beste oplossing.

Tot nu toe is de beste oplossing json_encode, maar dan krijg je dus een overzichtelijke string.

Misschien weten jullie een betere oplossing? Alvast bedankt!

W3Schools had ook de browsers statistieken bij van hun gebruikers. Dat zijn dus vooral programmeurs. Daar zie je dat elke maand IE steeds een kleine aantal procenten afneemt en Chrome heel erg domineert met 57% in de maand maart. Maar dat is dus alleen op hun site en daar komen, wat ik al zei, vooral programmeurs.

Ik neem aan van wel, want hij heeft het geprobeerd op zijn eigen account en toen werkte het wel. Het zou wel kunnen zijn dat de sessie alleen word gestart bij bepaalde gebruikers of dat de sessie verkeerd gestart wordt.

Als het enigste wat fout is het pad naar het bestand is moet je zorgen dat je 100% zeker weet dat de include van het bestand goed is. Maar omdat mijn WiFi hier helaas zo sloom is kan ik de afbeeldingen niet zien dus je er niet echt mee helpen.

ik denk dat connect.php al genoeg is als het bestand in de zelfde map als de cronjob bestanden staan.

De query geeft NULL omdat jouw query nergens mee overheen komt in de database. Dit komt omdat de username sessie NULL is en er waarschijnlijk geen username die de waarde NULL heeft in de tabel. Je kan testen of de query werkt door de session username weg te halen uit de query en een bestaande username even te hardcoden in de query. Als dit werkt weet je dat je de sessie nu goed moet gaan zetten.

Veel succes!

Mijn WiFi in Italië is zo sloom dat deze de afbeeldingen niet kan laden, maar ik hoop dat de include van connect.php niet het letterlijke pad is wat er zal waarschijnlijk geen map path/to/connect.php zijn.

Ik hoop niet dat je de wachtwoorden kan zien. Dan bedoel ik normale wachtwoorden die niet gehasht zijn. Zo ja moet je heel snel de wachtwoorden gaan beveiligen door middel van een hash + salt.