Posts by Dees

Een GoPro is iets heel leuks voor als je vaak extreme sporten doet en dat filmt. Ik zelf doe niet meer aan 'extreme' sporten, daarom gebruik ik mijn GoPro vaak als ik naar grote festivals ga wat vaak hele leuke en grappig beelden oplevert. De rest van de tijd ligt mijn GoPro vaak in de kast. Dus als je niet veel dingen hebt om te filmpje raad ik je geen GoPro aan, want met je telefoon kan je ook best wat beelden maken. Vooral omdat de GoPro een fors prijs kaartje heeft. Ik heb de HERO3 White Edition van €249, de goedkoopste dus, deze is goed genoeg voor mij. Ik weet niet precies wat je er mee gaat doen, maar normaal zal ik je de HERO3 White Edition aanraden als je er dan toch graag een wilt.

Beste lezer,

Ik wil een Chrome Extensie maken waarbij als ik op een start knop druk hij een lijst met URL's om de zoveel seconden opent. Ik heb weinig ervaring met het maken van Chrome Extensie's / Apps. Ik heb de code al voor groot en deels maar iets werkt niet helemaal lekker. Ik heb verschillende dingen geprobeerd die ik op internet gevonden heb. Had het ook geprobeerd door middel van een App in plaats van een Extensie maar toen kreeg ik errors. Als ik deze code nu start krijg ik geen errors in de console maar er gebeurd niks. Ik hoop dat jullie het probleem kunnen vinden!

Hierbij de code.

manifest.js

window.html

HTML
    <!DOCTYPE html>
    <html>
        <head>
            <script src="background.js"></script>
        </head>
        <body>
            <div><input type="button" value="Start" class="start"></div>
        </body>
    </html>

background.js

Beste lezer,

Iedereen heeft er waarschijnlijk wel is last van op den duur; een luie accu van je mobiel. Ik gebruik mijn mobiel als wekker dus zit mijn mobiel heel de nacht in de oplader. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn batterij 3 keer zo snel leeg gaat dan één jaar geleden. Ik was vorige week ook in Italië met 25 graden en bij warm weer ging mijn batterij 10% omlaag in 10 minuten en ik gebruikte hem één keer in die 10 minuten.

Een nieuwe batterij kost 35 euro voor mijn telefoon, dat valt in principe nog wel mee. Maar wat kan ik nu het beste doen, als ik een nieuwe batterij heb, om er voor te zorgen dat ik niet weer zo snel een luie accu krijg.

Ik hoor jullie tips graag!

Kan zijn dat dit uiteindelijk door Versio veroorzaakt is. Dat de site minder aankon en database sneller crashte dan.

Het had te maken met log files. Ik neem aan dat je niet voor elke site / database de zelfde log files gebruiken maar per site / database een aparte log. Dat was volgens mij de reden waardoor de site er uit lag.

Dat kwam omdat er iets mis wat met de database voor ICTs. Daarom zou dimoweb waarschijnlijk wel online gebleven zijn.

Beste lezer,

Ik wou mijn Ubuntu 12.04 LTS updaten naar Ubuntu 12.10. Ik ben naar de update-manager gedaan en heb de update laten draaien. Toen deze klaar was kreeg ik een Popup waarin stond dat ik mijn pc opnieuw moest opstarten om de update te voltooien. Ik drukte hierop en mijn pc starten netjes opnieuw op. Toen Ubuntu opstarten kreeg ik zoals normaal als eerst een zwart scherm met een wit knipperend streepje die normaal 5 seconden duurt. Echter dure deze langer dan 5 seconden. Na ongeveer 5 minuten ben ik gaan eten. Toen ik terug kwam was het knipperende streepje er nog steeds. Ik heb mijn computer uitgezet en na enkele minuten weer aangezet. Dit keer ging ie verder dan een wit streepje en starten die normaal op tot aan het scherm waar hij alles gaat laden. Hij eindige met een no process found error en heb hier een foto van gemaakt en zal deze meesturen. Ik weet niet of deze error een erge error is namelijk. Verder kan ik wel op aegir.local inloggen via Ctrl + Alt + Home + F1 als ik in het laadt scherm zit.

Weten jullie misschien wat er mis is en wat ik moet doen om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!

Team lid hoeft toch niet op elk forum bericht wat er gemaakt word te reageren. 80% (of misschien zelfs nog meer) van de forum berichten die er gemaakt worden hoeven de team leden niet op te reageren, omdat de "normale" leden elkaar toch ook kunnen helpen. Dat is heel de bedoeling van deze Community / Forum.

Citaat

Je gebruikt 2 classes om je database handeling goed te krijgen waardoor je straks met $database->* en $query-> moet gaan werken, lijkt me niet helemaal handig en eventueel verwarend welke functies nu waar in zitten.

Dat was iets voor mezelf. Ben de class query vergeten weg te halen. Class query was bedoeld om per query een class op te roepen en met class database kan je meerdere query's per opgeroepen instance maken.

Voor de rest dank je voor de tips!

Beste lezer,

Ik ben een gemiddeld in het schrijver van classes in PHP. Ik wil graag alles tot zo veel mogelijk te weten komen over classes. Ik heb een voorbeeld class geschreven hoe ik classes normaal zou schrijven. Graag zou ik van jullie graag horen wat er beter of veiliger kan aan deze classes. Hierbij kan ik mezelf verbeteren en meer te weten komen over classes. Ik gebruik nog geen namespaces, maar ga dit in de toekomst wel doen. Ik zal de class(es) mee sturen in een bijlage.

Het gaat dus niet zozeer om de inhoud van de class maar meer op de manier hoe ze geschreven zijn. Als er toch iets is met de inhoud hoor ik het alsnog graag!

Alvast bedankt!

EDIT:
    Om dat er een tiental mensen naar gekeken hebben en er nog niemand gereageerd heeft, ga ik er vanuit dat er niet veel beter kan! :)