Posts by Dees

Een GoPro is iets heel leuks voor als je vaak extreme sporten doet en dat filmt. Ik zelf doe niet meer aan 'extreme' sporten, daarom gebruik ik mijn GoPro vaak als ik naar grote festivals ga wat vaak hele leuke en grappig beelden oplevert. De rest van de tijd ligt mijn GoPro vaak in de kast. Dus als je niet veel dingen hebt om te filmpje raad ik je geen GoPro aan, want met je telefoon kan je ook best wat beelden maken. Vooral omdat de GoPro een fors prijs kaartje heeft. Ik heb de HERO3 White Edition van €249, de goedkoopste dus, deze is goed genoeg voor mij. Ik weet niet precies wat je er mee gaat doen, maar normaal zal ik je de HERO3 White Edition aanraden als je er dan toch graag een wilt.

Beste lezer,

Ik wil een Chrome Extensie maken waarbij als ik op een start knop druk hij een lijst met URL's om de zoveel seconden opent. Ik heb weinig ervaring met het maken van Chrome Extensie's / Apps. Ik heb de code al voor groot en deels maar iets werkt niet helemaal lekker. Ik heb verschillende dingen geprobeerd die ik op internet gevonden heb. Had het ook geprobeerd door middel van een App in plaats van een Extensie maar toen kreeg ik errors. Als ik deze code nu start krijg ik geen errors in de console maar er gebeurd niks. Ik hoop dat jullie het probleem kunnen vinden!

Hierbij de code.

manifest.js

window.html

HTML
    <!DOCTYPE html>
    <html>
        <head>
            <script src="background.js"></script>
        </head>
        <body>
            <div><input type="button" value="Start" class="start"></div>
        </body>
    </html>

background.js

Beste lezer,