Ik zal even uitleggen waarom ik deze keuzes gemaakt heb.
Om te beginnen: 'pages.php;. Om de administrators de routes of namen van pagina's aan te laten passen heb ik dynamic routes gemaakt. Deze moeten dus in de database komen. Deze staan nu in pages.php, zodat de migration niet helemaal vol komt en ik het overzicht verlies.
Ik heb een Middleware die zo goed als alle controles uitvoert.
De gebruiker heeft in drie verschillende tabellen data staan: users, user_info en user_time. Ik heb de UserHandler gemaakt om makkelijker toegang te krijgen tot alle data van de gebruiker en snellere verschillende actie's uit te kunnen voeren. Dit zou in de model kunnen, alleen worden de models dan een "code bak waar je ongezien steeds meer in gaat zetten en toevoegen". Iedereen heeft zo zijn voorkeuren
.
De Game class is een class die veel kleine functie's bevat die voor mij de code net wat leesbaarder en schoner maken. Dit is code die meestal vaak (her)gebruikt moet worden. Hier zou ik ook helper function's van kunnen maken. Dit is opnieuw weer een persoonlijke voorkeur in mijn ogen.
Hopelijk kan je jezelf hier een beetje in vinden. Je mag natuurlijk ook mee helpen! Een PR met hoe jij vindt dat het moet, is van harte welkom.