Ik ben het er ook absoluut niet mee eens. Privacy is iets wat gewaarborgd moet worden niet door een of andere persoon afgeluisterd moeten worden. Ik ben hier fel op tegen.
Posts by bramieboy100
-
-
Waarom is dit half engels en in dollars? Ik denk niet dat iemand hier met dollars betaald.
-
Ligt volgensmij aan de configuratie. Alle losse bestanden laden heel snel maar index staat bij wait 10 secondes, dus er wordt ergens gewacht.
-
Deleten, nieuwe site aanmaken. En dan kiezen in templates voor php empty site.
-
Iets met htacces of cms derop. Of het ligt aan de code.
-
Dan heb je niet de juiste rechten.
-
Je hebt geen index.html of index.php pagina.
-
De grootste macht ligt bij het volk, staat letterlijk in de grondwet. Als wij niet willen dat dit gebeurt kunnen wij dit veranderen.
-
Ik had deze website eerder gezien en toen was die anders en ik vond die echt veel beter.
-
Ik ben misschien wel geïnstresseerd in een van je layouts ik neem contact met je op.
-
Geen idee maar shazam als die op de radio is.
-
Link doet het niet.
-
Ik wil niet vervelend zijn maar dit is bootstrap met zelfs het logo van bootstrap. Het enige wat anders is zijn een paar kollomen bij gescript. Mag ik dus weten wat je gedesign hebt want bootstrap is gewoon gratis te downloaden dus rapoteer functie.
-
Laten we een voorbeeld geven voor in de toekomst in PHP 6. Een beginnende programmeur maakt nog steeds connecties met MySQL ipv PDO of MySQLi (MySQLi zou nog wel kunnen) dus in de toekomst moet je alles veranderen omdat MySQL dan niet standaard meer in PHP zit. Daarbij zijn $_POST variabelen ook niet meer standaard beveiligd met addslashes, een ervaren programmeur zou dit er dan neer zetten wat een beginnende vaak niet zou doen wat dan voor beveiligingslekken zorgt.
-
Ik zou zeggen probeer het anders.
Maar maak wel een backup.
-
Het is mogelijk, rooten dan rom opzoeken en updaten vanaf sd card of via odin.
-
Er is helaas geen notenbalk maar je kunt wel de volledige tonen zien op een lijn.
-
FL Studio, kost wel wat maar dan heb je echt een proffesioneel programma voor maar 99 dollar dacht ik.
-
Je zei dat je ging wachten daarom dus.
-
Cpanel werkt erg fijn.