Posts by bramieboy100

Mijn packard bell met veel dezelfde specs alleen dat er een i5 in zit (heb niet alle specs bekeken) ben ik erg tevreden mee. Alles werkt erop, behalve java lagt soms een heel klein beetje.

Een outgame exlusief basing in PSD formaat. Het ttf bestandje is vrij voor commercieel gebruik en dat krijg je bij de verkoop bijgeleverd. De PSD is netjes in groepen en layers verdeeld om de overzicht te bewaren. De achtergrond krijg je er ook bijgeleverd (2500x1600) en die gekleurde smoke plaatjes ook (3 in totaal met een grotere resolutie).

Voorbeeld:

Bieden vanaf: €5,00
    Buy-Now: €20,00

Betalingsmogelijkheden: Pay-Pal

Het probleem is inmiddels al opgelost door even een backup te restoren. Over die css, soms heeft het een andere stijl nodig. Ik bespaar veel ruimte op de schijf als ik het zo doe. Alsnog bedankt voor je hulp en de errors stonden aan. Er was niks fout aan de code maar aan de configuratie.

Op mijn server werkt POST niet meer. Neem dit script bijvoorbeeld:

Het staat wel in html tags enzo maar dit is een klein stukje. Eerst deed dit het wel en en stond er Credits: 10 bijv. Maar sinds ik een map heb aangemaakt (lijkt me erg sterk dat dit de oorzaak is) werkt het niet meer en staat er alleen nog maar Credits: . Weet iemand waardoor dit komt.

Dat hoeft niet, als je body op margin: 0 auto; zet krijg je dat ook. Je moet alleen spelen met de maten.

En omdat je hem niet 80% krijgt omdat hij die 80% meet van het object waar hij in zit.

De layout is zo simpel dat het basen amper 30 minuten duurt. Het basen ervan zorgt ervoor dat iemand die geen css kan deze template kan gebruiken of iemand die wel css kan maar het niet wil doen. Zo kopen mensen het eerder en anders is het de prijs totaal niet waard.

Maar dan kun je hem net zo goed zelf maken. Kun je beter de basing erbij doen anders vind ik het geen redelijke prijs. Want zelfs dit basen is niet moeilijk. Ik kan dit wel voor een klein bedrag voor je doen.

Dat vind ik dan wel erg raar, je mag in topics geen linken maken naar pokemonsite's of programmeurs werven maar wel in linkpartners. Maar bedankt voor je antwoord.