Het lijkt me wel erg sterk dat iemand die graag een grote beeldschermresolutie wil en er een koopt nog IE6 gebruikt.
Posts by bramieboy100
-
-
Je hebt ook geen ideal nodig, je gebruikt ideal om het geld over te schrijven dus dit werkt gewoon.
-
Als je een bankrekening hebt: https://www.money2.nl/ .
-
Hoe wil je dan mails sturen?
-
Nee, als je zegt, ik heb voor dit script voor 50 euro gekocht van ..., mag dat. Dit is dan weer geen zwarmakerij, wat de mensen die het lezen er van vinden is zijn probleem. Volgens de wet mag dit, maar of het van icts mag weet ik niet.
-
Als je after effects eindelijk onder de knie hebt na een jaar oefenen kun je er echt hele mooie dingen mee maken, alles wat je kan bedenken zowat.
-
Dit is zo simpel dat je het javascript gedeelte bijna rechtstreeks van jquery.com hebt kunnen halen en dat php gedeelte in 1 minuut hebt kunnen maken. Een if else maar.
-
Ik heb windows 7 dus volgensmij ligt het daaraan.
-
Zie bijlage victor.
-
Op windows naar eigenschappen bestand gaan en dan vorige versies.
-
Op packerd bell download center dinges staan heel veel dingen, als je die gebruikt om internet mee te installeren gaan de meeste andere drivers vanzelf als je een usb stick erin gooit of via vaak windows update uit te voeren. Zo heb ik ook mijn computer hersteld.
-
Sublime editor en webmatrix 2. Sublime editor is niet gratis en maakt tags en accolades volgensmij niet af maar webmatrix 2 wel. Webmatrix 2 is wel gratis maar iets zwaarder en met een localhost functie.
-
http://www.w3schools.com/php/php_mail.asp Probeer anders deze tutorial te volgen.
-
Email, dit gebruik ik ook als iemand betaald en de database werkt eventjes niet.
-
-
Je kunt doen if (50 >= 30) (is groter dan).
-
Met een online MMORPG.
-
Oh, dat is mooi want dan denk ik dat ik dat gratis kan. Bedankt voor uw uitleg :).
-
Dus dan moet ik ook wat betalen aan de huidige registrator.
-
Ik heb nu een host met alles unlimited (dus ook domeinen) dit komt doordat een vriend van mij dit host en de technische kant regelt (zit een beetje ingewikkeld maar ik kan het hem niet vragen). Nu wil ik graag een domein regelen maar het verhuizen kost ook geld, ik wil vragen waarom dit geld kost en voor wie. Dus als het voor mijn vriend is dan is het eigenlijk gratis voor mij, want anders is het de domeinnaam niet waard namelijk.