In de huidige tijd kun je wel html5 + js gebruiken wanneer je alleen realtime dingen wilt veranderen moet je een server gebruiken (nodeJS) want dan wordt js veel te zwaar
Posts by M.Beers
-
-
Komt dit niet gewoon van videohive af? Ik heb dit namelijk al eerder gezien...
-
Dit zit er al sinds 3.1 in
ik ken developers die aan WordPress werken namelijk... Maar waarschijnlijk doordat HTML5 nog niet overal ondersteund word loopt dit iets achter...
-
Ik vind aan de voorkant niet zoveel gewijzigd, alleen is de menu-editor een stuk prettiger...
Alleen jammer dat je niet alle features post: http://codex.wordpress.org/Version_3.6
Dan kan je zien dat het er toch meer zijn -
Incl. BTW of Excl. BTW? Meer info via PM graag...
-
Tredgy De resources komen in de volgende versie, eerst moet dit goed getest worden zodat het werkt op meerder servers
Verder maak ik nu 1 topic aan die ik gewoon bump zodra er een nieuwe versie komt stuk efficiënter denk ik zo.Maargoed bedankt voor het testen alvast, ik ga nu beginnen met resources als de database, modellen, templates, sessions, security etc.
Edit:
Update aan het framework gedaan:
05-08-2013 - Resource loader toegevoegd
05-08-2013 - Basis view class toegevoegdComing up next:
- Basis caching
- Template + layout class
- Database class
- ORM class (Object-relation mapping) -
@bramieboy is niet korter i.v.m je breaks; in zijn geval (kan de overige 150 regels nie zien)
-
Dan valt er weinig aan te doen ben ik bang of iemand anders moet nog een goeie oplossing hebben... Die data zul je sowieso ergens moeten invoeren of dit nou in een database is of hardcoded in het bestand of zoals je nu hebt via een if else constructie...
-
Beste ictscripters,
Ik ben al een tijdje bezig met een framework en nu is de eerste versie af. Nu vroeg ik me af of jullie deze willen testen, dit gaat met name om de routing en installatie op de server omdat ik hier de meeste problemen verwacht. Verder verwacht ik zoveel mogelijk kritiek + feedback om het te verbeteren!
Ter info omdat de README nog niet af is:
Het framework is alleen voor php 5.3 of hoger!
De public_html map is de ROOT van je webserver, de inhoud moet je plaatsen in je public_html of www map dit is per server verschillend.
De library map één map onder de public_html zodat het hetzelfde is als de huidige structuur, deze is dus NIET via de URL te benaderen.Let op! deze versie bevat nog geen resources alleen een kleine hello world applicatie...
Huidige bugs:
Geen bugsAlvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Michael
-
Je kan d.m.v. de filenaam de titel laten raden? en wanneer je laatste segment index.php is dan het vorige segment gebruiken...
Edit: Je zult dan wel wat files moeten aanpassen, en als je zorgt dat een - of _ een spatie is... heb je al zeker 80% afgevangen, je menu zelf op actief zetten weet ik niet
-
Google is your friend... http://www.ispgids.com/ervaringen/ovh-b-v-
Verder geen ervaring mee -
Hallo menno, ik zie dat je al lekker bezig bent... Ik denk dat je tekst onder de afbeelding komt omdat een img-tag vaak als block-element word gezien door de browser, daarnaast is het niet gebruikelijk om images in een menu te gebruiken. In HTML en CSS is het voornamelijk heeeeeel belangrijk om je content (teksten/afbeeldingen) te scheiden van je opmaak, waar CSS bedoeld voor is!
Dus hier de gouden tip! maak gebruik van een background image, padding en line-height dan moet het goedkomen
. Verder... ga eens lezen wat de verschillen zijn tussen block-elementen en inline-elementen dan ga je die fout namelijk niet vaker maken. Mocht je er echt niet uit komen PM dan even dan stuur ik de code van jouw probleem simpel op want ik ga het ofcourse niet voor zeggen anders leer je niks.
-
nivoslider maakt gebruik van een z-index... dus je zal op je menu een z-index moeten zetten
-
Code
Toon Meerhtml, body { margin: 0; padding: 0; min-height: 100%; height: 100%; } #menu, #sidebar, #main { float: left; position: fixed; top: 0; left: 0; height: 100%; overflow: auto; overflow-x: hidden; -webkit-box-sizing: border-box; -moz-box-sizing: border-box; box-sizing: border-box; }
Ik heb het niet getest maar dit zal vast wel werken ...
-
Kan je niet iets doen met een webcam + rasberry pi ofzo?
Verder weet ik niet in hoeverre je dit als bewijs kan aanleveren want zoals hiervoor al is gezegd het is inbreuk op privacy, je moet dus kunnen aantonen dat de beelden NOOIT bekeken zijn (ook niet door jezelf). Is dit niet het geval word volgensmij jouw "bewijs" gewoon ongeldig verklaart door alle shit regeltjes binnen Nederland... Stelen of dingen slopen mag niet maar zodra je iemand neerhoekt met een knuppel omdat die spullen van jouw zijn word je vervolgd voor mishandeling...
-
Citaat
K krijg de layout er niet in.. het lijk erop dat de CSS niet gepakt word in de mail.
In e-mails kan je ook bijna geen CSS gebruiken... Dit is geheel afhankelijk van de e-mail client en/of browser waarin je de e-mail bekijkt. Het kan dus zijn dat je layout het prima doet in Hotmail omdat deze gewoon de browser gebruikt, maar niet in MS Outlook.
Om een goeie e-mail layout te maken zou je kunnen kijken naar het html e-mail boilerplate op htmlemailboilerplate.com, het staat al in hun code maar verwijder alle comments anders loop je de kans dat je e-mail in de spambox beland of dat je zelfs blacklisted word.
-
OOP en PHP zijn 2 losse dingen, PHP is de taal en OOP is de manier waarin je deze taal gebruikt/opbouwd. OOP staat voor Object Oriented Programming. Wat inhoudt dat je alleen maar programmeert met Objecten met wat kleine uitzonderingen zoals je index.php.
Om dit te snappen kun je het beste denken aan "objecten" in het dagelijks leven. Neem bijvoorbeeld een auto. De auto is hierin het object met verschillende eigenschappen. Dit kan bijvoorbeeld een band, deur of spiegel zijn. Deze eigenschappen hebben ook functie's namelijk een wiel kan draaien. Een deur kan open en dicht etc. Dit is heel globaal uitgelegd wat een object is.
Voordelen van OOP:
- Herbruikbaarheid van code
- Structureler en makkelijker aan te passen
- Extra handige functionaliteiten in PHPNadelen van OOP:
- Oude projecten moeten compleet worden herschreven en uitgedacht worden
- Moeilijk aan te leren doordat je een andere denkwijze aan moet lerenZoals L.Groot al aangeeft OOP kan ook een overkill zijn in bijvoorbeeld kleine projecten, maar zeer zeker heel handig om te leren!
Mocht je vragen hebben kan je PM'en ofzo -
Dit zou moeten werken..
enige uitleg staat in de comments...
message.html is je e-mail bericht (heb het niet getest)PHP
Toon Meer<?php $to = "[email protected]"; $from = "[email protected]"; $subject = "This is the subject"; $message = file_get_contents('message.html'); // Define some main headers $header = "From:" . $from . "\r\n"; //$header .= "Cc:[email protected]\r\n"; // Uncomment for a CC address. $header .= "MIME-Version: 1.0\r\n"; $header .= "Content-type: text/html\r\n"; $header .= "charset=UTF-8\r\n"; // Send the mail now... $sended = mail($to, $subject, $message, $header); if ($sended) { echo "Message has ben sent succesfully..."; } else { echo "Something went wrong!"; } ?>
-
@Fils, Tredgy WordPress is OpenSource dus je mag welliswaar WordPress zelf commercieel niet doorverkopen maar de diensten eromheen wel dus thema's, plugin's etc. deze worden geïmplementeerd dus deze mogen onder een andere licentie uitgebracht worden...
Dus om wat duidelijkheid te scheppen, het is een thema/plugin met heel veel features zonder dat je hier extra plugins voor hoeft te downloaden. Zo is het mogelijk om d.m.v. 1 array een compleet adminpanel op te bouwen, d.m.v. 1 functie custom sidebars te beheren en te tonen etc.
Maargoed dit is mijn vraag niet dus weer OT aub...
-
@Fils thanks voor de feedback, ga ik er sowieso aan werken dat het nog sneller kan het gaat hierom niet om een simpel ontwerp maar om een geavanceerd template zoals wordt aangeboden op websites als themeforest ... een simpel thema zet ik ook wel om in 2,5 uur-4uur