Posts by Victor

Wat delen? Ik heb beschreven hoe ik het gedaan heb een aantal posts terug. Je hebt niks aan mijn code, aangezien mijn elementen groter/kleiner zijn dan die van jou en je zult het dus nooit kunnen overnemen. ;)

Ik sluit het topic, omdat het hier volgens mij om illegale praktijken gaat. Hier geld mee proberen te verdienen is verboden en wij steunen dit dan ook niet.

Mocht je toch kunnen aantonen dat dit legaal is, mag je mij een privébericht sturen. ;)

@Frenzo.Brouwer

Ik heb het toch niet met .pdf gedaan. Je maakt wel een goed punt, dat je altijd een back-up blijft behouden. Als ik er tijd voor heb ga ik dat misschien nog wel eens in de toekomst in elkaar knutselen.

Voor nu heb ik de pagebreak oplossing gebruikt. Alle elementen op mijn pagina zijn even hoog. Ik heb dus berekend dat er maximaal 16 elementen op de pagina kunnen. Bovenaan heb ik een variabele aangemaakt $pagebreak = 0;
    Vervolgens controleer ik, terwijl ik alle waardes uit de database ophaal, of deze waarde de 16e is. Dit doe ik dmv van if($pagebreak % 16 == 0). Als dat zo is doe ik een simpele <p pagebreak="always"></p> en dat werkt voor mij. :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt! ;)

Over extend:

Stel je hebt 2 classes. Een genaamd 'auto' en de ander genaamd 'wiel'.
    Je kunt wel doen wiel extend auto. Een auto heeft ook eigenschappen van een wiel. Het omgekeerde kan dan weer niet, want een wiel heeft niet alle eigenschappen van een auto.

Over namespaces:

Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt, maar ze zijn handig als je grote projecten hebt. Je kunt dan de verschillende onderdelen van je project onderverdelen in namespaces. ;)

Sorry Koen! :D Niet in de gaten dat iemand al had gereageerd.

Ik wil het laten werken met pagebreak, aangezien dat wel het makkelijkst is. Doorsturen als pdf en afbeelding gaat me te ver. Ik zat te denken dat ik misschien kon berekenen hoeveel elementen er op één pagina passen en dat ik zo ergens een pagebreak tussenstop. Maar hoe moet ik nog even bedenken.

Hallo allemaal,

Ik heb een grote tabel die over meerdere pagina's heen loopt. Nu moet ik deze tabel kunnen printen. Enkel bij het printen gaat hij midden in een cel over op de volgende pagina, waardoor er een gat in de tabel ontstaat. Hij sluit niet meer goed aan.

Ik heb properties als pagebreak al geprobeerd, maar dat werkt niet in combinatie met tabellen. Iemand die de oplossing weet? :) Alvast bedankt!

Ik vertrouw zulke password managers niet en daarnaast verdwijnt het hele nut van meerdere wachtwoorden hebben. Als je al je wachtwoorden met één wachtwoord gaat beveiligen.. ;)

Hij is wat aan de lange kant om zo even te luisteren :P

Vind 'm wel leuk, maar je hebt een aantal keer dat er heel veel gebeurd. Af en toe is minder meer. :)

Overigens vinden wij het leuk om af en toe dit soort dingen te zien hoor! Daar is de lounge voor. Tenzij je natuurlijk elke dag met iets nieuws komt, dan zou je ook één topic kunnen gebruiken en die updaten. ;)

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Phpacademy heeft meer van dat soort tutorials. Volgens mij zijn ze aardig duidelijk. ;)

Klinkt heel vet! ;)

Heb wel dat als ik begin met luisteren dat het plotseling begint. Het lijkt alsof je meteen midden in het liedje valt.

Ergens vanaf 3 minuten vind ik het wel minder worden. Rond 3 en een halve minuut klinkt het vooral erg raar. Bij 4 minuten gewoon weer prima.

Kleine foutjes vallen overigens totaal niet op. :) Toen ik wel eens optredens gaf (piano) kon ik er zelf altijd wel 5 foutjes uithalen, terwijl het voor het publiek gewoon perfect klonk. Als je niet weet hoe het 'moet' klinken, hoor je de foutjes ook niet.