Posts by Victor

Normaal zou ik altijd code posten, maar ik denk niet dat dat in dit geval veel gaat helpen. De code werkt in de body, maar niet in de head. Ik heb altijd geleerd dat javascript in de head hoort en dus snap ik niet waarom het niet werkt.

Ik weet niet of dat kan in queries, weet ik niet zeker hoor ;)

Niet getest.. werkt dit?

$familie_aantal = mysql_query("SELECT COUNT( * ) FROM `bezitDobbelen` WHERE `owner`=".$result['id']) or die(mysql_error());

Dit klopt niet. Je opent mysql_query met een ". Zover nog goed.. maar dan bij owner sluit je hem opeens af. En daarna gaat de query toch nog door. Dit zou beter zijn denk ik:

$familie_aantal = mysql_query("SELECT COUNT( * ) FROM bezitDobbelen WHERE owner='".$result['id']."'") or die(mysql_error());

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje aan het spelen met javascript en jQuery. Nu dacht ik altijd dat javascript in header moest. Dus:

....
    <head>
    <script type="text/javascript">
    ...
    </script>
    </head>
    ....

Ik had een soort uitklap dingetje geschreven. (Handig voor F.A.Q.'s bijvoorbeeld) Alleen die pakt hij dus niet als de javascript in de header staat. Nu heb ik deze in de body gezet en werkt het wel.
    Het werkt ook niet als ik een externe file in de header óf de body laad. Beide geen resultaat.

Iemand enig idee hoe dat komt?

Groeten,

Victor

Ik vind wel dat ze met windows 8 echt de plank hebben misgeslagen door de startbutton geheel uit de code weg te halen. Ze hadden er in ieder geval een optie voor moeten maken.

Ik zou voor windows gaan, maar nog even windows 7 houden. ;)

Als je de layout van de site hebt, zou ik deze meteen online doen. Zo kan je de mensen laten weten dat jullie nog aan het werk zijn. Dit komt inderdaad een beetje onprofessioneel over.

Lees ook even al je berichten na. Je vergeet overal hoofdletters en een aantal zinnen kloppen niet. Dit ook om professioneler over te komen ;)

Gebruikersnaam:
    a

Ik denk dat je dat kan veranderen in alleen a. Het is duidelijk dat dat de gebruikersnaam is.
    Ook vind ik de content een beetje rommelig. Er zit voor mij geen duidelijke orde in.
    De pagina is ook een beetje wit naar mijn smaak..

Voor de rest ziet het er goed uit!

De decrypt tools bedoel ik dus de websites die dit soort diensten aanbieden, is een opslag aan MD5 hashes met omgekeerde waarde.

Op die manier. Bij tool denk ik aan een programma dat md5 decrypt en die zijn er dus niet. Ik had je verkeerd begrepen ;)

Victor, md5 is goed hoor. Niet perfect, maar zeker niet slecht.

Zoals Fils aangeeft is het niet goed als md5 je enige beveiliging is. Ik wil wel even opmerken dat er geen decrypt tools bestaan voor md5. Wat hackers gebruiken zijn rainbowtables. Daarin staan de meest voorkomende wachtwoorden. Dus wat ik al zei, ze zijn wel versleuteld, maar slecht.

Het is dus zeker niet overbodig om wat tijd te investeren in andere beveiligingen. Fils noemde er al een paar op. ;)