Posts by Victor

CrimeHQ
    CrimeComet (Deze kan je alleen niet afkorten -> Comedy Central)
    FineCrime
    Cry of Crime (Dat word wel een lange URL)
    Crimelab
    CrimeKiller
    TrueAssasin
    Brainkilla (Je avatar? Ik weet niet of dat ergens van is :P)

Het is vast niets.. maar hier een klein lijstje.

Meteen zeggen als ik het fout heb, want ik ben nog maar net bezig met classes. Als ik al die dingen in run_query() doe. Kost dat niet meer tijd, omdat hij dan alles gaat doen, terwijl ik maar één ding nodig heb?

Ik zal eens kijken naar mysqli.. lijkt me niet moeilijk te implementeren zodra ik dit script af heb? Of is mysqli gehaal anders?

Het zou makkelijker zijn als je gewoon famid in de tabel doet. Ik vraag me af waarom je dit bewust niet hebt gedaan. Het word namelijk een stuk moeilijker zo geloof ik..

Hallo allemaal,

Ik heb een kleine MySQL class geschreven. Alleen kom ik er niet uit hoe ik mysql_fetch_assoc hierin verwerk.
    Is dit mogelijk? Op google vind ik alleen maar mysql_fetch_array..
    Dit is wat ik tot nu toe heb:

Test.php

classes/class_database.php

Dus is het mogelijk mysql_fetch_assoc te implementeren in deze code? Het liefst zou ik ook nog via de code willen aangeven wat ik moet hebben, maar ik vrees dat ik dan toch teveel vraag.

Groeten,

Victor

Hier is je foutafhandeling en ik heb het verkleind tot 1 query. Je moet wel even kijken of alle tabelnamen kloppen. ;)

Ik zal even wat code posten. ;)

Html:

javascript.js :

Code
    $(function() {
    		$('a[id$="#algemeen"]').click(function() {
    			$('#algemeen').toggle(400);
    		});
    	});

Dit is overigens geen menu, maar wel hetzelfde idee.

Nee, als ik de js in de head include werkt het niet. Als de code in de head staat werkt het niet. Als ik de code in de body zet werkt het wel, maar als ik de code in de body include werkt het weer niet.

Heel vreemd..

Je kan per familie maximaal 2 bezittingen hebben?
    Deze opbouw van de if heb je?