@Fils
Ooh, dat is nog wel een mooi systeem dan!
@Fils
Ooh, dat is nog wel een mooi systeem dan!
@Fils Wat voor advertenties komen er dan wel?]
GiovanniK
Ik zal mezelf quoten: Publicoll is misschien makkelijker, maar het gevaar is dat je ook advertenties krijgt die niet bij je users passen.
Zelf maken is gewoon onzin, je kan dan beter gebruik maken van Mollie, Pubicoll etc.
Hoezo onzin? Je kan makkelijk een systeem maken waar mensen moeten betalen om een x aantal dagen op je site te staan. Publicoll is misschien makkelijker, maar het gevaar is dat je ook advertenties krijgt die niet bij je users passen.
Je kan ook iets maken en het hier posten. Misschien kunnen we je dan tips geven hoe je dingen beter kunt doen
Ik weet niet wat iedereen zeikt, maar om de TS links te geven moeten we wel zijn niveau weten. Het is juist goed dat hij een beeld schept en ook interessant om te weten wat hij nog wil gaan doen. Dus als je jezelf minder voelt door zijn bericht hoef je gewoon niet te reageren
@TS
Ik kan je bericht nu niet teruglezen. Waar ben je dan wel naar op zoek?
PHPManiac is op vakantie, dus ik zal proberen je vraag te beantwoorden.
Ik geloof dat het een website word met links naar films.
Dit is een tutorial over OOP: http://www.phphulp.nl/php/tuto…nershandleiding-php5/701/
Het beste is denk ik gewoon oefenen met dit als naslagwerk.
Offtopic: Je gebruikt ook veel tegenwoordige deelwoorden, haha.
Voor Nederlandse klanten is een Nederlandse factuur ook fijn.
Voor Franse klanten is een Franse factuur ook fijn, maar je kan het niet iedereen naar z'n zin maken. Als Tim een Engels bedrijf heeft is het niet meer dan normaal dat hij ook Engelse facturen heeft.
Kan je je kvk hier plaatsen dan?
Ik ga toch maar vragen waarom, want volgens mij is google adsense wel een van de beste oplossingen
Overigens spel je reClame met een C en niet met een K.
De site van Tim is waarschijnlijk Engels. Dus dan is de factuur vanzelfsprekend ook in het Engels
Input is selfclose. Dus <input type="submit" value="login" name="login" />.
Ook moet je, zoals ik al in het voorbeeld gedaan heb, een naam meegeven. Kan je controleren welk formulier is verstuurt.
Ik heb een ander project van hem aangenomen, dus deze is nog open
Ik denk dat MySQLi nu nog een beetje snel is. Je kan nooit PHP/HTML/CSS snappen binnen een week. Ik zou eerst gewoon veel oefenen met HTML/CSS, dus layouts maken en deze telkens verbeteren. Dan kan je beginnen met PHP en zo steeds weer een stapje verder. Dit doe je niet even 123.
Als je dan toch echt verder wil met MySQLi moet je naar SQL kijken. Kijken hoe SELECT, UPDATE, INSERT en wat compelxere JOINS eruit zien. Ook hier weer veel oefenen. Succes!
Tja als ik de tijd had deed ik het maar ik moet op dit moment nog gigantisch veel pagina's maken en update voor 4 verschillende websites.
Nogmaals bedankt en ik hoop dat de rest begrijpt dat die reactie van mij niet boos bedoeld was maar dat als iemand mij verteld waar ik dat moet plaatsen ik dat wel weet na 10 jaar.
Even op facebook navragen of ferhat2 de echte is.
Ferhat2 is geloof ik niet de echte
Het is meer werk om het te moeten verbeteren dan om het meteen goed te doen! Het maakt niet uit hoeveel jaar ervaring je hebt, zelfs de beste maken fouten. Maar je ben verplicht naar je gebruikers toe een zo goed mogelijk product te leveren.
Het werkt toch ik heb de methode die mij aangeraden werd ook geprobeerd maar die gaf geen error.
:slotje: Genoeg gediscussieerd.
bedankt voor de hulp en de felle reacties.
was even vergeten hoe scherp en gefrustreerd bijna iedereen hier is.
Fietsen met een lekke band gaat ook, maar is veel moeizamer. Goede foutafhandeling is essentieel en daarom blijven we hierover doorzagen. "Het is wel goed" is niet de inzet die je als programmeur zou moeten hebben. Je moet streven naar een zo goed mogelijk resultaat.
ik ben heel dankbaar!
want het werkt ik ben alleen niet dankbaar voor iemand met de reactie "Je moet het IN je script bouwen, en niet er achter."
ik ben geen idioot ik weet echt wel waar ik wat moet plaatsen.
dus die reactie slaat nergens op.
Je gebruikt alsnog or die() terwijl ik en anderen nadrukkelijk hebben gezegd dit niet te gebruiken. Wat slaat nou nergens op?