Gaat het hier om bots of om echte mensen?
Posts by Victor
-
-
Ja, ik heb ICTscripters geprobeerd te kopiëren zonder enig succes.
En die views dat weet ik niet dat regelt Thijs zelf upload ik niks op dat kanaal.Dan vraag je dat even aan hem. Daarnaast upload je zelf niks, maar wil je wel geld vangen voor reclame op zijn kanaal?
-
Wat is je budget?
-
Niemand heeft er wat aan als jij 5 euro gaat bieden. De TS wil minimaal 50.
-
Je moet bieden vanaf 50? Heb je het topic wel gelezen?
-
Het basisidee is natuurlijk super simpel. Van daaruit kan je het zo moeilijk maken als je wilt.
-
Waarom zou je HTML in de database willen doen? Jouw hele opbouw lijkt me verkeerd.
Daarnaast heb ik het al zo vaak gezegd dat ik mezelf maar weer quote:
Backticks zijn af te radenBackticks zijn bedoelt om woorden te kunnen gebruiken die eigenlijk gereserveerd zijn. (Dat zijn dus woorden als "order" en "count") Als jij allemaal van dat soort in je database gaat gebruiken raak je snel het overzicht kwijt en zeker als je een grote database hebt. Daarnaast worden backticks niet altijd ondersteunt en is het dus mogelijk dat je een keer al je backticks moet verwijderen en wellicht je hele database aan moet passen. Dus beter in één keer goed doen en geen gereserveerde woorden of backicks gebruiken!
Offtopic: Ik zie in meerdere berichten altijd [size][/size] staan. Wat is dat?
-
-
@Fils
Klopt, heb je gelijk in.J.Rijdes en een aantal anderen
Het lijkt erop alsof jullie de hoop in ICTscripters hebben opgegeven. Dat dit niet groter gaat worden dan het is. Als ICTscripters word gepromoot en er nieuwe functies blijven komen is het veel aantrekkelijker om op dit forum te zitten. Je moet anders zijn dan anderen. Maar als die nieuwe functies er dan niet komen, omdat de community te klein is heeft dat weer een tegenwerkend effect. -
Als je nu een chat gaat maken wordt er geen content meer gepost (wat nu al weinig gebeurd) en dat heeft slechte invloed op je bezoekers want die vinden hun antwoord niet.Wat nou als je een topic aanmaakt met het antwoord dat je in de chat hebt gekregen? Dan heeft iedereen er wat aan en worden problemen sneller verholpen.
-
Ik heb dit enkele maanden geleden ook voorgesteld aan Koen, maar hij vertelde me dat dat geen goed idee was.
Vertelde Koen ook waarom dit geen goed idee is?
-
Tredgy geeft twee goede argumenten waar niemand op reageert.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de chat netjes blijft?
Maak de chat exclusief
Zorg ervoor dat de chat niet voor iedereen beschikbaar is: stel eisen. (Minimaal zoveel online, zoveel posts, ..). Door strenge regels te handhaven zullen de leden in de chat minder snel dingen proberen en daardoor zal er minder moderatorschap nodig zijn.Betrek de community
YouTube heeft een dergelijk systeem. Na zoveel negatieve stemmen of aangegeven is als spam zal het bericht onzichtbaar worden. Laat de community meewerken aan een schone chat, laat de community actief zijn!Lars, je leeftijd hoeft geen probleem te zijn. Ikzelf ben nog geen 18 en ik denk dat ik mezelf toch redelijk normaal kan gedragen. De reden dat er veel kinderlijke reacties zijn is omdat dit toegestaan word. Voor ICTscripters heb ik op een community gezeten waar kinderlijk gedrag werd geweigerd. Er werd gewoonweg gezegd dat als je je niet normaal kan gedragen je niet klaar bent om te programmeren. Programmeren gaat ook om de manier van denken. Ben je daar nog niet klaar voor? Wacht dan nog een paar jaartjes.
Wat ik dus bedoel te zeggen is dat er harder moet worden opgetreden. Als een topic volstaat met spelfouten en haast niet te lezen is zou ik zeggen "Doe er wat aan!".Voorbeelden (Ik pak er maar twee, maar er zijn natuurlijk nog veel meer!):
domein te koop
index wordt niet geopendAls je geen hoofdletters kan gebruiken en een normaal bericht kan opstellen, hoe wil je dan een website gaan beheren? 9/10 keer kan je aan het woordgebruik van iemand bepalen of hij 18+ is of niet.
Terugkomend op mijn punt. Tredgy's argumenten worden hier totaal genegeerd. Selectief zicht? Alleen zien wat je wil zien? Kijk de discussie even terug.. hij maakt een paar goede punten!
-
Maak de chat dan exclusiever. Wat tredgy ook al voorstelde dat je minimaal zo lang lid moet zijn en zoveel posts moet hebben. Mocht je dan de regels overtreden dat je meteen weer uit de chat ligt.
Helaas zijn er een hoop mensen die niet volwassen kunnen doen, maar ik denk dat een chat kan zorgen voor veel discussies waar andere misschien ook wat aan hebben. Discussies die je niet zo snel zou doen in topics.
-
Op codecademy staat alleen de basiskennis. Stanvk wil zijn kennis uitbreiden. Ik denk niet dat CC daar de geschikte site voor is
-
Je kan .tk domeinen gratis krijgen.
-
Wat voor beloning komt later? Moeten we jou gratis een 5 euro Paysafecard geven?
-
-
Voor
Het zorgt denk ik ook voor meer activiteit op ICTs.
-
Dank je wel. Ik heb er nu dit van gemaakt:
maar dit lijkt niet te werken. Enig idee?
Error? Je moet ook geen backticks gebruiken
(Waarom niet? : SQL )
-
http://stackoverflow.com/quest…f-it-doesnt-already-exist
Dit is makkelijker en misschien iets wat je wel begrijpt