Posts by Victor

Ik vind dat goede doelen gewoon duidelijk op hun site moeten zetten wat er met het geld gebeurt en eventueel een overzicht moeten maken. Natuurlijk is het niet erg als een directeur wat verdient. Hij heeft er immers verstand van. Maar het moet niet zijn dat 50% naar een directeur gaat. De prioriteit moet altijd bij het goede doel zelf liggen, anders is het voor mij geen goed doel meer.

Wel raar dat ze dat geheim willen houden.. dan zit er vaak al een luchtje aan. Als je veel hebt opgehaald ben je toch trots? En als je weinig hebt opgehaald zet je dat toch op de site om te laten zien dat de hulp nodig is?

Ik zou niet zo snel iets kopen, maar zorg ervoor dat het uniek, uitgebreid en veilig is. Weet niet zo snel wat voor scripts ik dan zou kopen.

Je hebt nu allemaal mensen gevonden die je willen helpen, maar je weet zelf helemaal niks?!
    Lees je berichten na! Je moet toch doorhebben dat je berichten volstaan met spelfouten? Dat kan echt niet meer hoor. Hoe oud ben je?

Sorry maar ik wou daarom ook weten wat er in moest staan investeren doen ik al genoeg.

Ik zal het maar even bovenaan neerzetten: Lees mijn hele bericht.

Je moet echt even je berichten nalezen als je ze typt. Niemand hier neemt je serieus. Het spijt me. Ik wilde alleen weten wat er in een algemene voorwaarden moet staan. Investeren doe ik al genoeg.

Investeren moet nou eenmaal. Ik ben er 100% zeker van dat jij nog niet klaar bent om een bedrijf te leiden. Je mist de nodige ervaring gewoon. Stel ik heb een timmeropleiding gedaan en ik weet hoe ik 2 plankjes aan elkaar timmer. Begin ik dan een grote meubelzaak met meerdere vestigingen? Nee, ik ga ergens anders heen om ervaring op te doen. Lees eerst alle informatie die je over het onderwerp kan vinden en werk dan je plan op papier uit. Als je als een kip zonder kop kvk's gaat zitten aanvragen en hier om hulp gaat vragen die je niet wilt, gaat het natuurlijk niet werken.

Zet dit project even op hold totdat je de nodige informatie hebt verzameld. Het is oneerlijk tegenover je klanten als je zelf niet weet wat je aan het doen bent.

Doe wat met de informatie die we je geven. Stel des noods vragen, maar ga niet eigenwijs doen.

Daar ga ik me ook in verdiepen kvk heb ik gister al gekregen.

Wat heeft die kvk er nou weer mee te maken?
    Net zoals php is webhosting niet iets dat je zomaar even leert. Je moet gewoon ervaring opdoen. Ga je eerst maar eens verdiepen in hoe alles werkt. Stap voor stap.

Nu snap ik er niks meer van. Een Thijs wil niet meewerken, jij krijgt de inloggegevens pas over 2 weken, de views zijn geboost.. en wij moeten geld betalen voor reclame?

Daar begin je weer. Lees mijn volledige bericht. Vraag aan hem hoe hij aan die views komt. Als die nep zijn willen wij dat weten.