Posts by Victor

Offtopic: Ben ik niet met je eens Luc. Mensen komen hier om te leren. Als je dan niks probeert ga je het leren toch voorbij..

Ontopic:

Zou je je code tussen PHP tags kunnen zetten? Dat is prettiger lezen. Probeer overigens ook je php, html en eventuele andere talen uit elkaar te laten. Dat werkt veel overzichtelijker en is voor anderen ook handiger. CSS kan je beter ook apart doen, zodat je later niet álles hoeft aan te passen.

Je kan ook beter geen shorttags gebruiken. Dat word niet overal geaccepteerd.

Javascript heeft een eigen random functie. Waarom php gebruiken?

Maar wat werkt er nu eigenlijk niet? Want ik kan uit je verhaal

Citaat

En ik heb alles zo als je kan zien de naam veranderd van draaitijd en draaien naar kraakkluistijd en kraakkluis gezet alleen het werkt dus niet helaas wat moet ik doen om het dus werkend tekrijgen

niet halen wat je hebt geprobeerd om het probleem eventueel op te lossen.

Waarom begin je niet gewoon zelf? Je haalt een source van internet en maakt hier 3 topics aan zodat wij je problemen kunnen oplossen. Als je nu zelf gaat leren hoe php werkt scheelt dat een hoop gezeik. Ik zou jouw top crime idee nog maar een paar jaar laten staan, want het van internet afhalen en knip plakken werkt niet. ;)

Ik heb het hier van ICTScripters gedownload dus ga ik er vanuit dat het goed is toch

Nee, dat ga je niet. Sources die hier staan zitten vol met bugs. Ook zijn het grotendeels verouderde scripts, omdat ze nog gebruik maken van MySQL.

Errors

Warning: include(/home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/inc/_include-config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 3

Lees de error en je had gezien dat er een bestand miste.

Wat moet je doen?
    In index.php op lijn 3 kijken. Dat bestand kan hij niet includen.

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'terror'@'localhost' (using password: NO) in /home/terror/domains/computotaal.nl/public_html/new/index.php on line 7

ACCESS DENIED. Using password: NO. Heel veel makkelijker hadden ze het niet kunnen maken.

Wat moet je doen?
    Je gegevens controleren, want er is toch wel degelijk iets mis.

Ik ben het eens met Fils. De mensen die er nu zitten hebben jaren ervaring met hoe het daar werkt. Elke nieuweling zou dus weer ingewerkt moeten worden wat ontzettend veel tijd kost. Daarnaast heb je ook nog eens kans dat een concurrerend bedrijf die werknemer gaat lokken. Dan heb je dus kans dat diegene een hoop lekt naar die concurrerende bedrijven. (Al hebben ze waarschijnlijk moeten tekenen om hun mond te houden) Ik vind het, zoals Fils zegt, een slimme tactiek.

Ik heb geen ervaring met crime games, maar ik gok dat de naam als titel staat vermeld. Als je dus tussen de title tags gaat kijken zal je waarschijnlijk een stuk code tegenkomen die de naam ophaalt en weergeeft. Als je gaat kijken wat die code probeert aan te roepen kun je dus zo achterhalen waar het staat. ;)

Tim
    Als ze grote veranderingen doorvoeren moet iedereen wennen. Dat is logisch. Precies hetzelfde gebeurt bij youtube als zij van layout veranderen. Eerst vind iedereen het niks en dan na een tijdje wen je eraan. Het is een veel modernere look en ik vind het zeker een hele verbetering.
    De accu problemen zijn overigens simpel te verhelpen. (Zie Google ;) )

Voor de beveiligingsfouten is natuurlijk geen excuus, maar is wel begrijpelijk als je een heel nieuw systeem uitbrengt.

Denk zeker niet dat dit een domme zet van apple was.

Ik ben schoon begonnen en heb mijn iPhone dus een herstel gegeven. Mooie moderne uitstraling, al is het lockscherm wel even wennen. Het snelle aan en uitzetten van toepassingen als wifi en de zaklamp functie zijn erg handig. De berichtengeving is ook een stuk duidelijker geworden. Wat ik wel jammer vind is dat je nog steeds de standaardapps niet kan verwijderen. Een aantal apps die ik niet gebruik, zoals de kiosk, staan eigenlijk een beetje in de weg.

Ik vind het prima dat mensen geld hier komen lenen. Alleen vind ik wel dat het dan redelijke bedragen moeten zijn. Er moet serieus over nagedacht worden. Niet: Ik kom 10 cent te kort, omdat ik een reep chocola wil kopen.

Je hebt dus geen idee wat je aan het doen bent? Hoe schrijf jij een code waarvan je niet weet wat het doet en zonder te weten of het werkt verwijder je zomaar een functie. Ik snap 'm niet helemaal.