Posts by Victor

Is UGhosting niet van Ditismenno? In die hosting had ik al weinig vertrouwen, blijken mijn gevoelens toch te kloppen.

Om op je vraag terug te komen. Je schrijft gewoon "memes". Dus niet (neder)mems of meme's (Rechtermenu).
    Er is trouwens verder weinig van de site te beoordelen aangezien je niks/weinig zelf hebt gedaan.

Jammer dat je 2x het woord "memes" op je site gebruikt (Mems / meme's) en het 2x fout schrijft.
    Daarnaast verzuip je in de reclames. Ik klik sites vrijwel meteen weg als ik moet zoeken naar content tussen al de ads.

@Terror
    Misschien handig om te vermelden waarom.

Ik heb zelf alleen ervaring met de philips. Deze heeft een app waarin je instellingen (kloktijden, etc.) kan wijzigen. Naast dat het dockingstation er mooi uit ziet heeft het ook prima geluid. ;)

Offtopic: 10 regels? :P Doe je het wel goed?

Hele verbetering Koen! Veel makkelijker kijken zo en je hebt meer kans dat je berichten gelezen worden. :)

Het is vreselijk irritant als je de berichten van anderen in stukken gaat hakken en kinderachtige berichten schrijft. Leer waar je punten en komma's moet zetten, want er is gewoon bijna niet doorheen te komen.

Ookal heb je scripts gekocht, je zal ze toch moeten posten. Als je dat niet doet kan niemand je helpen. Het is ook niet zo dat je álles weggeeft. Wij kunnen je op weg helpen, maar gaan niet vrijwillig álle scripts inbouwen. ;)

Het is niet dat we je niet willen helpen, maar je moet ook laten zien dat je er wel iets aan gedaan hebt. Als jij, wat ik uit je topics haal, gewoon hier van ICTs een script afhaalt en hem gewoon ergens anders inplakt kan je verwachten dat het niet gaat werken. Maar in plaats van het uitzoeken, gooi jij het meteen hier op ICTs.

wimmpie
    Had wel even gekeken, maar kwam er zo 1,2,3 niet uit. Het mooie is dat je er met zelf proberen uit bent gekomen en daar leer je natuurlijk ontzettend veel van! :)

Zoals ik al zei kan je beter een nieuw script maken. Je hebt volgens mij nu geen idee wat het doet. Als het goed is heb je 2 waardes, namelijk: De tijd dat iemand het heeft gedaan en hoe lang het moet duren. Als je dus de tijd pakt kan je daarmee uitrekenen hoeveel secondes/minuten er over zijn en met dat gegeven kan je met jQuery een countdownklok maken. Allemaal basis jQuery, dus je hoeft er niet super goed in te zijn.

Het veiligst is om het te laten beleggen door iemand die er verstand van heeft. Dit garandeert natuurlijk niet dat je winst gaat maken! Er zijn talloze bedrijven die dat soort dingen doen. Ik noem nu even als voorbeeld Alex. Zij hebben een hoog rendement (50% over 5 jaar). Ik denk niet dat je dat op jezelf na gaat doen.

http://www.codecademy.com/tracks/jquery

Je hebt geen voorkennis van javascript nodig, al is dat wel handig. Je leert snel hoe jQuery werkt.

Hoe dit op te lossen:

Wat je nodig hebt:
    - Een link "Klik om nog een input veld aan te maken"
    - Een jQuery script die ervoor zorgt dat er aan de rij nog een input veld word toegevoegd

Nu is het eerste vrij makkelijk.

Code
    <a href="#" id="nieuwveld">Klik om nog een input veld aan te maken</a>

Je geeft een id mee zodat je dat later kan gebruiken in je jQuerey script. Als je namelijk niet specificeert bij welke link hij moet reageren zal hij bij álle links het script uitvoeren en dat wil je niet.

Nu de jQuery.

Code
    $(document).ready(function(){
        $('a#nieuveld').click(function(){
            $('div#id_van_div_waar_input_moet_worden_toegevoegd').append("<input type="text"></input>");
       });
    });

Als je de track op codecademy volgt zal je begrijpen wat er gebeurd. (Wat overigens niet al te moeilijk te begrijpen is door alleen naar de code te kijken.

Ik geloof dat dreamweaver je tags af kan maken. Dus als jij <h typt geeft dreamweaver aan dat een optie <html> kan zijn. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij sluit hij hem ook automatisch. Dan typ je <html> en dan verschijnt </html> achter je cursor.

Als je me toevoegt op skype (Zie m'n profiel) wil ik best even kijken. Ik denk alleen dat je beter af bent met een heel nieuw script. Dit alles-door-elkaar-heen-en-geen-overzicht-script lijkt misschien heel duidelijk in het begin, maar als jij over een jaar terugkijkt heb je geen idee wat het doet.

Dat is al een stuk beter, al mis ik:

Citaat

wat je hebt geprobeerd om het probleem eventueel op te lossen.

Los van dat is het enige wat je hebt gedaan (Zeg me als ik het fout heb) het script uit het geluksrad in kraakdekluis gestopt. Dat is knip/plak werk en nou niet echt wat ik onder "zelf in elkaar knutselen" versta.

Om even je vraag te beantwoorden. De reden dat je php/andere talen gescheiden moet houden is dat het makkelijker is om te debuggen. Ik zie nergens (goede) foutafhandeling. Heb je zoals Luc zegt firebird geprobeerd? Heb je error reporting aanstaan?