Tevens: deze thread is enigszins offtopic geraakt, moderators, doe jullie werk.
Interessante discussies geven wij graag de ruimte. als de TS maar goed geholpen wordt, vinden we het niet erg dat jullie extra informatie toevoegen.
Tevens: deze thread is enigszins offtopic geraakt, moderators, doe jullie werk.
Interessante discussies geven wij graag de ruimte. als de TS maar goed geholpen wordt, vinden we het niet erg dat jullie extra informatie toevoegen.
Google is een manier aan het testen om mensen in te laten loggen zonder wachtwoord. Ze willen dit doen door gebruik te maken wat vrijwel iedereen heeft; een smartphone. Bij het inloggen krijgt de gebruiker een melding op zijn telefoon die vraagt of het daadwerkelijk degene is die in probeert te loggen.
Als backup worden alsnog wachtwoorden gebruikt, voor als bijvoorbeeld je telefoon leeg is of buiten handbereik.
Lijkt mij aardig fraudegevoelig en zou het persoonlijk ook niet direct gaan gebruiken. Lijkt mij ook een tijdrovende procedure, elke keer wachten tot je een prompt op je smartphone krijgt.
@FangorN Je mag @K.Rens een privébericht sturen met de prijs die je hebt uitgekozen.
@Ferhat.Remory
Je zou een leuke blog kunnen schrijven over een project waar je nu mee bezig bent. Je kunt nieuwsberichten gaan posten of je kunt VIP-Lid worden. Daar steun je ook nog eens de Rode neuzen-actie mee!
Graag vanaf nu ontopic weer. WMDiensten heeft aangegeven wat hij zoekt en is daar volledig vrij in.
Van harte @FangorN!
Ik kwam zojuist dit "breaking-news" artikel tegen: http://www.nu.nl/gadgets/41760…etsbaar-datadiefstal.html
Het blijkt dat kindertablets van VTech kwetsbaar zijn voor datadiefstal. In deze tablets zit de verouderde Rockchip-processor die het mogelijk maakt om in de herstelmodus data te bekijken. Dit is in andere chips voor Android tablets niet mogelijk.
Door de tablet in herstelmodus te zetten kon je via een usb-kabel alle data overzetten. Daarnaast zit er ook een losse SD-kaart aangesloten op het moederboard, die je dus zo kan meenemen. Tenslotte hebben deze tablets standaard roottoegang, waardoor een "aanvaller" volledige toegang heeft.
De kwetsbaarheden zouden al enige tijd bekend zijn bij VTech. Ze hebben er tot op heden nog niets aan gedaan en de modellen die nu in de winkel liggen zijn nog kwetsbaar.
Dus mocht je iemand kennen met zo'n kindertablet. Nu weet je hoe je alle data eraf kan halen.
Ingevuld, succes! Welke studie doe je?
Zoals vele van jullie misschien wel weten draait Google op het zoekalgoritme Hummingbird. Uit verschillende signalen probeert Hummingbird de beste resultaten te tonen. Begin 2015 is een nieuw signaal aan dit arsenaal toegevoegd, namelijk RankBrain.
Het doel van RankBrain is de intentie achter je zoekopdracht te achterhalen. Google stelt dat 15% van alle zoekresultaten nog nooit eerder gedaan is. Het ziet, vaak in langere zoekopdrachten, niet meteen waar je naartoe wilt. Voorheen probeerde ze al met een database met verbanden de beste zoekresultaten te tonen. Nu moet dit zelflerende RankBrain de oplossing bieden. Met de tijd zou het steeds beter verbanden moeten kunnen leggen om jou zo de best mogelijke resultaten voor te schotelen. Volgens Google is RankBrain het op 2 na belangrijkste signaal dat Hummingbird binnen krijgt. Wat die twee belangrijkste zijn melden ze dan weer niet.
Verandert er dan veel aan de SEO-strategie? Waarschijnlijk op korte termijn niet veel. De nadruk zal nog steeds liggen op goede content. Rankbrain zou vooral de 'rotte' resultaten, dus de spamlinks, moeten filteren.
Ben benieuwd wat, en of, we hiervan gaan merken.
Hier overigens een goed artikel: http://www.bloovi.be/nieuws/de…2pExfawnrg&_hsmi=23756086
Al langere tijd netjes uitstaan. Voor een aantal sites met gratis content, mits ze geen irritante reclames hebben, zet ik hem uit.
Ik denk ergens dat het misschien handiger is om het te laten staan zoals het nu is, met het €-teken.
Dan weet iedereen meteen waarover het gaat.
Ik geloof dat er vanwege een juridische reden, waar @K.Rens meer over weet, niet met een €-teken gewerkt kan worden.
Heb 3 invites gekregen, binnen 3 dagen claimen
Eerste voor de eerste die 'm ziet: GLHK-VRLH-THY5-5WP0 (Let me know als je 'm gebruikt)
Mocht je er nog een willen, stuur maar een privébericht.
Op het dashboard is denk ik het netst. Ben zelf nooit zo van de pop-ups en als ze eenmalig zijn kun je ze ook snel vergeten. Dashboard is snel en overzichtelijk.
Bedankt voor het meedenken!
Het eerste punt dat je maakt zal ik voorleggen, maar is inderdaad iets wat naar mijn mening aangepast moet worden.
Heb je die cursor-lag ook in andere browsers? Kan je eens proberen om hetzelfde in Google Chrome of Safari te proberen. Het lukt mij namelijk niet om jouw bug na te bootsen.
Als het daadwerkelijk iets is waar wij iets aan kunnen doen, gaan we natuurlijk proberen dit probleem te verhelpen.
Een willekeurige ICT gerelateerde overheidssite. Kijken wat ik allemaal recht kon zitten binnen de minuut. :p
Grote filmindustrie met een leger aan advocaten, ik gok dat ze wel weten wat ze daarvoor nodig hebben
Ja, was benieuwd hoe ze daar legaal achter zouden kunnen komen. Ben benieuwd of ze hier mee doorgaan, of dat dit alleen was om een statement te maken.
Met een gerechtelijk bevel wel dacht ik. (in BE dan toch)
Maar op wat voor grond zouden ze dan een gerechtelijk bevel kunnen krijgen? Een vermoeden niet lijkt me toch? ("Ik vermoed dat mensen illegaal mijn films bekijken")
Is het hier in Nederland/België legaal om dat soort persoonlijke gegevens zomaar op te vragen?
Zorg ervoor dat het js bestand en de nodeserver in hetzelfde mapje zit. Anders zal command prompt 'node' niet snappen.
Verder open je command prompt (Windows) en cd je naar de goede map. Zoals wimmpie al aangeeft kan je dan gewoon met node server.js de server starten.