In deze situatie heeft het volgens mij ook weinig zin aangezien het om een uniek record gaat. Er mag maar één e-mail in de database staan. Je kan de query wel sneller maken door geen wildcards (*) te gebruiken, maar alleen de waardes op te halen die je nodig hebt.
Posts by Victor
-
-
Dan mag je nu nog een keer mijn vorige bericht lezen...
-
Mysqli_num_rows error is 9/10 keer een fout met de query. Wat ik ook altijd zeg: Bouw foutafhandeling in. Dan weet je meteen of het aan je query ligt.
Daarnaast moet je ook je variabelen buiten de quotes halen. Dus WHERE email = '".$email."' LIMIT 1 -
Offtopic: Zou je in het vervolg je berichten na kunnen lezen? Erg moeilijk om door je zinnen heen te komen (Begrijp telkens ook niet helemaal wat je bedoelt)
Waarschijnlijk kunnen we meer met iets meer code. Bijvoorbeeld waar je de popup hebt neergezet en de opbouw van je pagina.
-
Ik weet niet of het gebruikelijk is om javascript te echoën in je php. In principe hoort een popup je layout niet te verstoren.
-
Ik zie niet meteen het probleem. Wat staat er nu en wat had er moeten staan?
-
Ik vind de website saai. Het heeft geen kleur afgezien van de foto's.
-
Bedankt Thjeu, ik had het artikel nog niet doorgelezen. Shame on me.
-
Ik snap je vraag niet helemaal, maar als ik verder ga op wat Thjeu zegt moet je met een coordinaten systeem werken. Stel je hebt verschillende onderdelen van een wereld verdeeld in 25 vlakken. Dan heb je dus een map van 5 vlakken hoog en 5 vlakken breed. In de database zet je dan de coordinaten en de benodigde informatie. Ik reken in mijn voorbeeld 0 niet mee in de coordinaten. Ik weet verder ook niet of dit zo hoort, dus daar moet iemand anders mij even op corrigeren. Bijvoorbeeld:
DATABASE FIELDS
X: 3
Y: 5
Naam: Stad XXX
Benodigd_level: 10
Afbeelding: StadDan kan je die informatie ophalen en in een grafische map verwerken.
-
Ik heb inmiddels mijn sollicitatie verstuurd, bedankt!
-
Ik was afgelopen week helaas afwezig en heb dus niet mee kunnen doen. Had wel graag gewild, jammer!
-
@Terror ik geloof dat het bestand niet goed aangeroepen was. In echo's maakt het overigens wel uit qua laadtijd, maar dat verschil is dan zo klein dat je er niet over na hoeft te denken.
-
@Terror
Het maakt niet uit of je single of double quotes gebruikt
-
ruttydm Je zegt dat andere scripts er wel verbinding mee kunnen maken. Staat alles op dezelfde server? Zelfde username/wachtwoord/database?
-
Zeker dat je de goede gegevens hebt ingevuld? Maak trouwens even goede foutafhandeling.. Het script hoeft niet meteen dood te gaan!
-
Succes met je nieuwe functie Tim! Hoop op leuke nieuwe dingen, zoals de ICT lessen, en ik denk dat jij die zeker kan brengen.
Jammer dat je weggaat M.Jorritsma! Hoop je nog wel eens terug te zien hier.
Succes!
-
Inderdaad misschien iets fout gegaan met opstarten. Hetzelfde heb ik soms op mijn iPhone, maar na een restart werkt alles weer.
-
Halo,
Laten we het daarover dan maar niet hebben.
IE kan volgens mij beter aangeven wat de voordelen zijn om IE te hebben. Ik hoef niet per se op die site te kunnen. Toch liever chrome of firefox.
-
Ik denk dat we ons niet teveel zorgen moeten maken om of er nu wel of geen tekentje moet worden geplaatst bij valsspelers. Een melding van "de volgende spelers hebben het traject met succes afgerond", "de volgende spelers hebben een PHP badge gekregen" en "de volgende spelers zijn gediskwalificeerd". Meer aandacht moeten we er volgens mij niet aan besteden.
-
Ik vermoed dat dat er niet in zit. Crimeclubs denkt een hele crime op te kunnen zetten en geld te gaan verdienen zonder enige moeite.