- Slotje op aanvraag -
Tredgy heeft bevestigt dat hij het geld heeft ontvangen!
- Slotje op aanvraag -
Tredgy heeft bevestigt dat hij het geld heeft ontvangen!
Geniet ervan! En zo te zien gaat dat wel lukken...
Een object georienteerde class hoor je te kunnen hergebruiken zonder de code aan te passen. Dat kan in dit geval niet. Mocht ik een Engelse site hebben, zou ik de meldingen moeten aanpassen. Misschien wil ik wel dat er helemaal geen melding komt, maar dat hij alleen wordt gelogd.
- Slotje op aanvraag TS -
- Slotje op aanvraag TS -
- Topic opgeschoond -
Dit is geen check-me topic. Vanaf nu alleen nog ideeën voor een forum design, zodat dit topic ook relevant is voor anderen.
Al geprobeerd te bellen zoals Mark zei?
- Slotje, TS is voorzien -
Om uit te blinken zal je nieuwe opties moeten creëren en doen wat niemand anders doet. Een source van internet downloaden en online zetten werkt niet meer.
3 / 10 , één uit velen.
Layout is standaard en welkomstbericht is een ripoff van elke andere maffia.
Je zegt "De meest uitdagende maffiagame", maar legt niet uit waarom. De opties die je beschrijft komen bij alle maffia's wel terug.
Het eerste wat me opvalt is dat m'n ogen nergens op kunnen focussen als ik je website open. Daarnaast zijn je afbeeldingen van slechte kwaliteit en zijn de zwarte buttons onder de afbeeldingen een beetje te dominant.
- Topic verplaatst naar juiste categorie -
Dat lijkt me dan een minder goed idee. Als iemand een dynamisch ip heeft is hij constant zijn opties kwijt. Omdat het om een forum gaat, en je dus leden hebt, kan je de opties per gebruiker opslaan. Zou je kunnen zien als een extra reden om lid te worden.
Cookies zijn natuurlijk wel tijdelijk. Als de gebruiker cookies verwijdert is zijn hele menu opstelling weg. Je zou alles op kunnen slaan in de database.
Je zou een drag&drop systeem kunnen maken, zodat ieder lid de menu's zelf in kan delen. Je zit nu namelijk vast aan de indeling die de webmaster beslist. Al is daar vaak wel over nagedacht, soms wil je het gewoon net iets anders..
Welke rechten krijg je bij het script? Mag je deze doorverkopen en hebben meerdere mensen deze versie?
De andere proefmoderators veel succes toegewenst! Ik zie een heleboel leuke mensen in het lijstje staan.
Wel jammer dat Ferhat weggaat.. ik hoop je nog veel terug te zien op ICTs, succes!
Verder lijkt me de meeting zeker een leuk initiatief. Mocht het in Utrecht plaats gaan vinden, zal ik zeker aanwezig zijn.
Refferalboy, ik denk dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Als postbode kan je ook altijd de pakketjes meenemen en ik hoorde zelfs dat ze laatst een keer een hele partij achter een container vonden. Je weet nooit wat er onderweg met een pakketje gaat gebeuren.. met een drone niet en met een postbode niet.
Zo zou ik een dergelijke fout oplossen:
- Ik ga de code na zonder deze uit te voeren.
* Je kijkt of er verbinding kan worden gemaakt (eerste paar regels), maar doet daarna niets met de uitkomst. Je laat de { } leeg.
- Maak je aanpassingen
* Zet dus alles binnen die haakjes wat moet gebeuren als er wel verbinding is.
- Probeer je code uit
* Je ziet dus een error: 2 parameters expected, 1 given
- Lees de error en kijk wat het betekent
De blog die ik heb geschreven was voor MySQL. De mysqli_query variant vraagt om 2 variabelen. Namelijk de verbindings variabele en de sql variabele. Gaat het zo lukken?
Het is overigens niet de bedoeling dat je letterlijk dingen over gaat nemen. Ik heb mijn blog geschreven zodat je zelf gaat nadenken hoe iets werkt. Php is 9/10 keer gewoon goed nadenken en lezen wat er staat.
Je leest m'n bericht blijkbaar niet. Ik zei dat je foutafhandeling in moest bouwen. Op die manier weet je meteen of de query fout loopt en wat de foutmelding precies is.
* Noot: or_die() is geen goede foutafhandeling! Ik heb een blog geschreven over foutafhandeling. (Zie mijn profiel)