Posts by Victor

In sommige gevallen kan dit zeer handig zijn, denk bijvoorbeeld aan pedofielen, terroristen enzovoort die hun bestanden gecodeerd hebben

Daar ben ik het volledig mee eens. Als ze hun middelen gericht zouden gebruiken zouden er een stuk minder mensen zich bedreigd voelen. Ze hebben alleen op grote schaal gegevens verworven en opgeslagen, en ze hebben niet gekeken van "Die zou wel eens een pedofiel kunnen zijn.".

De NSA is bezig met het ontwikkelen van een kwantumcomputer voor het kraken van alle soorten encryptie. Hun budget hiervoor is 79,7 miljoen dollar en volgens schattingen duurt het nog minstens 5 jaar voordat ze kunnen worden ingezet. Normaal zouden een netwerk van gewone computers jaren bezig zijn met het kraken van 768-bit encrypties, terwijl al gebruikt word gemaakt van 1024- en zelfs 2048-bit encryptie. De NSA is dus aan het investeren om sneller aan onze informatie te komen, zelfs als deze versleuteld is. Hierbij gaat het dan om internetbankieren en e-mail diensten. Straks moeten we al onze informatie maar gewoon op papier schrijven...

Bron: http://www.nu.nl/tech/3666713/…ter-encryptie-kraken.html

Laat je game zien. Begin met een aantal shots van de verschillende locaties. Daarbij is het mooi om een bij bastonen te blijven met beperkt tromgeroffel. Vooral niet gaan praten en menu's laten zien. Dat is voor een eventuele developer review. Maak het spannend en laat je game van z'n beste kant zien. Eindig met een aantal spelers die tegen elkaar spelen. Een blaasorkest kan dan een bijpassende muziek zijn.

Succes!

Het zou me leuk lijken als iemand een presentatie kon houden over webdesign. De tips & tricks, welke programma's, ideeën/inspiratie laten zien, etc.
    Dus als iemand zich geroepen voelt.. Hier zou ik echt geïnteresseerd in zijn.

Ik ga proberen aanwezig te zijn! Wel een vraag nog. Is er één programma waar iedereen bij aanwezig is of zullen er meerdere 'stands' zijn die je af kan lopen? Als je bijvoorbeeld wel informatie wilt over het aanpakken van nieuwe ideeën, maar niet geïnteresseerd bent in alles om webhosting.

Wel jammer van de nieuwe alcoholwet, niks aan te doen!

Even voor de duidelijkheid. Vlog is geen andere benaming voor blog. Bij een vlog (video weblog) gaat het om video's en bij een blog (weblog) voornamelijk om geschreven teksten.

Moeilijke keuze, maar de volgende mensen heb ik gekozen. Natuurlijk is dit niet echt een wedstrijd, maar meer de personen waarvan ik denk dat ze hun moment in de spotlight verdienen.

Algemeen beste lid.
    - K.Rens, omdat hij dit uiteindelijk allemaal mogelijk maakt.
    Gezelligste lid;
    - Tim, omdat hij altijd aardig is (zowel op het forum als op skype) en hij vaak met leuke initiatieven komt.
    Meest leergierige lid;
    - Ditismenno, omdat hij met wat ups en downs hopelijk toch wat heeft opgepikt. En zoals Thjeu al zei.. nu de spelling nog :rolleyes:
    Beste programmeur;
    - Stefan.J, omdat hij altijd wel een antwoord of alternatieve manier klaar heeft liggen.
    Beste designer;
    - Thjeu, omdat ik dit jaar een aantal mooie designs voorbij heb zien komen. Ga vooral zo door!
    Beste crewlid;
    - L.Groot, Willem en Tim door hun inzet en enthousiasme!