Posts by Victor

Ik gebruik vaak de mail omdat ik dan een persoonlijk antwoord altijd nog na kan lezen.

Het is wel zo dat als je belt en er worden bepaalde instructies gegeven, dat die vaak ook nog even gemaild worden.
    Je zou een gratis telefoonlijn kunnen nemen en een extra prijs rekenen binnen de standaardprijs.

Nederland is hier simpelweg gewoon te klein voor. De consequenties zouden minder zijn in een minder dichtbevolkt land. Toch denk ik wel dat de regelingen nodig zijn. Het zal je maar gebeuren dat in jouw land een aanslag word gepleegd op 58 wereldleiders!

Ik zou alle drie de diensten leveren:

- Frequently Asked Questions op je site
    - E-mail support (Antwoord dan binnen een paar werkdagen)
    - Telefonisch (Zoveel cent per minuut, voor de extra moeite. Je zult hier namelijk mensen op moeten zetten. Je kan niet de hele dag met één telefoon rondlopen)

Ik vind het altijd vreselijk om in zo'n kennisbank te zoeken. Je krijgt nooit een goed antwoord. Ik prefereer een e-mail als het gaat om simpele dingen en telefonisch als ik er per e-mail niet uitkom of het is aanzienlijk moeilijker. Weet niet wat voor diensten je wilt gaan leveren?

Van een klantenservice verwacht ik snelheid en duidelijkheid. Niet dat je 10x door wordt verbonden of erg lang moet wachten op een antwoord, maar dat je snel en effectief geholpen wordt.

Me ouders er uit laten doe ik liever niet en overal een puntkomma ; tussen zetten, ziet er ook niet uit en om eerlijk te zijn heb ik dat ook nog nooit eerder gezien.. maarja ik gebruik wel gewoon: My father, my mother, my two brothers, my little sister and of course me.

Ik zie trouwens nog veel meer "and"s die er gewoon niet uit kunnen zoals: "I am and always was a tireless seeker of knowledge and love the logic and structure of coding. I have a big passion for perfection and always strive to write elegant and efficient code, whether it is HTML, PHP, JavaScript or other coding languages."

In dit geval kan and wel, omdat het één zinsdeel is. I am, and will always be, a tireless seeker of knowledge and love the logic and structure of coding. I have a big passion for perfecten and strive to write elegant and efficient code, wether it be HTML, PHP, Javascript or other coding languages.

I am is formeel én informeel.
    I'm enkel informeel.

Makkelijker om gewoon alles voluit te schrijven. ;) Mocht je de tekst later alsnog voor formelen doeleinden gebruiken hoef je de tekst niet meer aan te passen.

Als jij de code nu al vrijgeeft kunnen wij deze gaandeweg beoordelen en eventueel verbeteren. Nu kan het namelijk zo zijn (ik zeg niet dat dit zo is) dat als jij de code vrijgeeft, het alsnog slechte code betreft en de source er dus niets op vooruitgegaan is. ;)

Dit is je eerste layout?

Verbeterpunten;

- Ik vind de achtergrond gradient totaal niet mooi. Past niet bij de rest en ziet er erg amateuristisch uit.
    - Padding op de titels is niet zo mooi. Ik zou van de containers de titel verticaal ook in het midden doen en van de menu's iets verder van de rand.
    - Je layout is vooral heel basis en kaal. Misschien dat je daar iets aan kan doen?

Bedankt voor je mooie uitleg. Ik wilde zelf ook een Raspberry PI halen alleen is dit extreem duur, toen kwam ik op android tv en later die dag zag ik XBMC, ik ga morgen op me werk een pctje maken met XBMC incl Linux mint.

De raspberry pi is juist niet duur. Voor rond de 30 euro heb je er een.

je script Post aanvraag sluiten na het uitvoeren van je script
    je kan dit doen met exit();

Dat heeft natuurlijk geen zin als de pagina opnieuw word geladen. Dan wordt de connectie gewoon weer opgezet.

Wat je kan doen is checken of het formulier zojuist is verzonden. (Of in de laatste 5 minuten)
    Het ligt eraan waar het formulier voor dient.

Titel: Voice Impressions
    Arties: OurPizzaGang
    Reden: Geen liedje, maar was toch wel verbaasd toen ik dit hoorde.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.