Menno, je moet natuurlijk ook de klant beschermen tegen zichzelf. Jij bent de professional, dus jij moet je klant ook inlichten over de keuzes die hij maakt en wat voor consequenties die zouden kunnen hebben.
Posts by Victor
-
-
Een groep Russische hackers hackt mobiele apparaten van bezoekers en atleten in Sotsji.
Als jij in een café verbinding zoekt met internet wordt er automatisch malware gedownload en kunnen de hackers je telefoongesprekken beluisteren en opnemen.Het bedrijf Kaspersky, degene die de netwerken binnen Sotsji beveiligt, zegt dat ze niet iedereen kunnen beveiligen. Er zijn simpelweg te veel apparaten en die kunnen ze niet allemaal apart beschermen.
Je loopt dus een mijnenveld binnen zodra je op het internet inlogt. Oppassen dus!Hele artikel te lezen op: http://www.nu.nl/tech/3694336/…bezoekers-sotsji-aan.html
-
Dat is geen geldig argument. Dat "alle" opbrengsten naar een goed doel gaan is natuurlijk geen reden om de site minder mooi te maken. Je moet je donateurs wel laten zien dat je je er ook echt serieus voor inzet. Kijk eens op de site van kika.nl. Ook vrij basic allemaal, maar komt toch een stuk beter mooier.
-
300 is nogal veel voor een layout als deze. Je hebt dus een goede deal gesloten
Overigens geloof ik ook niet dat je hier 2 à 3 uur in hebt gestoken. Want dit duurt nog geen half uur.- Lelijk groen, je wilt focussen op de content, maar dat is haast niet mogelijk met deze achtergrond.
- Heel basic allemaal
- Afbeelding uit z'n fatsoen getrokken
- Geen logo? -
Hoe bedoel je dat? Bij mij was rocketdock gewoon rond geloof ik.
-
RocketDock is zeker aan te raden. Heb het een lange tijd gehad. Het heeft de optie om boven/onder/links/rechts van het scherm te verdwijnen totdat je je muis ertegenaan duwt. Volgens mij is dit wat jij zoekt.
-
Ligt aan de kwaliteit die je levert. Heb je een preview voor ons?
En wat heb je Hicham betaald? -
Ja, ik heb hem nu ook.
-
Tim start binnenkort een reeks programmeerlessen (O.a. php). Misschien iets voor jou? Meer informatie volgt nog
-
Bedankt voor de tip! Ik moet nu gaan, maar zal 'm vanmiddag even proberen.
//
Inmiddels uitgeprobeerd en het werkt perfect!
-
Beste ICT'ers,
Ik ben al een tijdje bezig met canvas en alles daaromheen. Nu kwam ik vanmiddag voor het probleem te staan dat alles wat ik op mijn canvas teken dubbel zo hoog als breed is. De reden daarvoor lijkt het toekennen van hoogte en breedte aan de canvas. Voorheen deed ik dit via de HTML tag, maar om alle opties in variabelen te zetten had ik het op de volgende manier gedaan:
Codevar canvasWidth = "500px"; //Canvas width in pixels var canvasHeight = "500px"; //Canvas height in pixels $('#canvas').css({"width": canvasWidth, "height": canvasHeight, "border": "1px solid black"});
Nu word dat juist toegepast, maar zodra ik een object ga tekenen:
is dat object dubbel zo hoog als breed en lijkt deze wat onscherp te zijn.
Iemand hier een verklaring/oplossing voor? -
Mysql_real_escape_string is ook achterhaald. Het beste ga je over naar prepared statements.
-
Je beantwoord in dat geval je vraag al. Per afdeling zal je een menu aan moeten maken. Ik wil nog wel benadrukken dat het vooral om de grootte van je bedrijf gaat. Als jij een eenmanszaak begint met een beperkt aantal werknemers, is het niet gebruikelijk om zo'n uitgebreide klantenservice te bieden. Daar zou je simpelweg niet genoeg voor verdienen.
-
@ Tjeu,
Als je zegt 3d game denk ik meer aan een broswer game zoals runescape maar dan als een soort GTA.. Zo iets maak je niet in een maandDaarnaast, is het wel mogelijk met de technieken van nu om een geheel nieuw maffia web-based te bouwen! Ziet er denk ook nog is gaaf uit denk ik
Runescape en GTA hebben beide een zeer grote omvang met redelijk goede graphics. Niet echt goed vergelijkingsmateriaal.
-
3d maffia komt veel grafisch bij kijken, dat fix je niet zomaar
Dat ben ik geheel met je eens. Het gaat je nooit lukken zonder ervaring. Waar je nu nog met knip/plak scriptjes weg komt, zal bij 3d maffia's echt niet meer werken.
Het is wel een punt waar jij dan in uit kan blinken, mocht je zoiets gaan doen. -
De techniek wat betreft games is in de laatste jaren ontzettend snel vooruitgegaan. Ik denk dat een text-based maffia spel gewoon "ouderwets" word. Volgende stap misschien een online 3d maffia?
-
Niet direct op de verwarming leggen of föhnen! Dat is slecht voor het apparaat. Je moet het rustig laten drogen, dus wikkel je telefoon in een handdoek en leg die op de verwarming.
-
In menu's onderverdelen doe je alleen als er meerdere onderdelen binnen je bedrijf zijn. In dit geval heeft het geen nut, want wat je ook in het menu invult, je zult waarschijnlijk bij dezelfde persoon terecht komen.
-
Ik bedoel inderdaad een gratis telefoonnummer. Eventuele onkosten die je maakt zou je bij de prijs voor je diensten erbij kunnen rekenen.
-
Zullen we die discussie in een ander topic voeren? Zo blijft dit topic schoon en on-topic.